@STP and IMPREZA_MANIAC, özellikle siz izleyin videoları...
çok iyi yol tutuyo dediğiniz ct-r'ların virajlarda yana yatmalarını kendi gözlerinizle görün.![]()
@STP and IMPREZA_MANIAC, özellikle siz izleyin videoları...
çok iyi yol tutuyo dediğiniz ct-r'ların virajlarda yana yatmalarını kendi gözlerinizle görün.![]()
Eda bana saçma sapan videolar gösterme lütfenPist zamanı vs göster.Yoksa alırım bitane gti virajda spin atarım videoya çekerim gti kötü yol tutmuyor diye koyarım senin gösterdiğin videolarala yakı mantıkta bir video olur.
iyide pist yarışlarına bakarsak Michael Schumacher bşe ! üstelik F1 araçı ile ! kaza yapıyor ... bu genelleme olamaz
...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...
ya abi bırakın pisti filan yaa
şuan yolda sürdüğünüz araçalarda bile kaç defa araba yüzünden kaza yapıosunuz kaçkere limitleri zorlayabiliosunuz
kendinize bakın sürüş tekniğizi geliştirmeye bakın bırakın şu pistte şöle yapmış böle yapmış
son olarakta hangisini seviosanız onu alın![]()
kazayı herkes yapar. buna lafımız yok. o kazalarda type-r'ın kontralarda zayıf olduğunu göstermek istedim. dikkat edin, kazaların hepsi yol tutuşun limitleri fazla zorlayamadığı sebebiyle...
@IMPREZA_MANIAC, hala kanıt diyosunuz ve kanıt olarak pist zamanları vs diyosunuz. demedim mi pist zamanlamaları frene, pilotaja, motor gücüne, torka vs vs bakar diye. pist sonuçları yol tutuş üstünlüğü için % 100 kanıt olamaz.
Sürüş detayları
Dördüncü jenerasyon Civic konfor ve malzeme kalitesi konusunda bonkör değildi. Yol tutuş performansıysa ortalamalarda yer alıyordu. Beşinci jenerasyonla birlikte konforda artış yaşandı. Donanım paketleriyse zenginleştirildi. Sürüş dinamikleri açısında altıncı jenerasyon öne çıkıyor. İyileştirilen yol tutuş ve VTEC motor teknolojisi göz dolduruyor. Lades biçimli süspansiyon sistemi başarılı yol tutuşun sebebiydi. Ayrıca yumuşak pedallarıyla sürüş konforu da üst düzeydeydi. Bu nesil Civic ile tanışanların büyük bir çoğunluğu bir sonraki tercihlerini yine Civic’ten yana kullanıyordu. 2000’de tanıtılan yedinci jenerasyon, markanın Avrupalı rakipleriyle benzer iç mekan kalitesi sunduğu ilk modeldi. Ayrıca yol tutuş konusundaki başarı sürdürüldü. Ama Civic bu disiplinde hiç bir zaman sınıfının lideri olamadı. Ailenin performans modeli Type-R gençler arasında adeta bir efsane oldu. F1 teknolojisiyle yaratılan yüksek devirli motora sahip otomobil turbolu rakiplerine geçilse de hala ilgi görüyor.
Alıntı: http://arabam.milliyet.com.tr/haber....haberID=277540
youtube crash vs gibi videoları koydunuz bir nebze ok ama arabam.com falan gibi saçma karşılaştırmalar ve araç yorumlarını konuya muhattap almayın bari.. yapma bunu yapma bunu![]()
"Hiçbir ülke yoktur ki, kendi içerisinde bizim kadar hain yetiştirebilsin.."
Kullanım, konfor
Dikkatsiz ya da acemi kullanıcıların elinde tehlikeli bir oyuncak haline gelebilecek, usta ellerdeyse safkan bir zevk makinesi olan Civic Type R, hata kabul etmeyen bir otomobil. Düz gidişlerde sert süspansiyonun desteğiyle ray üzerinde ilerlercesine stabil olan otomobil, virajlardaysa standart Civic Hatchback'e göre önde daha sert, arkadaysa daha geniş çaplı anti-roll barlar sayesinde iyi tutunma karakteri gösteriyor. Özellikle ön tekerlekleri yere müthiş tutunan otomobilin arka kısmıysa zaman zaman onlara ayak uyduramayıp kendini bırakabiliyor. Özellikle ıslak yüzeyli virajlarda beklenmedik anlarda yaşanacak kopmalar, spinlere yol açabilir. .......
