User Tag List

Sonuçlar: Avensis 2.0 A/T Vs. Accent 1.6

Katılımcı sayısı
65. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Avensis 2.0 A/T

    47 72.31%
  • Accent 1.6

    18 27.69%
Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
45 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Avensis 2.0 A/T Vs. Accent 1.6 Karşılaştırma

  1. #20
    Emre Akçay
    Misafir
    Alıntı besyoali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ebattan ötürü arabana dezavantaj sağlıyacak orj. yanılmıyorsam 14" diye biliyorum büyük ebat yol tutuşunu artıra bilir ama hızın çok düşücektir 3" fark az değil....
    Evet orjinaller 14'. Ebattan ötürü fark olabilir ama kendim anlayamıyorum bunu. Fark yok gibi geliyor. Deneyip göreceğiz artık.

  2. #21

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ebat aynı olsaydı ağırlık önemli olacaktı ancak ebatı büyüttüğün zaman moment nedeniyle çevirmesi zorlaşacaktır.
    IN BOOST WE TRUST

  3. #22
    Emre Akçay
    Misafir
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ebat aynı olsaydı ağırlık önemli olacaktı ancak ebatı büyüttüğün zaman moment nedeniyle çevirmesi zorlaşacaktır.
    Anladım abicim. Senin görüşün ne yönde?

  4. #23
    RafetAraç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İst
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı besyoali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ebattan ötürü arabana dezavantaj sağlıyacak orj. yanılmıyorsam 14" diye biliyorum büyük ebat yol tutuşunu artıra bilir ama hızın çok düşücektir 3" fark az değil....
    evet besyoali hocam bu konuda haklı. fakat roll için 170 ve üzeri denemeyin derim. sonuçta accent aerodinamik açısından sakat 170 e çıkması sorun olmaz ama durması ve 170 ten sonrası sıkıntı olabilir. daha önce kullandığım için hiç güvenmediğim arabalardan biri arasına aldım kendisini...

  5. #24
    Dodoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul/Küçükyalı
    Mesaj
    4.126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RafetAraç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet besyoali hocam bu konuda haklı. fakat roll için 170 ve üzeri denemeyin derim. sonuçta accent aerodinamik açısından sakat 170 e çıkması sorun olmaz ama durması ve 170 ten sonrası sıkıntı olabilir. daha önce kullandığım için hiç güvenmediğim arabalardan biri arasına aldım kendisini...
    Aynen, bende şuan şirket aracı 11" era kullanıyorum, yol tutuş gerçekten vasat.. Frenleme de pek iyi değil, yüksek hızlarda aracı çok rahat savuruyor

    Siz en iyisi mi mümkün olduğunca ağırdan kalkmaya çalışın, drag en mantıklısı senin için.. Yüksek hızlarda işin zorlaşacaktır..

  6. #25
    Emre Akçay
    Misafir
    Alıntı dodoo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen, bende şuan şirket aracı 11" era kullanıyorum, yol tutuş gerçekten vasat.. Frenleme de pek iyi değil, yüksek hızlarda aracı çok rahat savuruyor

    Siz en iyisi mi mümkün olduğunca ağırdan kalkmaya çalışın, drag en mantıklısı senin için.. Yüksek hızlarda işin zorlaşacaktır..
    Şöyle söyleyelim o zaman. Era ile Admire çok farklı. Era larda dediğin gibi özellikle arkalarda horon tepme olayı var. Admire bu konuda çok daha iyi. Yine vardı ama şuan üzerinde Vogtland yay olduğu için sorun yok. Frenleme derseniz o konuda kesinlikle bende katılıyorum. Frenler 130'dan sonra güvensiz. Durmaz yani. Bizim roll de de basacağımız en yüksek sürat 150 dir. Top speed yapmayacağız. Yapsak ta sonuç belli zaten Avensis açar gider. Önemli olan 0-100 hızlanma ve 0-400 metre mesafede sonucun ne olacağıdır. Yorumlarınız için tek tek teşekkürler.

  7. #26
    Dodoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul/Küçükyalı
    Mesaj
    4.126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla 05' leri hiç bilmiyorum , ama era ciddi anlamda arkayı hoplatıyor zıplatıyor kasisten geçerken nerdeyse durmak zorunda kalıyorum, albea vardı paldur küldür geçiyodum, valla daha rahattım onda

    Kalkışta kovalar seni ama 100-120 lere kadar sen önde olursun gibi, sonrasını bilemiyorum

  8. #27

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye-Trabzon
    Mesaj
    337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede dragda rahat alırsın ama rollde 170 lere kadar avensis işi götürür.

