Araci open loop'a alip fuel mapi elle ayarlayabilirsin eger cok hardcore yakit ekonomisi istiyorsan.
Fakat closed loop'ta kullanmak istiyorsan (ki ben bunu oneririm), STFT'yi +/- 3% lerde tutmaya calismalisin. %0'a alt/orta devir bandinda ne kadar yakin olursa araba o kadar alt ve orta devirlerde akici olur. Yakit ekonomisi olarak az biraz fark eder STFT'si dolar kuru gibi olan arabaya gore. Iki turlu de auto-tune ozelligi yoksa oldukca vakit alir. Genelde zaten bu sebepten WOT ayarlayip birakirlar.
TR'dekileri bilmiyorum ama genelde yurt disindaki "tunerlar" bile +/- 10% arasi makul kabul ediyor, o biraz ugrasmak istememelerinden kaynakli. Kendi arabamda +35 derece hava sicakliginda da, -25 derece sogukta da STFT hep +/- 2% arasi ayarlamistim satmadan once, vakit aliyor ama baya fark ediyor.
Bunun disinda, sirf yakit ekonomisi icin VTC ve avans haritasiyla oynamani onermem. Yani olmaz degil ama, biraz tecrube gerekiyor o is icin
