Stepne dışarı, tesisat falan varsa dışarı,
depoyu da fulleme hatta çeyrekte falan olsun.
vti ve 106 yı şaşırtabilirsin.
Stepne dışarı, tesisat falan varsa dışarı,
depoyu da fulleme hatta çeyrekte falan olsun.
vti ve 106 yı şaşırtabilirsin.
"Laf ağızdan çıkana kadar sizin esirinizdir. Çıktıktan sonra siz onun esiri olursunuz."
Teşekkürler arkadaşım Video yu izlemiştim daha önce. Senin ies te neler vardı ? Benim Setup gördüğünüz üzere Kısa dişli p72 Ecu Neptune Modül Bunlar Bile ies in cok arkada kalmamasına yeticek bir setup die düşünüom
Depomu hiç full göremedimStepne dışarı, tesisat falan varsa dışarı,
depoyu da fulleme hatta çeyrekte falan olsun.
vti ve 106 yı şaşırtabilirsin.Max ceyrek depo idi
Tesisatı yok stepne felan onları dısarı alıp denicem.
bu işler en iyi otobanda belli oluyor cıkıp deneyince görülür ama senin araban su an kötü yürümez buna eminim bu speclerde yorumların bazılarına bakıyorum müneccimden daha ileri gidenler vararabanın gidişini bilmeden yorum yapmak enteresan..
Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud.( Şinasi )
Bizim Japon Hakanda varken Civic Si ile denemiştik ki İeste egzost ve filtre vardı. SI da iskender headers filtre ve Remus egzos vardı. İes ile geçmiştik ki ben İes in içindeydim ve inanamamıştım. SI bitiktir falan demeyin bundan 5 sene öncesinden bahsediyorum o zaman arabalara temiz bakılıyordu. O nedenle stock VTI ve 106 karşısında çok geride kalacağını sanmıyorum.
IN BOOST WE TRUST
kendi aracımdan biliyorum,
eğer vti gerçekten stokcsa ve bakımlıysa güzel bir deneme olur, geçemezsin ama zevk alırsın. kısa fd senin için büyük avantaj.
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
usta senın denedigin Sİ de bir sey var bende sedan Sİ ile birileri geldi ya birader İES miz var Sİ leri ya geçiyor yada yan yana yürüyor birde sen denermisin olur dedim ama sonuç belli geçemez dedim yolla çıktık 2 viteste kafa kafaya nerdeyse 3 e taktıgımda ayırdım arada 4 boy olunca daha da gazlamayı bıraktım. İES te f/h/e , Sİ de sadece hedears filtresi düz borusu orjinal yavaş yavaş tune ederken denemıştık.
burda emrah kardeşimizin arabasında bir çok eksik var öncelik o vtec jant 55 yanak bitik bir lastik kulanıyor deneken 14 inç 55 yanak taksın bak ozaman suankinden çok daha iyi gider aracı, birde daha sökmediyse lpg de var aracında agır suan.
allahın izniyle oda emeklerının karşılıgını alıcak yavaş yavaş aracı tamamen bittiginde çok keyifli bir aracı olucak tabi hersey maddiyatla ilerliyen birsey oldugundan allah hepimize çok kazançlar versin.
MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ
keyifli bir katılım olur , en fazla 4-5 boy geriden takip edersin
yorumları okuyorumda şaka yapıyor olmalısınız.
ies bir kere sohc motor standart sıkıştrma var ve orj devir bandonda donuyor. isteidgi kadar neptune filana falan olsun. mantıklı dusunmek lazım.
Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.
etrafta gezen ies lerin sanzıman oranları nasıl bilmek lazım yoksa şaka yapar adama illa devir dönmek sartta degil dolu dolu döndükten sonra 7000 bın dönsun sorun olmaz ki
ies te sanzımanı açtıgımızda 4.05 final drive 1 2 3 4 5 dişlileri ise ölçüleri nerdeyse Sİ sanzımanı gibi emrah kardeşimiz sanzımanı kısaltınca çok çok daha iyi oldu ben antalyadayken bindim arabasına iyi gidiyordu inşallah yakın zamanda dener ve görürüz hep beraber arabasının ne kadar gittigini ve bittikten sonra bir ies kaç boy ilerlemış onuda anlarız
MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ
Bu Akşam Ayar yapılacak Cumartesini günü eğer Bulabilrsek bir vti ile denemeyi düşünüyorum lastik problemim var Kadirinde söylediği gibi Cumartesi gününe 14 jant 50 yanak lastik ile daha iyi olur diye düşünüyorum. geçmek gibi bir iddaam kesinlikle olmadı zaten sadece ne kadar yürüdügümü görmek istiyorum o kadar. Ayrıca Araç Sohc deil daha.
Aşağı yukarı bizimde tahminlerimiz 130 140 hp civarı ayardan sonra tabi ayar yapılsın gidişini bir görelim arabanın gerekirse dyno ya gideriz. Yarışmak için yapmadım zaten ARabamı kesinlikle Sırf benim zevkimi tatmin etsin diye yaptım. bunu en iyi bilenlerden biri erkut abimdir. Sağolsun emekleri ödenmez.
bence yakın arkadan belli bir mesafe takip edersin..soch vtec kapakla gayet iyi olur ama aracın emrah..
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
Sohc vtec ile dediğin gibi erol abi gerçekten çok güzel olacak diye ümit ediyorum. Sanırım yıl başından sonra sohc vtec kapak egzantrik piston felan olarak gireceğiz.
üstad sağlıklı bir ies filtre headers + cat iptali ile ne kadar olur?
Bende ies varken 136 hp çıkmıştı. Kimle konuşsam yanlış ölçülmüştür diyor. Ancak araç gerçekten çok ciddi yürüyordu.
Bence kısa FD ile ies vti ile kafa kafaya gitmesi lazım. Aracın en büyük eksi yanı uzun şanzıman oranları. 5, vitesde orjinal şanzıman ile 6,000 rpm gören olduğunu sanmıyorum.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)