Dyno varmı dyno merak ediyorum??
Printable View
maksimum gucu 8700 de veriyor demek farklı sey 8700 e kadar guc uretiyor demek farklı sey
stock egri 7500 den sonra bukuluyor , stock ekzantirkli aracın egriside peak 8700 olamaz yani 7400 de peak yapan egri yani lt basına 100 beygir veren alet 8700 devirde lt basına 130 beygir verir ve 260-265 beygir cıkar bole birsey yok .
8700 de peak yapan aracın 9700 devir cevirmesi lazım.
biryerde ben yanlıs anladım yada yazım hatası oldu .
ryh nin egriside olur varsa sen paylaş kolayında 8000 den sonra egiri nasıl hal alıyor krpo ile merak ediyorum :icon_tup:
max. gücü 8700 de vermekle 8700 e kadar güç üretmeyi ayırt edebilicek kadar birşeyler biliyorum merak etme.. öyle mantık yürütmeyle, kağıt üzerinde hesaplarla olmuyor malesef...
devir çevirmek maharetse kırmak pahasına 11.000rpm de çeviririz sorun yok :) dyno yollar gel seko kareş bi ara
muharremin araba maksimum gücü 8700 küsürlerde veriyor
Allah askına bu ne demek bunu benmi yazdım ??
Birsey sorunca saçma sapan cevaplar yazmayın allah aşkına herkes mapper herkes bilen anasını sataym memlekette..
peak tepe yaptıgı yer anlamına geliyor ben pompacıyım işim egri okumak yorumlamak , bep ( best efficiency point ) e gore secim yapmak.
öncelikle uslubunu bozmana gerek yok ve ayrıcada mapper olduğumuzu söylemiyoruz kendi çapımızda birşeyler yapmaya çalışıyoruz nihayetindede ufak tefek birşeyler oluyor. bana inanmıorsan OZ yazmış orada 8900 Rpm e kadar k20a2 orj egzantrik taşır diye onadamı inanmıyorsun.Ben paşada dynoya çıktıımda eğrilerimi Ozgün abide gördü..Benim hiçbir saklım gizlim yok arabamda conta oldunu-debraj oldunu ve hatta egzantrik oldunuda idda edenler var o motoru açmaya hiç ama hiç niyetim yok ama açarsamda öyle contayla v.s bırakmam.
ben yazdımda zoruna falan mı gitti? gayet net en yüksek gücü 8776 devirde vermiş ne var bunda anlamayacak? sen saçma sapan sorular sorma biz de saçma sapan cevap vermeyelim.. ayrıca 2 tane araba ayarladım diye kendime mapper falan diyecek kadarda şuursuz değilim ama senin gibi oturduğum yerden boşbeleş sallamıyorum deneyip görüyorum ya da bilenlerden öğrenmeye çalışıyorum sana da tavsiye ederim ya da boşver sen en iyisi fd2 motorundan, 11.7 sıkıştırmadan, toda headerstan, gruppem filtreden bahsedip yazın bu sıcağında short ram le gezmeye devam et...
Adam yazmis boyle boyle diye , neden sinirlendiginizi anlayamadim ?
Sizin yeni aldiginiz o araca vayic 3 senedir biniyor nerdeyse , kendi mapinide kendi yapiyor . Arastirarak , okuyarak , yazarak , cizerek , yaparak , bozarak birseyler yapti. Kendi aracinida cok guzel yuruttu , muharremin aracininda nasil yurudugu ortada.
Hersey malesef okumayla , kagit uzeri verileriyle olmuyor.
Bakkal hesabindan oteye gidilmiyor ...
Ayrica her aracta her parca ayni gucu verir diye bir kaide yok.
Her aracin motor saglik durumuna gore eklenen parcalara tepkisi farkli olur.
O yuzden onu alirim 3hp , bunu koyarim 5 hp , 240 hp alirim biter is gibi bir mantik malesef bizim araclarimizda islemiyor.
