User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: marea hlx 2.0 20v 147hp mk1 hangi chip?

  1. #1
    emre1577 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    marea hlx 2.0 20v 147hp mk1 hangi chip?

    slm arkadaşlar.Aracıma chip uygulamak istiyorum,fakat piyasada hangi markalar ve hangisi en verimlisi olur? Benim istediğim chip; aracın alt devirlerini hareketlendirmek ve redline bölgesini geçmemesini istiyorum,yakıtta artış olur mu birde?Cevaplarınız için teşekkür ederim şimdiden

  2. #2
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı motora sahip mk1 bravo hgt de all car racing chip kullanıyorum oldukca memnunum kesinlikle tavsiye ederim. hatta satabilirimde bu arada uygun fiyata

  3. #3
    emre1577 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı motora sahip mk1 bravo hgt de all car racing chip kullanıyorum oldukca memnunum kesinlikle tavsiye ederim. hatta satabilirimde bu arada uygun fiyata
    peki ne kadar bi güç elde ettiniz sadece chip ile?Yazılım demişiniz.Anladığım kadarıyla bu araçlara programla yükleniyor sanırım.Yani beyin sökülmeden mi yapılıyor bu işlem? Birde fiyat ne civarlarda acaba ?

  4. #4
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fabrika verisi normalde 147hp(108kw) ama bildiğim kadarıyla dynoda 142-143 veriyor motor. 150k kmde motorda kat iptali, 60mm girişli dc egzos (bunlar dısında standart egzos orta susturucusu boruları hepsi standart), filtre ve yazılımla aracım 160.4hp vermişti.

  5. #5
    emre1577 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gerçekten güzel güç elde etmişiniz.Ben dyno'ya soktum fakat sonuç tam bir hüsran.121 hp (ankara-erkaya bosch) sonuç çıktı.Araç 100.000 km'de henüz ve sadece kat iptali var.Fakat burda mk1 hgt si olan bi abimiz daha var onun aracı chip li 157.000 km de 127 küsür hp de onunki verdi.Çıkamadık valla bu işin içinden

  6. #6
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Görkem yardımcı olucaktır eminim bu konuda

    hatta o tarihten kalma dyno cıktısı


  7. #7
    kmince
    Misafir
    Alıntı emre1577 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gerçekten güzel güç elde etmişiniz.Ben dyno'ya soktum fakat sonuç tam bir hüsran.121 hp (ankara-erkaya bosch) sonuç çıktı.Araç 100.000 km'de henüz ve sadece kat iptali var.Fakat burda mk1 hgt si olan bi abimiz daha var onun aracı chip li 157.000 km de 127 küsür hp de onunki verdi.Çıkamadık valla bu işin içinden
    Yaşına ve km'sine bakarak muhtemelen kompresyon oranları düşük bu aracın, düzgün bir yerde carbonclean yaptırıp bir müddet orta ve yüksek devirde kullandıkdan sonra (3000-5000 aralığı) tekrar dynoya çıkın.

  8. #8
    emre1577 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kmince Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaşına ve km'sine bakarak muhtemelen kompresyon oranları düşük bu aracın, düzgün bir yerde carbonclean yaptırıp bir müddet orta ve yüksek devirde kullandıkdan sonra (3000-5000 aralığı) tekrar dynoya çıkın.
    carbon-clean'ı düşünüyorum fakat 100.000 km üstü için tehlikeli diyolar.Aracın motor içinde kurum bağlamış yerlerini çözünce altından tortular veya demir aşınmaları çıkıp daha kötü olacağını sölüyolar,ne kadar doğru bilemiyorum...Ama yaptırmakta istiyorum araç şu an 101.000 km'de.Ankara'da en iyi sanırım bosch urazlar bu konuda.Daha önce yaptıran varsa carbon-clean ankara'dan yardımcı olursa sevinirm.

