ms3 çıksında bi:D
Printable View
Bende de eMS-Pro war. Ms tabanlı sadece bikaç fazlalığı war.
Arabam Suzuki Swift 1,3 Gti proje araçlar konusunda zaten war. Araç çalışır ve yürür durumda. 1,4 bar basıyorum.
Benden de ms2 hacıladın merruse efendi, hayırdır ms fiyatlarına zam gelecek, stok mu yapıyorsun?
ben de firmware 'koduna bakıyorum
c de fonksiyon yazıcaz:) mertol abiyi zaten kaybetmiştik, beni de alıcak pençesine
Valla biz Türkler bu işe bir bulaşsak adam akıllı adamları üettikleri şeye pişman ederiz ama neyse :D :D
Esasında shell script yazıyorum sürekli (işim gereği)
ben de pek becerikli değilim, tek bildiğim C. hepsini kendim öğrendim, inşaatçı olduğum için.
konu mahvetmeyelim evet:)
Yok lem senden aldıktan sonra ince aradı değiştirelim bendeki MS ile FIC ı dedi bende levrekledim.. Turşu kurmak için MS doğru bir şey değil. Bu arada senden gelecek olan ms2 değil ms1 v3 board. Inceden hacıladığım ms2. Senden geleceği MAF a göre inceden aldığımı MAP a göre ayarlayacam. Hangisi daha iyi çalışırsa ona devam..
Evet...
Genelde tüm forumlarda Rstmania olurum ama passionford da karışıklık oldu GuGu olduk.
Ulan ford deyince pinto motorlu ford taunus alıp cossy kapak koyup megasquirt ile turbolayasım geldi..
hakikaten süper proje olur ha :) bayılıyorum o taunus kasalarına :)
Siz parçaları alın bana yollayın ben hallederim toplamasını...
sanki bende meyillendim gibi şimdi :D yok yok yok aman daha eclipse için parayı ordan burdan topluyorum. Hele şu bi bitsin arkasından düşünürüz :)
Gursel abinin açtığı konulara profil bilgilerinden bakınca çıkıyor ;) Sen onu açanı söyleyince buldum :D
yaw bende hala proje yazıyor güncelleyin bakim :D
Ms sahiplerinden resim de istesek nasıl olur acaba ?
Subbieguy nikli arkadaşımızının ilk ms topluyacağı zamanı hatırlıyorum bana da tavsiye etmişti o zaman beri aklımda hep wardı ms bende alıp kendim toparlıyacaktım fakat sonra 2008 şubatında ebaydan uygun fiyata arttırmada bunu buldum. Diyautotune da satılandan daha ucuz bir fiyata aldım ve gümrüğe de takılmadı :rolleyes:
http://img687.imageshack.us/img687/1249/1000438d.th.jpghttp://img43.imageshack.us/img43/5407/1000437u.th.jpghttp://img682.imageshack.us/img682/5479/1000436z.th.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/3237/1000435nf.th.jpghttp://img96.imageshack.us/img96/4650/1000446y.th.jpghttp://img687.imageshack.us/img687/8960/1000443j.th.jpg
Bağlantıları yaparken bir ara sinir oldum ateşlemeyi çok kötü yapıyordu 3000 devir civarı sapıtıyordu devir göstergesi ve igniteri es geçip direk olarak ecu nun çıkışını bobine bağladım. Sonuç olarak çıkışı yaktım. Kendim kaşındım açıkçası:mad:
Tabi bir sürü çıkış olduğundan kullanmadığım çıkışların birisinin entegresini çıkarıp ateşlemeye taktım sonuç olarak fan controlüm ve ing-D gitti. Fan kontrolünü direk olarak motor üstünden fan müşürü ile yapıyorum. Waste spark kullanıyordum yine sinir olduğum bir anda igniterlerden birisini kısa devre yaptırıp yaktım. Şu anda tek çıkışı distribitör üzerinden dağıtıyorum. 36-1 in sensörünün izalasyonu iyi değilmiş onu da yaptım ve sorunsuz olarak 10k rpm gördüm.
Resimde de gözüküyor ters kalmış fakat U8 yazan yer boş.
ST K654 yazan 8 bacaklı entegreyi temin edebileceğim bir yer söylerseniz sevinirim. Board versiyonum 3,80. Bütün devre elemanlarım ufacık tefecik :D
:)
Varya o hikaye kültler arasında ilk 3 e girer bence :)
Valla bilemicem de ben arabamın hikayesini anlatsam roman olur.. Hem de 3leme şeklinde :D :D
FIC ı söktüm. MS ile yola devam edeceğim. Herşeyi hazır. Sadece arabaya takıp ayarlamam lazım..
