Yok öyle bir denklem. O konuda hatalısınız. Sonuçta fazla hava girdiği zaman ECU nuz bunu algılayacak ve önce STFT ile sonra da LTFT ile benzini arttıracaktır. Yani arabanız fakir falan kalmaz. Bu süreç maksimum 150-200 km falan alır.
Yok öyle bir denklem. O konuda hatalısınız. Sonuçta fazla hava girdiği zaman ECU nuz bunu algılayacak ve önce STFT ile sonra da LTFT ile benzini arttıracaktır. Yani arabanız fakir falan kalmaz. Bu süreç maksimum 150-200 km falan alır.
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
peki obd1 olan ve o2 sensore bakmayan bir p28'de de işe yarar mı bu işlem ?
yararsa da ne işe yarar![]()
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK
bu islemi yapmaktaki amac standart ecu nun degerlerinin sıfırlanması ve arabadaki farklılıgı algılaması icin... zaten arabanın speclerine gore map edildigini farzedersek p28 de ise bu ecu kalibrasyonu işe yaramayacaktır...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)