User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
65 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: 350z - Rx8 - Evo IX

  1. #39
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    mavi ve te37 olsun buda
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  2. #40
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rx8 motorundan dolayi cok fantazi olur.. 350Z yakiti yonunden dusundurucu. Bu sinifta bence en mantikli secim eger evo yu dusunmezsek S2000 olacaktir.
    Tamamen kisisel bir tercih mekan mekan gezerim seklimi yapar arada sirada gazlarim yanlarim diyorsan S2000. Yakit bakim vs. masraflari yonunden de S2000 tabiki. Amaaa Bu arabayi gazlamak icin aliyorum surekli tapa gaz giderim viraj kasarim roll yaparim yakitida onemli degil diyorsan kipkirmizi bi evo 9 adaleti saglicaktir

  3. #41
    Sahin9108 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GK007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stage 1 komple egzozlu,filtreli,yazılımlı bir aractan bahsedersek 12-13 litre civarı bir tüketimi var,yazılımına ve bastıgınız basınca göre biraz değişkenlik gösterebilir.Otomatik 2.0 litre turbosuz bir aracın yaktıgı gibi yaktığını düşünebilirsiniz.
    rakamlar çok avantajlı peki yazılımda güç konusunda bilginiz var mı? paylaşabilir misiniz? Teşekkürler

  4. #42
    Sahin9108 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı edo typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evo bu araclardan gorsellık dahıl cok ustun.. dıger aracları bılemıcem fakat beyınlı olmayan evo 700-800 lıra arası yakıyor karısık kullanımda yanı bazen gazlarsın bazen gazlamazsın.. 1 depo ıle 300-330 km yaparsın. depo 200 lıraya doluyor. beyınlı evoda 500 lıra yakıyor 1 depo ıle en son 450 km yaptım ama cok yawas kullandım. karısık kullanımda 380-400 km arası yaparsın buda gundelık bır 2.0 benzınlı arac yakıtı nerdeyse. evonun tek handıkapı arac cok zewklı oldugu ıcın yawas surmek ıcınden gelmıyor baslarda bu yuzden yakıtından sıkayetcı herkes. yanı ayaklarından sıkayetcı olmak gerekır aslında basmayınca korkulcak bır yakıtı yok.

    bugune kdrda evoyu begenmeyen bırısıne rastlamadım. tıpı ıle ılgılı kotu seyler soyleyen var dıyorsun ama kızlar hıc anlamasa bıle ne guzel araba dıyorlar
    zaten beğenmeğen kızların da bindikten sonra fikri değişecektir

  5. #43
    Sahin9108 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickbuttowski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorun yok hemen paniklemeyin!

    kardeşim çok iyi toparladın ilaç gibi geldi bu jantları sık sık görür oldum yollarda değil ama nette, ilgili dergilerde bir çok örneği var. jdm için nokta

  6. #44
    Sahin9108 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ocean0636 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rx8 motorundan dolayi cok fantazi olur.. 350Z yakiti yonunden dusundurucu. Bu sinifta bence en mantikli secim eger evo yu dusunmezsek S2000 olacaktir.
    Tamamen kisisel bir tercih mekan mekan gezerim seklimi yapar arada sirada gazlarim yanlarim diyorsan S2000. Yakit bakim vs. masraflari yonunden de S2000 tabiki. Amaaa Bu arabayi gazlamak icin aliyorum surekli tapa gaz giderim viraj kasarim roll yaparim yakitida onemli degil diyorsan kipkirmizi bi evo 9 adaleti saglicaktir


    s2000 her bakımdan mutlu edicek bi araba ama içine zar zor sığıyorum şu anlık aldığım cevapların da değerlendirmesiyle evo 9 olucak zaten sanırım yorumun için teşekkür ederim

  7. #45
    CanberkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir sene boyunca s2000 kullandım ve yaklaşık bir senedir de evo 9 sahibiyim, kesinlikle evo 9 derim

    Turbo, dört çeker, dört kişilik, modifiyesi kolay ve çok daha zevkli. Yanlamak gazlamak için s2000 alma evo al.

    2 kişilik araba bir sure sonra çok sıkıyor ve içinde bunalıyorsun çok küçük.