  9. #9
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle yağ yakıp yakmadığına bak. yakmıyorsan kompresyonuna bak. baktın silindirler arası fark yoksa, egsoz sistemine bak değiştirmişlerimi. mümkünse orjinale dön. eğer orjinalse sadece son susturucunu değiştir (yardımcı oluruz- katını iptal et). bunlarda oldu halamı düşük çıkıo; ateşlemeni kontrol et- sistemi izole et. açık filtre vs kullanma.

    bunları yap bakalım sonrasına
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  10. #10

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birçok etken var. Öncelikle dyno yanlış olabilir. Dyno doğru ölçüm yaptıysa motor kompresyon değerleri düşük olabilir (piston, segman, conta), ateşleme bobinleri ömrünü doldurmuş olabilir, benzin pompası, baskı balata, oksijen sensörü, varyatör ve en önemlilerinden biri debimetre! ki orjinali 1000 lira bi para Adım adım gitmek lazım. Orjinal değerleri yakalamadan yazılım yapmak pek mantıklı bir iş değil. Önce aradı standart hale getirmek lazım. Ayrıca benim aracımda da ACR yazılım var ve 171.000km de carbon clean uygulattım. Sonucu yolda gördük tatmin edici. Kaç hp olduğunu bilmiyorum en son geçen sene yaz ayında 154hp vermişti. Bu arada özellikle alt devirlerin iyi olmasını istiyorsan orjinal egzoz sistemine sahip olmalısın. Bende 60mm komple düz boru var ve makine 4000d/d ya kadar resmen ölü

  11. #11
    mert0640 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tşkkürler arkadaşlar önerileriniz için..Egzost'um orjinal.Kat iptali var sadece..Bugün carbon -clean'ı konuştum bosch servisle.Bana aynen dedikleri;yaptıktan sonra siboplardan ses gelebilir veya tam tersi olup çok verimli de olabilir dediler.. Bu riski göze alıyosan yaptır dediler..Bu arada hava filtrem de orjinal.Ateşlemeden olduğunu sanmıyorum.Çünkü bobinlerinde biraz problem olsa hemen belli eder bence.Bnm aracım lpg'li ayrıca..Tabi biz bu testleri benzinde yapıyoruz.Ama şu an için düşünüdüğüm araca chip ve simota universal air filter..2 hafta sonra farklı bi yerde tekrar dyno'ya çıkacağım.Bakalım sonuç ne çıkacak.Eski dyno ölçümü ile tek farkı şu an yağı ve bujileri değişmiş durumda.Kompresör basıncının da 10-13 psi arası normal olduğunu sölediler ama henüz ölçülmedi,dyno'ya çıktıktan sonra ölçtürmeyi düşünüyorum,carbon-clean'ı da öyle...

  12. #12
    emre1577 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mert0640 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tşkkürler arkadaşlar önerileriniz için..Egzost'um orjinal.Kat iptali var sadece..Bugün carbon -clean'ı konuştum bosch servisle.Bana aynen dedikleri;yaptıktan sonra siboplardan ses gelebilir veya tam tersi olup çok verimli de olabilir dediler.. Bu riski göze alıyosan yaptır dediler..Bu arada hava filtrem de orjinal.Ateşlemeden olduğunu sanmıyorum.Çünkü bobinlerinde biraz problem olsa hemen belli eder bence.Bnm aracım lpg'li ayrıca..Tabi biz bu testleri benzinde yapıyoruz.Ama şu an için düşünüdüğüm araca chip ve simota universal air filter..2 hafta sonra farklı bi yerde tekrar dyno'ya çıkacağım.Bakalım sonuç ne çıkacak.Eski dyno ölçümü ile tek farkı şu an yağı ve bujileri değişmiş durumda.Kompresör basıncının da 10-13 psi arası normal olduğunu sölediler ama henüz ölçülmedi,dyno'ya çıktıktan sonra ölçtürmeyi düşünüyorum,carbon-clean'ı da öyle...
    arkadaşımın kullanıcı hesabından yazdım,karışıklık olmasın

  13. #13
    emre1577 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güncelllllllll

  14. #14
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Setup degistircegimden dolayi bosa cikacak yazilimimi istersen uygun fiyata verebilirim

  15. #15
    pureal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    S A K A R Y A
    Mesaj
    634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Setup degistircegimden dolayi bosa cikacak yazilimimi istersen uygun fiyata verebilirim
    fiyatını pm olarak atabilirmisin?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •