PNP alırken her şeyi desteklemediğini görüceksiniz. output kullanılıcak ise dikkatlice bunların üzerinden geçmelisiniz.
Printable View
PNP alırken her şeyi desteklemediğini görüceksiniz. output kullanılıcak ise dikkatlice bunların üzerinden geçmelisiniz.
Dr Haltech lerin bizim araçlar için pnp soketleri yok dimi ? baktım ama göremedim.. atıyorum platinium sport 1000 aldık harness ı burda kendimiz mi yapmamız gerekiyor ? mazda subaru evo için filan varda bizim grup için yok nasıl uygulanıyor abi ? oem tesisattan kablo çıkarıpmı paralel bağlanıyor
tama Pnp diyorsun ama mesela 106nın tesisatında sakıncaları çok görüyorum abi ben mesela o lanet olası benzin rolesi,nden nefret ediyorum
Wasted Spark çalışmasından nefret ediyorum
bence turbo araba sequansial sekilde olmalı En azından enjektorleri öyle olmalı ozamanda Pnp işime yaramıyorki
Platinum Sport Plug-in -GMKit
(suits all VN-VP & VR-VS Manual trans only with DELCO ECU)
Platinum PRO Plug-in Nissan R32/33 Skyline Kit (Manual trans only)
Platinum PRO Plug-in Nissan R34 (GTR ONLY) Skyline Kit
Platinum PRO Plug-in Nissan Z32 Fairlady 300ZX Kit (Manual trans only)
Platinum PRO Harness System - Nissan 350z Kit (03-07 not HR)
Platinum PRO Plug-in Nissan S15 Silvia/200SX (Manual trans only)
Platinum PRO Plug-in Nissan Y61 Patrol (TB48) Kit (Manual trans only)
Platinum PRO Plug-in Mitsubishi EVO 9 MIVEC Kit - also suits EVO 8 MR (6-spd)
Platinum PRO Plug-in Honda EP3 (Manual trans only) - also suits DC5 (03-04)
Platinum PRO Plug-in Honda DC5/RSX Kit (2005-06) (Non DBW, Manual trans only)
Platinum PRO Plug-in Honda S2000 AP1 (2002-2004) Non DBW
-------------
PS1000 Patch Loom Kit - Nissan N14 GTIR
PS1000 Patch Loom Kit - Nissan S13 CA18
PS1000 Patch Loom Kit - Nissan S13 SR20 DET
PS1000 Patch Loom Kit - Nissan S14s1 "Zenki"
PS1000 Patch Loom Kit - Nissan S14s2 "Kouki"
PS1000 Patch Loom Kit - Nissan S15
PS1000 Patch Loom Kit - Mazda RX7 FC3S-S4
PS1000 Patch Loom Kit - Mazda RX7 FC3S-S5
PS1000 Patch Loom Kit - Mazda RX7 FD3S-S6 2 row ECU plug
Single turbo conversion only)
PS1000 Patch Loom Kit - Mazda RX7 FD3S-S8 4 row ECU plug
Single turbo conversion only)
PS1000 Patch Loom Kit - Mazda MX5 NA 1.6 (Manual transmission only)
PS1000 Patch Loom Kit - Mazda MX5 NA 1.8
PS1000 Patch Loom Kit - Mazda MX5 NB 1.8 (Manual transmission only)
ADVISE MODEL AND PLUG WHEN ORDERING *
PS1000 Patch Loom Kit - Honda S2000 AP1
PS1000 Patch Loom Kit - Honda OBD-1
PS1000 Patch Loom Kit - EVO 1,2,3,GSR and RVR
PS1000 Patch Loom Kit - EVO 4,5,6 & 7 (Manual transmission only)
PS1000 Patch Loom Kit - EVO 6.5
PS1000 Patch Loom Kit - EVO 8 (5-speed)
PS1000 P/Loom Kit - EVO 8 (6-speed) & EVO 9 MIVEC (no water spray light)
PS1000 Patch Loom Kit - Mitsubishi Galant VR4/1G DSM
PS1000 Patch Loom Kit - Mitsubishi 2G DSM
PS1000 Patch Loom Kit - Subaru RS Liberty & WRX MY93-96
PS1000 Patch Loom Kit - Subaru WRX MY97-98
PS1000 Patch Loom Kit - Subaru WRX MY99-00
-------------------------
PS2000 Patch Loom Kit - Skyline R32-R33 GTS GTR/300ZX Z32
PS2000 Patch Loom Kit - Skyline R34 GTR
PS2000 Patch Loom Kit - EVO 9 MIVEC (with water spray light)
PS2000 Patch Loom Kit - Subaru JDM SPEC WRX MY01-05 with AVCS
PS2000 Patch Loom Kit - Subaru US SPEC WRX Non-STI (01-05)
PS2000 Patch Loom Kit - Toyota Supra JZA80 2JZ (Manual transmission only)
Dr vw yok işte :D
Enjektor ve ateşleme konularında haklısın, ben zaten vemsi savunmuyorum 1, dp yuzunden arabayı yakarım 2, üstüne dp selam verene dist. veriyor, arkadas 5. filan oldu sanırım :)
Sen 106 ve saxo'larla cok ugrasacagini sanmıyorum, eğer alıp devamını getirecksen eyvallah, yoksa son baktığımda vems yerine çıkan ucuz pnp'ler vardı kaptırın gitsin :)
Bu arada dun elime 2001 auto show gecti, körfez pistinedeki büyük test, herkes oradaymis, birine scen ettirip eklerim fotograflar bölümüne
bu kadar konusmanın üzerine bir de dün aksam Vems PnP bagladık 106GTI'a, soketini açıp wideband kablolarını filan.