    S2000 hayalinse kesin ilk ona binmelisin ( benim hayalimdi ilk onu seçtim ). Evodan sonra s2000 e binersen ertesi gun satmak istersin Evo çok farklı ...

  8. #46
    berkayGLRN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Beykoz
    Mesaj
    4.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede evo cok farklı bı araç..
    BG GARAGE
    34 KOR 81 RX8
    106GTİ 34 ZN 8402
    E21 34 SRT 17
    30 Binde Boyasız 96 SLX 34 SBG 70

  9. #47
    hondafit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Eskişehir-istanbul
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanırım bunların arasında en iyisi evo s2000 düşünmüyor musun?

  10. #48
    cKatmer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul / Toronto
    Mesaj
    754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nissan 350zx = Çoğu nissan hastasının beğenmediği bir araç çok şey beklendi fakat Türkiye şartlarında yapılabilecek bir araç oldugunu sanmıyorum sürekli Amerika ile temasta olmanız gerekir.Bildiğim kadarıyla zx serisi parçaları japonyadan değil Amerikadan getirtiiriliyor.
    Rx8=Makyajlı kasa dedikleri kasa kullanan arkadaşlarım,abilerim var hepsi şuanlık memnun tek sıkıntısı aracın sürekli yağ eklemek ve arka tarafın kücüüüüüücükk olması.
    evo=laf söylemeye gerek duymuyorum git ve al onu

  11. #49
    Sahin9108 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CanberkDemirkol Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir sene boyunca s2000 kullandım ve yaklaşık bir senedir de evo 9 sahibiyim, kesinlikle evo 9 derim

    Turbo, dört çeker, dört kişilik, modifiyesi kolay ve çok daha zevkli. Yanlamak gazlamak için s2000 alma evo al.

    2 kişilik araba bir sure sonra çok sıkıyor ve içinde bunalıyorsun çok küçük.

    S2000 hayalinse kesin ilk ona binmelisin ( benim hayalimdi ilk onu seçtim ). Evodan sonra s2000 e binersen ertesi gun satmak istersin Evo çok farklı ...
    s2000 düşünmüyorum 2 kişilik olması beni rahatsız etmiyor ama hayalim de değildi o yüzden s2000 seçeneklerim arasında değil. Teşekkürler

  12. #50
    Sahin9108 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ThUnDeRbErK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kusura bakma ama Rx-8 motorundan dolayı ''fantazi olur'' kısmını biraz daha açıklarsan daha net anlayabiliriz.Çünkü hiç bir Rotary sağlıklı bakıldığı sürece kullanıcısını üzmez.Daha bir genelleme yaparsan diğer otomobillerde insan yapımı wankel veya otto olması birşey değiştirmez nasıl baktığınla alakalı konular bunlar araç alacak insanlara yardımcı olurken daha bir objektif olalım lütfen.
    rotary nin adı büyük tüm dünyada zevkle kullanılan bir teknoloji malesef tr de bir önyargı var. yağ eklemekte handikapı olsun diyelim. o kadar kusur kadı kızında da var

  13. #51
    Sahin9108 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lancerution Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nissan 350zx = Çoğu nissan hastasının beğenmediği bir araç çok şey beklendi fakat Türkiye şartlarında yapılabilecek bir araç oldugunu sanmıyorum sürekli Amerika ile temasta olmanız gerekir.Bildiğim kadarıyla zx serisi parçaları japonyadan değil Amerikadan getirtiiriliyor.
    Rx8=Makyajlı kasa dedikleri kasa kullanan arkadaşlarım,abilerim var hepsi şuanlık memnun tek sıkıntısı aracın sürekli yağ eklemek ve arka tarafın kücüüüüüücükk olması.
    evo=laf söylemeye gerek duymuyorum git ve al onu
    net bir yorum olmuş teşekkürler

  14. #52
    Sahin9108 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar yaptığınız yorumlar için herbirinize teşekkür ederim çok yararını gördüm, büyük konuşmamak gerek hayatın ne göstereceği belli olmaz ama rx8 i kafamdan çıkardım. 350z ile Evo IX arasında git geldeyim. Aldığım yorumlar ve yaptığım araştırmalar doğrultusunda 350z nin mantıklı bir tarafı yok çok büyük ihtimalle evo olacak ama yine de haftaya gidip bir iki 350z ye bakacağım belki farkedeceğim + ve/ veya - leri olacaktır. Tekrar teşekkürler. İyi forumlar

