Hks japonya mühendisleri max. 390 diyor evo 9 turbosu için, ben daha fazla aldığımı(ve zı) düşünüyorum, ölçümlerimizde öyle diyor ama ya onlar yanlış ya biz, ben onu öğrendikten sonra basıncı indirdim biraz... %85 kullanım zamanımda aracı kasmadan 350-60hp civarı seyrediyorum. Bence her açıdan 9 o hayallerdeki evonun nirvanası.
Evo 6da güzel alette 9 sahibi olarak annem murat 131 konforunda diyor aracın, yeni kasa clkdan inip bindiğim halde evonun tadı yanında konforunu hiç aramıyorum iskembe koysalar yine biner gezerim ama 6 gerçekten leş be hocam özellikle iç mekan olarak, tipde biraz yaşlandılar, iyi bakılmışı elden geçmişi gayet güzel, makina ve tekniğe lafım yok... 9 um olmasaydı 6 alırdım, ama seneye araç alsam yeni 2008 sti alırım nedense evo 10 a ısınamadım bir türlü sanki herkese hitap etmeye çalışan bir araç yapmaya çalıştılar
... 2008 sti güzel olmuş makina yine evo ile tartışılmaz heralde ama okul bitiyor iş hayatında sti daha uygun olur günlük kullanıma... Slalom testlerindeki başarısı, evo gibi safkan bir yarış makinası değilde daha günlük bir araç oldugu için sti diyorum, ama bu evo ile yaşanan bir gençlik aşkından sonraki aşamadır 6,7,8,9 u farketmez.
işin kısacası adrenalin istiyorsan 6-9 farketmez bir evo alman yeterli ama o işleri geçtim arada diyorsan sti düşün.
ben evo kullanıcısı ve fanatiii olarak evo6 nın tipini hıc bır zaman begenmedım, performanına ve efsanesine dicek bisi yok ztnn.. ama her turlu evo 9 derdım ben yine.. miveccc rulazz![]()
Not: az biraz bekleyin de 9 görünsora istedign 6 yı getir
![]()
mifenk..![]()
Kardesim o zmn senden bi 8 sozu aldm isim bitince bekliom6 7 8 farkmaz, istersen 3 unden getir ayni anda fazla benzin zmn harcamimm
3 lu takayim boncuklari tesbihe
iddialym yanii
teklf her araba icin gecerli msupra ruhu tasiyorum,maksat deneme eglence aksyon adrenalin olsun
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)