Alıntı: .http://arabam.e-kolay.net/testArsiv.aspx?rowid=383
Eda hala anlatmak istediğimi anlayamadın malesef.Ben porsche kaza videosunu buraya koyup sonra porsche yol tutmuyor dersem çok saçma olur..O yüzden sende aynısını yapma.
Ayrıca hiçbir araba kendi kendine kaza yapmaz.
arabam.com ne zamandan beri otorite oldu?Mümkünse yazdğı hiçbirşeye inanmayın çok yanlış yazılar yazıyolar sadece honda değil tüm markalar dahil..
porsche 993 kasa carrera 2 örnek alacak olursak,berbat yol tutuşu olan bir araç,2 yıla yakın bindik,başta olayın amartisörlerden kaynaklandığını düşündük,koni sertlik ayarlı amartisör+yayları taktık ama yine fayda etmedi,direksiyon her an elinizden kayıp gidecek gibi inanılmaz bir sarsıntı,araç 180 km'den sonra viraj hakimiyetini tamamen kaybediyordu,3şerit değiştirerek sürmek zorunda kalınıyordu..Belki evladiyelik bu arabayı sırf bu yüzden sattık..Yani sıradan 2.0 bir araç o hızlarla rahat viraja girerken siz arkasında porsche gibi bir arabayla,yolda tutunmak için can çekişiyor olabilirsiniz,böyle gerçeklerde var..![]()
ben kendi kendine kaza yapar araba demiyorum zaten. ama iyi yol tutmuyosa sürücüsünün kaza yapmasına sebep olur diyorum.
neyse, honda diyelim bari de tamam olsun. bu kadar fanatik olmayın bence.objektif olun. tarafında olduğunuz şeye körü körüne bağlı kalmayın. ben a3'ümün arka koltukları geniş diyo muyum?
![]()
Her aracın limitleri vardır limitleri aşılan her araç kaza yapar buna bugatti veyron ve formula araçlarıda dahil..O yüzden limitini iyi bilmek lazım aracın.Aracın limitlerinin üstüne çıkıp yoldan çıkarıp kaza yapmasına sebep olursan o araca kötü yol tutuyor diyemessin.
Fanatiklik yapıyorsunuz diyosun hala fanatiklik yapan yok ben verilere göre konuşuyorum pist zamanına göre konuşuyorum boş konuşmuyorum yani.![]()
Benım eski aracım s2000 trdeki en yuklulerınden bırtanesıydı atmosferık olarak bende senelerın yarış pilotu değılım tabi alışama kadar zorladı acıkcası ancak arabaya alıstıktan sonrası bısıkletle arka frene asılıp kaydırmak kadar kolaylastı bu nedemek sudemek aractan ıstedıgın yol tutus ıse kesınlıkle s2k nın defransıyelı yangıtmek ıcın degıl basbaya duz gıtmesı ıcın yapılmıs bır def. dır ve herkezın caddede sagda solda dedıgı gıbı s200 yol tutmayan bı arac degıl çizgisinde girdiği viraja çizgisinden sapmadan kafadan kaymadan çıkan ve çok ıyı yol tutan bır aractır. Spin atması kolay ancak ıyı yol tutan bır arac anlıycagınız .
Ayrıca secim derseniz şimdiki tercıhım avatar resmımde var zaten tabıkı Alman Huzur ama S2000 li günlerdeki eylence adrenalın safkan yarıs aracı gıbı tedırgın eden hısslerı arada ozlemıyor da degılım ....
Intercity Istanbul Park
Caterham Türkiye
OMP Türkiye
Pist Günleri
Intercity Endurance Cup
Intercity Clio Cup
Intercity Megane Cup
Intercity Caterham Cup
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)