Ayarını da Ozgun yapacakmış dediler :)
walla abicim heralde pazartesi günü gelebilirim ekan usta bağladık beyni dedi bu arada senin araba süper olmuş kazasız belasız.
Evet ecu şarj dinamosundaki kısadevreden dolayı yanmıştı. İşlemci arızalı oldugu için oraya göndermiştim.
Hali hazırda son iki yıldır genelde elimde sürekli minimum 4-5 adet vems tutmaktayım, O yüzden bir iki tane ecu alıpta distribitör oldum diyen kişilerle karıstırma lütfen.
Ayrıca fiyat olarakda direk yurtdısı fiyatlarından satıs yapmaktayım.
Paralel bağlıyorsun mesela enjektorleri orjinal beyinden kabloları kesiyorsun hop yeni ecu ya bağlıyorsun beyin anlayamaz enjektorun çalışıp çalışmadığını aynı şekilde ateşlemede o sekilde DBW olan Kelebeğini ellemene gerek kalmıyor orjinal beyin yönetiyor onu :) rolantı felan hepsini orjinal beyinin yönetiyor
antalyayı tsunami vurabilir diyolar :P
:D burası körfez vuramaz vuracak olursa ben de ona vururum :D
Hımm anladım Dr, teşekkür ediyorum. sadece manage etmek istediğin sensörleri bypass edip yola devam ediyoruz,bu sayede de komple bir harness a ihtiyaç kalmıyor. tenku :icon_tup:
EDİT
Dr aklıma geldi, ben bir ara immodan dolayı sıkıntı yaşamıştım o ara boğuldu filan die enjektörlerin fişini çekmiştim.Sonra ecu da aşağıdaki hataları gördüm.Yani senin dediğini yaptığımızda yine oem ecu bu şekilde görmicekmi bunları ? tamamen iletişimi kesilcek çünkü oem ecu ile enjektörlerin ? Ama standalone o sırada sürdüğü için çalışmaya devam edicekler anladığım kadarıyla, hatayı görücez ama araç çalışıyor olacak doğru mu anladım ?
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
kanku muhalefet olmuyorum işine ama, sensorun bile sensoru olan bir arabadan bahsediyoruz. Oem ecu 18745 hata ile dolucak, me7 beyinlerde elektronik gaz kelebeğini hata verip hiç açmayabilecek bile.
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
26-10 - Output Open - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
26-10 - Output Open - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
26-10 - Output Open - Intermittent
En basiti 4 enjektör söküldüğünde verilecek hata, aynısını 4 tane coil içinde vericek, ettimi dokuz :D
yaa çok biliosunuz yahu taktımki söylüuyorum diablo gibi bir araçta yanmıyor doğru bunda yanmalı yada dediğim gibi ferrraride yanmıyor doğru söylüyorsunuz
Output Open s2000 de bile yanyor Vsa lida çok basit hiç paralel bağlamadınmı doğan ? ben yanmayacak diyorumki 2 tane s2000 Vsa li beyin taktım 1 tanede aguya sprint 500 taktım 1 de s3 e neden bunlarda arıza yoktu acaba ??? ozaman ben salağım yada vagcom salak yada ben farklı şeyler yapıyor olabilirmiyim ?
:)
tmm buyrun yapalım yanmasssa o ısık ?
umitcim 1 soru sordumdu yukarda ya kusura kalma unutttum onu 2.2 bar ne ile bastın sen 1.5 sene hangi turbo ile ?
s3 ve 1.8 Dbw arabay taktım ama arıza yakmıyor diyorum kendi yaptığımamı inanayım sanamı ?
sende farklı bende farklı nope benim için bende yakmadı
gt30 ile 2.5 bas patırdamazzo boboinler doğru diosun ama 35 ile ciddi farklı
özgünü dört gözle bekliyoruz.çok eğlenceli geçecek.
beygir ile alakalı bu basınc ile değil nedir beygirin ? benim 1 çok kez geldi başıma
kanka 68 beygir felan toplamda :icon_wack
gözünü seveyim şu internetten teori okuyupta tekrar geri bize satan adamlarla aynı sınıfa konulmayalım.
Biliyorum beygir ile alakalı oldugunu, bircok kez bunu yasadım özellikle Evoda,aynı basınc altında 1 derece avans açtıgımda pıtırdayan, 1 derece geriden geldiğimde sorun yaşamadıgım araba oldu. Bunun nasıl basıncla alakalı oldugunu savunabilirim.