  15. #53

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok iyi yol tutmak ve hızlı olmak amacın yoksa rx8 al.
    rx8 motoru sapasağlamdır sana kim rx8 motoru sağlam değil derse ve evo tavsiye ederse kırılmış onlarca evo motoru var veya sti vs. yani her motorda sorun çıkar ama unutma 1.3 vergisi ve 10.000d/d hiçbi arabada yok Her evo kırılır demiyorum benim dediğim kullanıcı hata yaparsa her arabada sorun çıkar.
    350Z gerçekten fantezi çünkü inanılmaz vergisi var yani motor sesi güzel belki ama gene modlanmış evo kadar gitmez sonuçta rx8'e göre artı eksileri bakılınca rx8 öne çıkar.
    Uygun fiyatlı ilk sahibi temiz kullanmış bi rx8 bul keyfine keyif kat. bi ara 40-45'lere kadar fiyatları düşmüştü hatta makyajsız kasa sıfır olarak 55'lere satıldı
    (rx8, evoX ve s2k sahibiydim)

  16. #54
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sahin9108 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rakamlar çok avantajlı peki yazılımda güç konusunda bilginiz var mı? paylaşabilir misiniz? Teşekkürler
    Yazılım sadece filtre egzozlu bir araç pompa benziniyle gerçekçi olarak 310-320 civarı olur diye düşünüyorum.Bunun üzeri güç olayı para-şokomel eğrisi gibi,ne kadar para o kadar güç tabiki doğru tercihlerle.

    Evo motorunun kırılabileceğini söyleyen arkadaşın da eksik söylediği bişey var,kötü benzin almayan,kötü yazılımı olmayan bir Evo nun motorunu kırmak gerçekten bir başarı olur.Yazılımla basınç açma konusuna gelince,kendi turbosunun limitlerinde kırılcağını düşünmüyorum saçma sapan avans verip kötü benzinle aracı sıkıştırmadıktan sonra,bilindiği üzere dünyanın stock olarak basınca en dayanıklı 4 silindir motoru olan 4g63e sahiptir kendileri,stock internalle bile önü açıktır.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen cok fonksiyonlu incpection a girmissin 3 5 kere uyandirmak zorunda kalicaz seni belli

  17. #55
    CanberkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GK007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazılım sadece filtre egzozlu bir araç pompa benziniyle gerçekçi olarak 310-320 civarı olur diye düşünüyorum.Bunun üzeri güç olayı para-şokomel eğrisi gibi,ne kadar para o kadar güç tabiki doğru tercihlerle.

    Evo motorunun kırılabileceğini söyleyen arkadaşın da eksik söylediği bişey var,kötü benzin almayan,kötü yazılımı olmayan bir Evo nun motorunu kırmak gerçekten bir başarı olur.Yazılımla basınç açma konusuna gelince,kendi turbosunun limitlerinde kırılcağını düşünmüyorum saçma sapan avans verip kötü benzinle aracı sıkıştırmadıktan sonra,bilindiği üzere dünyanın stock olarak basınca en dayanıklı 4 silindir motoru olan 4g63e sahiptir kendileri,stock internalle bile önü açıktır.
    kesinlikle katılıyorum özellikle 9 un motoru kesinlikle çok başarılı ve sağlam. Motor içine girmeden 400-450 hp leri sorunsuz kullanabilirsiniz yağına, suyuna, iyi benzin almaya dikkat ettiğiniz sürece..

  18. #56
    Sahin9108 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar herbirinize tek tek teşekkür ederim yardımlarınız için kararım evo IX dur bir aksilik çıkmadığı sürece konunun çok yararını gördüm tekrar teşekkür ederim

  19. #57
    hbatuhanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Mesaj
    163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sahin9108 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Modeli ne olursa olsun otomatik araç gündemimde değil. 370z leri sordum nissana 4-5 ay içerisinde siparişle getireceklermiş ama ne fiyat belli ne başka bişey zaten yeni ötv lerle çok mantıklı bir araç olmaz türkiyede ama yine de ilgilenen arkadaşlara duyurulur
    Ben ilgileniyorum siz nereyi aradınız?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •