abi motor ustundeki numara ile ruhsattaki ayni..
problem yok yani..
Printable View
bilgilerine güvendiğim birisi bu resimlerden yola çıkarak kapaktan aracın 1.8 olduğunu tespit etmişti..
kapağın su girişi 1.6 olanlarla aynı yönde değilmiymiş ne ordan anlaöıştı o kişi de..
birde bi sensör mü ne varmış o resimlerde, o sensör k-jet makinede olur o yüzden senin motor k-jetten karbüratöre dönmüş yani gti makine dedi..
ben anlamam vosvostan yoksa :)
valla motor bu :)
http://img857.imageshack.us/img857/5...c00343q.th.jpg
http://img228.imageshack.us/img228/7...00344um.th.jpg
gti olsaydı araç km saatinin yanında devir saati olurdu en basidi veya tabure yerine recaro veya yarım recaro olurdu ;) araç standart 1.6 denilen teknik verilerindede 1.6 görünen ama 1.8 bloklu 1.6 kapaklı ez kodlu makina :D
Kısaca mutant.. :)
Sonuçta amacalar bir şekilde 1.8 motoru 1.6 olarak işletmişler demekki.
Ne oldu proje varmı bir gelişme ?
Genel olarak elektronikten bahsedilmiş o nedenle şimdi soracağım soruyu soruyorum;
halihazırda karbüratörlü aracımıza enjektör monte edebilmemiz için uygun (silindir kapağına uyacak) bir emme manifoldu bulmamız şart öyle değil mi? İşin o kısmı nasıl çözülüyor ?
Bahsettiğin manifoldu ya başka bir aracınkini uydurma yapacaksın yada sıfırdan kendin imal etmen gerekiyor.
suan proje beklemede.. :(
biraz maddi anlamda sorunlarim var, atlatirsam eger hala dusunuyorum..
bu gidisle yakin zamanda olmayacak gibi ama yinede umutluyum :)