Typer da bence ne iyisi stock beyin 8200 rpm en temizi araca parça alıp bitirmeye gerek yok bitmeden binmek en güseli
Seko canım kardeşim honda seni bozar.. sen al bi RS paşa paşa bin.. :D :D
Arkadasım bos gezenin bos kalfası diye bir laf vardır bilirmisin ?
aynen iste ole bir durumum olmadıgı için bilene soruyorum ve diyorumki stock 7400 de maksimum gucu veren aracın gucu maksimum 8700 e nasıl kayar onu merak ettim varmı bir hikmmeti nasıl oluyor gelen cevap zorunamı gitti :)
Ayrıca çetemisiniz herkes bir anda cevap veriyor yok işte zamanım deneyenlere soruyoruz adamın arabasının maksimum gucunu 8700 de vermesi niye zoruma gitsin kimse ile denemem çıkmam ugrasmam bana ne ?
aracın uzerinde short ram vardı ne yapayım hava sıcak dısarıda araç yatıyor garajda baya bir sıkıtı oluyor yani sende haklısın.
buyur seko senin merak ettiğin eğri kısmı.. kesici 8.900 Rpm de kadrana göre 9100 Rpm lerde.Paşanın dyno kadrana göre çalışır..ep3 ler kadrana görede biraz fazla devir çeviri mesela sen şu anda 8150 Rpm çeviriosn :)
http://img32.imageshack.us/img32/2479/grnt0031.jpg
Cai
Headers+komple eksoz
K-pro
ben olsam sadece bunları sırasıyla yapar geriye hala tatmin olmayan egom varsa içini sökerdim elimden geldiğince..
noluo ya:) temizledim ben konuyu seko orjinal egzantirik ile yukarlarda ablabilirsin o gücü çok araba var öyle güc alan seko
Varyatör denen bişi var :)
headers caı ara boru son susturucu takılıcaksa mugende 228 229hp guc 218nm tork alıyosunuz afr 12 12.2 lerde, vtec 5200acar 8600de kesıcıye gırer gercek de kadranda 8900de, k-proda 233 234hp 208nm tork oluyo 8800devırde 13.2afr lerde, bu ıkı arac bu sekılde nerdeyse aynı gıdıyo bazen mugenlı gecıyo bazen k-prolu bu gecme olayıda yarım boy gecmemıstır hıc. uygun tesısatıyla mugen ecu bulunursa alınır 1500tl lere, heders egsoz caı bınılcekse, ılerde ben rbc egzantık conta vs takıcam dıyosanız aem yada hondata şart.
yüksek devir cevirme ile biraz alakası var reşo
NA iken 3 kere actıgım şanzumanı turboyken stock devir döndügümden dolayı daha acmadım ama gecen skyline ile denerken 1 de takılı kaldı hiç bir yere kıpıramadı sonra düzeldi kendi kendine belki yine ayrıcı gidiodur oda şanzuman dışında kullanmaktan o bozuluyor
vıdeo ısterız seko...
youtube 100 mb a kadar video eklenebiliyor.
gecen bc nin bir videosunu koymustun bir daha link koysana yada ozelden gonder sirketten youtube açılıyor bakayım merak ettim :icon_tup:
video koymayayım cunku videonun ortasında eşim dalga geciyor bu mudur 230 da kaldı diye araç :D
Bu arada kpro ile ugrasırken motoru kıran oluyormudur acaba :beuj:
stock araca mugen beyin 750 tl beyin, artı kabloları ne kadar tutar bilen varmı ?
Tuketimde dusuyormus mucizevi bir sey olsa gerek :D
Ayar vs. nasıl yaparız ?
geleceğe yönelik olalım Kpro diyelim. :)
seko aldınmı caıyı
mugen beyin takınca arıza ısıgını sondurmek icin ne kablo baglantısı vs. almak lazım ??
Bu arada benim duyduğum Kpro ile Mugenden daha çok verim alındığı yönünde. Tabii Özgün üstat daha iyi bilir bu konuyu.
Bilincek bir durum yok mugen Kpro yanında amatör kalıyor..