Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
Eğer araba distribütörlüyse tabiki EDIS e çevirmek daha akılcı olur. Platin meme yaptı, meksefe bozuldu, tevzi makarasının kontakları ot oldu kıl oldu derdi kalmaz.
EDIS en kolay kullanılan ateşleme ünitesi. Eğer hiçbir sinyal almıyor olsa bile 10 derece sabit avans ile arabayı iki nokta arasında yürütebilecek kadar iş görüyor. Başlangıç için iyi birşey..
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
edis bence boşuna verilen parada ondan söledim yoksa neden kötü bişi diyesin ayriyetten bende MS king felan değilim bilmediğim dünya kadar şey war ama araştırıyorum..... ms ile direk bobin sürmek edis den biraz daha karmaşık ama gayet kolay ayriyetten arada nekadar fazla ateşleme malzemesi warsa sinyal okadar gecikme yaşamakta ve edis le lunch control, flat shift ve hard cut özellikleri kullanılamamakda distribütör iptal edilecekse en güzel yöntem wasted spark yada cop zaten yeni arabaların hepsi bu sistemleri kullanıyo
distribütörü iptal etmek için
edis yönteminde ms + edis module + crank wheel + bobin ve kablosu + krank sensörü almak gerekiyo
wasted spark yada cop da ms + crank wheel + bobin ve kablosu + krank sensörü gerekiyo ms modüle gerek kalmıyo yani
Ben sana osun busun şu sun demedim. Zaten krallarla işim olmaz. Ben prenseslere talibim
EDIS te waste spark ateşliyor zaten. Kablolaması falanda zor değil. Ignitioncut falanda yapabiliyorsun.
Direk bobin sürmen için driver falan eklemen gerekiyor. En ufak hatanda cızzt ayşe teyze moduna girebiliyor iş. "Bence" edis risksiz.
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
edis kullanıyorum ama launch yapamadığım için şikeyetçiyim
mengü sağolsun bir iki parça sipariş etti onun dediği gibi modülü iptal edip direk bobilerimi ne sürecekmişizbunun ne gibi bir - si olabilir ki ?
bende sana sen dedin demedimkihızlı fransızdan alıntı yapmıştım zaten
yine anlaşamadık
![]()
edis arabayı ilk çalıştırmak için gayet basit ve sorunsuz bi sistem direk coil drive daha komplike ama daha iyi vb921 in yerine kullandıkları bip 373 ler hem aşırı akım korumalı hemde aşırı ısı korumalı yanması nerdeyse çok zor zaten 5 dolar bişi tanesi tercih meselesi tabiki distributörless yapmak isteyen arkadaşa kalmış standart tın tın binicem diyorsa edis gayet yeterli ama yok lunch yapıcam yok kesicide hard cut yapıcam felan derse direc drive wasted spark yada C.O.P.
dist. le 600 beygir kullnıyorlarneolcakki
![]()
ayrıca üstünde igniter ı olan boboinler mevcut oda olabilir
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Nasıl düşük? 30-35 derecenin üzerindeki her avans yüksek..
dipnot: Şimdi anladınmı önce arabanın ateşlemesini değil sadece yakıtı MS e aktar dememin sebebini![]()
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
50 derece gördüğümüz yerde olması gereken 17-18 gibi bir rakam. Aşırı yüksek yani..
Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...
Bence o 50 derece falan değildir ya. Ofsetini falan yanlış vermiş olmayasınız. 50 derecede o motor öylede böylede kırılır gibi geliyor bana![]()
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
Offset derken?
Araçta daha önceden de ateşlemeyle ilgili bir sorun vardı. Distribütörden normal şekilde avansı ayarlasak da araç turboya girdiği zaman geri çekiyordu. O sorun aynı şekilde devam ediyordu ayar sırasında.
Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)