3 gündür miamide neden acaba gemiylemi geliyor anlayamadım heycanladım gelsede yapsam
Detailed Results:
International Dispatch, January 14, 2010, 11:40 **, ISC MIAMI FL (USPS)
Arrival
Processed through Sort Facility, January 14, 2010, 6:14 **, MIAMI, FL 33152
Processed through Sort Facility, January 13, 2010, 8:36 pm, ATLANTA, GA 30320
Acceptance, January 13, 2010, 5:20 pm, SUWANEE, GA 30024
Electronic Shipping Info Received, January 13, 2010
Shipment Accepted; January 13, 2010, 3:42 pm, SUWANEE, GA 30024
valla aynı olay bendede oldu ankaraya gittim ama nası gittim ben bilirim benede komple mikro işlemci yandı megasquirt 2 ye megasquirt 1 işlemcisi taktık şimdi sorunsuz.hatamda şu olmuş 205 gti da 2 bobin çıkışı var - kutup olarak yani 2 eksi 2 artı var ben tabi bilmediğim için ilk hangisi göstergeye gidiyor.sora işe uyandım ama malesef olan mikro işlemciye oldu.demekki işin kilit noktası ora :D
wasted sparkda bobinden göstergeyi süremezsin ilk hatan o olmuş iki bobin olduğundan devir sinyalini yarım okursun öle bişi yaptığında onun haricinde bobinin 4 ucundan biri artı diğer ikisi eksi diğeride audio suprrassor dur iki artı vermene gerek yok ateşleme transistörleri bıp 373 ler yüksek akımda ve ısıda kendilerini kapatıyolar microişlemciyi yakmak için başka hatalı bi bağlantı yapmışsın
arkadaslar bu MS her araca uygulanabilir mi örneğin.
1992 model Renault 21 2,0 turbo, ecu siemens bendix,
aracta katalatik konvectör yok.
oksijen sensoru yok.
map ile yuruyor...
her araca takılabilir karbüratörlü arabayı bile takabilirsin
Karburatörle yürüyecek olanlar için boşa para demek MS ateşleme kontrolü için megajolt yeterli, efi ye çevirecekse amenna.
Diyautotune DiyPNP markası altında PNP olarak kullanılabilecek MS versiyonları üretmeye başladı. Bir çok markanın birebir pnp olarak takılabilecek unassembled versiyonları var artık :)
http://diyautotune.com/diypnp/models.html
http://www.diyautotune.com/catalog/d...kit-p-385.html
http://www.diyautotune.com/images/pr...5-complete.jpg
ake Model Engines From To Notes
Audi S4 all 1992 1994 *Flywheel trigger & 5 cylinder COP may not be compatible with current firmware
Audi S6 all 1995 1995 *Flywheel trigger & 5 cylinder COP may not be compatible with current firmware
Audi Quattro V8 1990 1994 *Flywheel trigger may not be compatible with current firmware
BMW 325 M20 1987 1992 * Check before ordering - a few 1987 and 1988 models used a 35 pin connector.
BMW 525 M20 1989 1990
BMW 535 M30 1989 1993
BMW M5 S38 1991 1993
Hyundai Scoupe all 1992 1995
Porsche 911 all 1990 1995
Porsche 944 S non turbo, S2 1987 1991 Does not fit turbo or base models
Porsche 968 all 1992 1995
Üsttekiler Motronic için, diğer markalar için de linke bakabilirsiniz.
ecu, wasted spark, boost control, idle air valve control, knock control, barometric correction, tachometer ouput, launch ve nos control bitti
pazartesi gece 11 de montaja başladım ve ilk kez bu kadar komplike bşy topladım bunu belirteyim daha önce anfi equilazer fln yapmıştım daha 2. sınıfta olsamda elektronik mühendisliği okumamın faydası oldu diyebilirim özellikle extradaki devreleri yaparken trasistor kullanımında filan
ecu, barometric correction, boost control ve wasted sparkı salı gecesi bittirdim,
çarşamba knock control ve tachometer output
perşembede launch ve nos kontrolü yaptım havyam bozuldu
bilgisayara bağladım sorunsuz çalışıyor
sırada programmable outputs ve switched maps kaldı onlar için muyat nickli arkadaşımızdan yardım alıcam programmable outputsdaki rölede 6 bacak var şemada 2 bacak gözüküyor, switched mapdede processor üzerine çok küçük lehim gerekiyor yemedi yapmak bunları cumartesi akşamı yapıcaz açıkta duran kablolara fln sıcak silikonla yalıtıcam sonra stimulatordan kontrol edip pazartesi arabaya takmaya başlıcam önümüzdeki hatasonu en geç marşa basarım heralde
turboyu haziran başında takıcam yani 4 ay vaktim var ms i öğrenmek için acelem yok
bu noktaya gelmemde yardımcı olan sorularımı cevaplayan ryhn, dexspeed, rstmania, muyat ve boosted pug a çok teşekkür ederim
ayrıca beni bu işe taa geçen sene mart ayında bulaştıran sürekli kafasını şişirdiğim ryhn a ve ilk günlerden beri yardımını esirgemeyen benden sonra bu işe girip benden önce bitirip kullanan dexspeed de çok teşekkür ederim