Arkadaşlar yakın bir arkadaşımın sıfır aldığı BMW e 90 3.16 da 15.000 km de motor aıza lambası yandı. Tarama cihazında hiçbir arıza kodu saptanamayan cihazda 41.000 km'ye kadar 4 defa yazılım değiştirilip 1 kere de lambda sensörü değiştirildi. tabi bunların hepsi garantiden karşılandı. garanti süresi dolan araçta mevcut durumda hala arıza lambası yanmakta. daha önceki yazılım değişimlerinde 1000 ila 4000 km arasında değişen mesafelerde arıza lambası sönmüş, sonrasında tekrar yanmıştır. bunun yanısıra en sondan bir önce yüklenen yazılımda araçta gözle görülür şekilde ataklaşma ve top speedte artış olmuştu, üstelik yakıt tasarrufu da cabasıydı. tam tersine en son yüklenende yani şu an kullanılan yazılımda en kötü performans sözkonusu. ve asıl bizi rahatsız eden durum: gaza ani yüklenmelerde, ve vites geçişlerinde sanki tracking control ya da esp müdahalesini andıran bir yığılma oluyor sonra az da olsa ataklaşıyor ve 5500 rpm lerde iyice yürümeye başlıyor. esp yi tamamen devre dışı bırakınca da aynı durum devam ediyor. nasıl bir arıza ile karşı karşıya olduğumuzu borusan adana merkez dahi cevaplayamadı, çözüm bulamadı. alın bir 3.20 diesel kurtulun gibi komik açıklamalar söz konusu. fikir tavsiye ve önerileriniz nelerdir arkadaşlar..herkese şimdiden teşekkürler..




Alıntı





öle bir parça ve onun tüm hortumları değişti hortumlarıda gösterdiler kurum tarzı vs kapanmış hortumlar bende bu sadece benim aracımdamı yoksa genel anlamda tüm e90 larda varmı diye % 99 d bu sorunlar oluyor gibi bir cvp aldım ve araç yapıldı test edildi şuan gayet memnunum bir problem yok sorunlar benziyor ama sizinki çok az km de başlamış..
