User Tag List

Sayfa 16/25 İlkİlk ... 61415161718 ... SonSon
471 sonuçtan 286 ile 304 arası

Konu: Bilinen MS sahipleri

  1. #286
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yurtdışında 133 hp gibi bi değer almışlar



    neden edis yapması gerektiğini bi açıklıyabilirmisin
    atmosferik hedefimiz olsun bari

  2. #287
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



    neden edis yapması gerektiğini bi açıklıyabilirmisin
    kötü bişey dedim galiba MS king....
    Renault Sports & ///MPower

  3. #288

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eğer araba distribütörlüyse tabiki EDIS e çevirmek daha akılcı olur. Platin meme yaptı, meksefe bozuldu, tevzi makarasının kontakları ot oldu kıl oldu derdi kalmaz.

    EDIS en kolay kullanılan ateşleme ünitesi. Eğer hiçbir sinyal almıyor olsa bile 10 derece sabit avans ile arabayı iki nokta arasında yürütebilecek kadar iş görüyor. Başlangıç için iyi birşey..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  4. #289
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hızlı_Fransız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kötü bişey dedim galiba MS king....
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eğer araba distribütörlüyse tabiki EDIS e çevirmek daha akılcı olur. Platin meme yaptı, meksefe bozuldu, tevzi makarasının kontakları ot oldu kıl oldu derdi kalmaz.

    EDIS en kolay kullanılan ateşleme ünitesi. Eğer hiçbir sinyal almıyor olsa bile 10 derece sabit avans ile arabayı iki nokta arasında yürütebilecek kadar iş görüyor. Başlangıç için iyi birşey..
    edis bence boşuna verilen parada ondan söledim yoksa neden kötü bişi diyesin ayriyetten bende MS king felan değilim bilmediğim dünya kadar şey war ama araştırıyorum..... ms ile direk bobin sürmek edis den biraz daha karmaşık ama gayet kolay ayriyetten arada nekadar fazla ateşleme malzemesi warsa sinyal okadar gecikme yaşamakta ve edis le lunch control, flat shift ve hard cut özellikleri kullanılamamakda distribütör iptal edilecekse en güzel yöntem wasted spark yada cop zaten yeni arabaların hepsi bu sistemleri kullanıyo


    distribütörü iptal etmek için
    edis yönteminde ms + edis module + crank wheel + bobin ve kablosu + krank sensörü almak gerekiyo

    wasted spark yada cop da ms + crank wheel + bobin ve kablosu + krank sensörü gerekiyo ms modüle gerek kalmıyo yani

  5. #290

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben sana osun busun şu sun demedim. Zaten krallarla işim olmaz. Ben prenseslere talibim

    EDIS te waste spark ateşliyor zaten. Kablolaması falanda zor değil. Ignitioncut falanda yapabiliyorsun.

    Direk bobin sürmen için driver falan eklemen gerekiyor. En ufak hatanda cızzt ayşe teyze moduna girebiliyor iş. "Bence" edis risksiz.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  6. #291
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    edis kullanıyorum ama launch yapamadığım için şikeyetçiyim

    mengü sağolsun bir iki parça sipariş etti onun dediği gibi modülü iptal edip direk bobilerimi ne sürecekmişiz bunun ne gibi bir - si olabilir ki ?

  7. #292
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben sana osun busun şu sun demedim. Zaten krallarla işim olmaz. Ben prenseslere talibim

    EDIS te waste spark ateşliyor zaten. Kablolaması falanda zor değil. Ignitioncut falanda yapabiliyorsun.

    Direk bobin sürmen için driver falan eklemen gerekiyor. En ufak hatanda cızzt ayşe teyze moduna girebiliyor iş. "Bence" edis risksiz.

    bende sana sen dedin demedimki hızlı fransızdan alıntı yapmıştım zaten yine anlaşamadık

    edis arabayı ilk çalıştırmak için gayet basit ve sorunsuz bi sistem direk coil drive daha komplike ama daha iyi vb921 in yerine kullandıkları bip 373 ler hem aşırı akım korumalı hemde aşırı ısı korumalı yanması nerdeyse çok zor zaten 5 dolar bişi tanesi tercih meselesi tabiki distributörless yapmak isteyen arkadaşa kalmış standart tın tın binicem diyorsa edis gayet yeterli ama yok lunch yapıcam yok kesicide hard cut yapıcam felan derse direc drive wasted spark yada C.O.P.