Fakat bahsettiğim araclarda avans degeri pompa benzini ile olması gereken tamda limitte duruyor. Ne bir derece geri çekme, nede haritandan bir derece geriden gelme,
ahuauhauhauh neyi sawunduğunu anlamadım ?
ozaman limtindede olmasına ragmen ozaman güc yok ben ne diyorum sen neden bahsediyorsun twin KKK değil twin 28 takabiirsen yada 30 takabilirsen tak ozaman nolur ben tahmin ediyorum
ben senin yaptığıın araçları eleştirmiyorumki yada yapamadın demiyorumki neyin kaç amp yada jul verdiğini biliyorum basit mantık güçlendirmek için bazı şeyler yapmak gerekiyor ama kesinlikle hepsiin limiti var
araçtan araca fark eder bazı şeyleri doğru yaparsan ewo 500~550 beygire kadar sadece dli ile kullanabilir dli siz 400~450 subarularda orjinal bobinlerle 700 lere kadar sıkıntıyasamaz
minik bir ornek adam soru soruyor sende pnp si var istersen diyorsun adam diyorki esnafa bağladın abi bu hoş değil burası teknik bilgi platform u satış olmasın tech bölümünde lütfen elimizdekileri değil insanlara doğruları göstermek daha mantıklı bence
kullanılan coiller belli bi gücü destekler diye bişi yok. araçtan araca fark eder. miss olmadan güç kaybetmeden gapler fazlasıyla sıkılmadan, coil charge timing abartmadan gittiği yere kadar gitsin... ondan sonrası değişir...
Bizim araçlarda genelde gt2x li setuplarda 1.2 bardan sonra bobinler yüzünden limp moda düşen araçlar oluyor.Hatta benim k04-023 setup ımda bile olabilir belki 3-4psi daha basınç açınca görücem onu.
Bunu bobinlerin eskimesiyle yada eski tip olmasıyla bir alakası varmı bu durumda ? Basınç dedim çünkü o basınclarda aşşa yukarı 280-300hp filan üretiyorlardır.
Bobinler değiştiikten sonra sıkıntı çözülüyor bildiğim duydugum kadarıyla. Araç o basınc altında istenilen ateşlemeyi o bobinler ile yapamıyor mu ?
1.8t2lerin bobin'leri oldukça yetersiz, 700hp'ye kadar kullanılıyormuş diyen var ama araştırmadım,
seçenek olabilir diye bunlar vardı ama pek ilgilenmedim: OKADAPROJECTS | PRODUCTS | PLASMA DIRECT
okadaya karşıyım ömrü var salak seylerin
Üstün başarı madalyası lazım sana patron :D
Standalone konusunda acikcasi benimde aklim karisik 1.8T icin.
Hala adam akilli yapilmis satilan bi sistem yok.
034 Motorsports'un standalone'u icin iyi seyler solemiyorlar.
VEMS desek Ozgun totosu *** atiyor, akilda soru isareti birakiyor insanin dogal olarak. :)
Bide VEMS AIM Pista MXL'i desteklemiyormus sanirsam, bugun AIM'le konustum hic bi zaman test etmemisler ama eden olup cewap verebilirse bu konuya sevinirim bende.
VW/Audi'ler birazcik Standalone karsilar Amerikadada asiri bicimde, ondan kime sorsan hep Chip Tuninge yonelmeni teklif ediyorlar, Japon araclarini tune edenlerden farklilar baya.
Acikcasi bizde ne yapicagimizi sasirdik bu durumda ne yone gitsek biri kakaliyor.
Bu arada Ozgun Haltech'i Oem ecu'ya paralel bagladigimizda AIM Pista butun parametreleri gosteriyor mu?
Afresh Tiny/Aim Display - VEMS wiki www.vems.hu
http://www.vems.hu/manual/vemstune/h.../main/aim.html
:heyoo: MS ile karıstırmayın VEMS 'i :icon_tup:
Guzel bilgiler.
MXL Pista beyin neyi okuyorsa onu ekrana yansitabiliyor.
Bu linkten inceledigim kadariyla butun parametreleri goremiyoruz, heralde bikac sensor almaya ihtiyacimiz olcak.
Vems ne protocol'u kullaniyor bu arada?
Bugun AIM'le tekrar goruscem onlar daha net bilgi verebilirler, ne protocoluyle calistigini solersem muhtemelen.
http://www.vems.hu/files/MembersPage...20protocol.pdf bu pdf i de gönderebilirsin direk onlara :)
Sensor olarak neler lazım sana, extradan ben egt ve wideband her ecu ya bağlıyorum, Neler lazım sana? Standart tachoda yağ dan km ye kadar standart beyinden bağımsız çalışıyor zaten, extra birşeyler lazım olursa vems Analog ve aux inputlar ihtiyacına göre extra sensorlerle kullanılabilir.