bilgilerine güvendiğim birisi bu resimlerden yola çıkarak kapaktan aracın 1.8 olduğunu tespit etmişti..
kapağın su girişi 1.6 olanlarla aynı yönde değilmiymiş ne ordan anlaöıştı o kişi de..
birde bi sensör mü ne varmış o resimlerde, o sensör k-jet makinede olur o yüzden senin motor k-jetten karbüratöre dönmüş yani gti makine dedi..
ben anlamam vosvostan yoksa
valla motor bu
![]()
gti olsaydı araç km saatinin yanında devir saati olurdu en basidi veya tabure yerine recaro veya yarım recaro olurduaraç standart 1.6 denilen teknik verilerindede 1.6 görünen ama 1.8 bloklu 1.6 kapaklı ez kodlu makina
![]()
Kısaca mutant..
Sonuçta amacalar bir şekilde 1.8 motoru 1.6 olarak işletmişler demekki.
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
Ne oldu proje varmı bir gelişme ?
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
Genel olarak elektronikten bahsedilmiş o nedenle şimdi soracağım soruyu soruyorum;
halihazırda karbüratörlü aracımıza enjektör monte edebilmemiz için uygun (silindir kapağına uyacak) bir emme manifoldu bulmamız şart öyle değil mi? İşin o kısmı nasıl çözülüyor ?
Bahsettiğin manifoldu ya başka bir aracınkini uydurma yapacaksın yada sıfırdan kendin imal etmen gerekiyor.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
suan proje beklemede..
biraz maddi anlamda sorunlarim var, atlatirsam eger hala dusunuyorum..
bu gidisle yakin zamanda olmayacak gibi ama yinede umutluyum![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)