  8. #293
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende sana sen dedin demedimki hızlı fransızdan alıntı yapmıştım zaten yine anlaşamadık

    edis arabayı ilk çalıştırmak için gayet basit ve sorunsuz bi sistem direk coil drive daha komplike ama daha iyi vb921 in yerine kullandıkları bip 373 ler hem aşırı akım korumalı hemde aşırı ısı korumalı yanması nerdeyse çok zor zaten 5 dolar bişi tanesi tercih meselesi tabiki distributörless yapmak isteyen arkadaşa kalmış standart tın tın binicem diyorsa edis gayet yeterli ama yok lunch yapıcam yok kesicide hard cut yapıcam felan derse direc drive wasted spark yada C.O.P.

    kardeşim çeşke bana sert bir şekilde sormayıp bu şekilde acıklasayındın bende sana o şekilde cıkmazdım Bende az cok birşeyler biliyorum ki r21 turbo için konuştum...
    Renault Sports & ///MPower

  9. #294
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dist. le 600 beygir kullnıyorlar neolcakki

    ayrıca üstünde igniter ı olan boboinler mevcut oda olabilir
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  10. #295

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hızlı_Fransız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olur birde edis yaprsın distiribötörü iptal edip güzelde olur seninin 21 turbo ph1 mi 2 mi ?
    88 e kadar faz1 89 92 arası faz2 benim aracda faz2 ve su distiributor olayı benimde kafama yattı...

  11. #296
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    88 e kadar faz1 89 92 arası faz2 benim aracda faz2 ve su distiributor olayı benimde kafama yattı...
    175 lik ozmn senin tr 2. faz 2 sende çok güzel araçlardır allah kazasız belasız binmek nasip etsin....
    Renault Sports & ///MPower

  12. #297

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dist. le 600 beygir kullnıyorlar neolcakki
    E karbüratörlü turbo prob uçaklarda bile hala kullanılmaya devam ediliyor. Ne olacakki dedikten sonra zaten kapatalım tükkanı...
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  13. #298

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hızlı_Fransız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    175 lik ozmn senin tr 2. faz 2 sende çok güzel araçlardır allah kazasız belasız binmek nasip etsin....
    allah razı olsun nazar değdi ztn 3-4 ay once bi kaza gecirdim insallah bundan sonra allah kaza bela vermez.

  14. #299
    capri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    E karbüratörlü turbo prob uçaklarda bile hala kullanılmaya devam ediliyor. Ne olacakki dedikten sonra zaten kapatalım tükkanı...
    karbüratörlü turboprop olamaz.turbopropda distribütörde olamaz.söölemek istediğin pistonlu motorlu uçaklarsa onlarında distibutor işini rahat görür max. 3500 devir ceviriolar.ii çaksın diosan zaten çift distributor ve buji var.
    subi & suzi

  15. #300
    selcukkoylu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Boost'ta 50 derece avans veripte motoru kırmamayı nasıl becerdin?
    50 derece baya düşük nasıl kırıyor.kaça kadar düşer avans?

  16. #301

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nasıl düşük? 30-35 derecenin üzerindeki her avans yüksek..

    dipnot: Şimdi anladınmı önce arabanın ateşlemesini değil sadece yakıtı MS e aktar dememin sebebini
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  17. #302
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    50 derece gördüğümüz yerde olması gereken 17-18 gibi bir rakam. Aşırı yüksek yani..
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  18. #303

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence o 50 derece falan değildir ya. Ofsetini falan yanlış vermiş olmayasınız. 50 derecede o motor öylede böylede kırılır gibi geliyor bana
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  19. #304
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Offset derken?

    Araçta daha önceden de ateşlemeyle ilgili bir sorun vardı. Distribütörden normal şekilde avansı ayarlasak da araç turboya girdiği zaman geri çekiyordu. O sorun aynı şekilde devam ediyordu ayar sırasında.
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •