linealarda şanzıman oranları kısa. ustelik lastikler 195 15. hem de hafif. punto da oyle ise leon hiç bir zaman yetişemez. t-jetlerin ustleri zayıf ama altları çok dolu
6000 de vites değişilirse yakalanmaz.
linealarda şanzıman oranları kısa. ustelik lastikler 195 15. hem de hafif. punto da oyle ise leon hiç bir zaman yetişemez. t-jetlerin ustleri zayıf ama altları çok dolu
6000 de vites değişilirse yakalanmaz.
kendimi denediğim 122lik ve atits61 abinin t-jet iyle kıyaslıyorum t-jet daha fazla tutunuyor.
bence hertürlü t-jet önde olur.
Biz denedik, tjet alıyor
Tjet chiplenirse, farkı görmek için standardıyla deneyebiliriz![]()
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
Evet t jet üstlerde zayıf dün otobanda insigniyaya denk geldim 195 e kadar kafa burun sonra tın tın geçti gitti... Bakalım iyi bir kamera ayalayayım bari![]()
Denenmişi var, tjet geçiyor dedim ama.. Kimse okumadı galiba![]()
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
ikimizdede yazılım vardı basınç kaçağımda vardı =) yarım boy-1 boy felan geçiyodum o halde =) Amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yokbasınç kaçağı olmadan komple egzozum varken 160lık dsg roccoyuda yarım boy civarı geçiyodum..
(2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????
benim de bir kere insigniayla deneme fırsatım oldu. 200den sonra uzamaya başladı anca, hatta 160 gibi gaz kesmek zorunda kaldım yol vermedi, kime anlatsam inanmadı ama allahtan şahidim vardı 2 kişiydik arabada, insignia 3 kişiydi
bana trafikte bi kere 140lık jetta denk geldi, baya bir bastık öyle kopup gitme olmamıştı aramızda ama trafik vardı fakat bu tam bir ölçüt değil.
bence tijet mücadeleyi kazanır
arkadaşlar linea ile 140 lık golf tsi yi denemişliğimiz bile var.hatta araçları bile değiştirdik.170 e kadar linea 1-1.5 boy önde 180 de kafa kafaya 180 den sonra golf geçer modda.
Yazılım şart hemde hardrock olanından![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)