  9. #28
    Emre Akçay
    Misafir
    Alıntı dodoo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla 05' leri hiç bilmiyorum , ama era ciddi anlamda arkayı hoplatıyor zıplatıyor kasisten geçerken nerdeyse durmak zorunda kalıyorum, albea vardı paldur küldür geçiyodum, valla daha rahattım onda

    Kalkışta kovalar seni ama 100-120 lere kadar sen önde olursun gibi, sonrasını bilemiyorum
    Era öyle ya. Ne alırım ne binerim

  10. #29
    Erdem K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmir-Mavişehir
    Mesaj
    3.468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    accent kalkışta hafifliğinin avantajını kullanabilir ama uzunda kesinlikle avensis alır...
    Subaru
    Technica
    InternationaL



    PSN: ekduncan

  11. #30
    yukcell88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    KAYSERİ
    Mesaj
    88
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2005 Toyota Avensis 1.6 Comfort vardı (38EZ887). Kasım ayında sattım, 1. viteste 2007 Leon 1.6 102 ile başa baş... Hatta ASR yardımı ile ESP' nin de önünde (sebebi Leon biraz kabak lastik kullanıyordu) ama 2 dedin mi Leon yürüyordu... Manuelde 1375 kg araba nasıl 1. viteste kaldırır kafa bana da garip geliyordu ama kaldırıyor... Ki 2.0' dan bahsediyoruz otomatik olsa da... Toyota'nın şanzımanı iyidir, otomatik avensisi denemedim ama ben avensisin 400 m' nin sonlarında farkı çok çok aşağı çekeceğine inanıyorum. Şoförlük, lastik gibi ektenler çok mühim yalnız...

    Bu arada, aynı Leon Era 1.5 CRDi' nin 3 ışıkta tozunu yuttu

  12. #31
    Emre Akçay
    Misafir
    Denenmiştir arkadaşlar. Videolar gece vakti çekildiğinden net olarakta bişey görünmüyor ya. Ama durum 0-400 Avensis Accent'in ön kapısında. 60 ile basılan rollde de 135 gibi hızdan sonra Avensis kopuyor. 1.5 boy kadar da önden gidiyor. Yorumlar için teşekkürler.

  13. #32
    halilcan9455 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    .
    Mesaj
    1.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kısa da çok az farkla accent alabilir. uzunda avensis alacaktır.
    Alıntı gokhan07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uyması için öncelikle arabada bi beyin olması lazım oda senin arabada yok

  14. #33
    yukcell88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    KAYSERİ
    Mesaj
    88
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı legion90 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Denenmiştir arkadaşlar. Videolar gece vakti çekildiğinden net olarakta bişey görünmüyor ya. Ama durum 0-400 Avensis Accent'in ön kapısında. 60 ile basılan rollde de 135 gibi hızdan sonra Avensis kopuyor. 1.5 boy kadar da önden gidiyor. Yorumlar için teşekkürler.
    Güzel olmuş, beklediğimden iyi Yalnız Accent' te basit de olsa bi mod söz konusuydu bunu unutmamak lazım

  15. #34

    Üyelik
    Aug 2011
    Şehir
    TR Türkiye
    Mesaj
    582
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kıyaslanacağını bile düşünmüyorum sınıflar farklı zaten, Avensis..

  16. #35
    DR059 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    565
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LanseloT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kıyaslanacağını bile düşünmüyorum sınıflar farklı zaten, Avensis..
    Yani?
    Sınıflar farklı olunca iki araç da yan yana gelip deneme yapamıyor mu?
    Adam gelmiş bir soru sormuş, deneme olana kadar da herkesin görüşlerini almış tek tek cevap vermiş. Kimseye atar yapmamış, sonucu da gelmiş yine konusunda buraya yazmış.
    Herşey güzel güzel giderken, niye böyle tahrik edici bir mesaj ne gerek var?

    İlla sınıf farkı diyorsan eğer; D sınıfı E34 520i'yi, C sınıfı bir Civic VTi ya da B sınıfı bir Polo gti/Ibiza Cupra geçemeyecek mi?

  17. #36

    Üyelik
    Aug 2011
    Şehir
    TR Türkiye
    Mesaj
    582
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DR059 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani?
    Sınıflar farklı olunca iki araç da yan yana gelip deneme yapamıyor mu?
    Adam gelmiş bir soru sormuş, deneme olana kadar da herkesin görüşlerini almış tek tek cevap vermiş. Kimseye atar yapmamış, sonucu da gelmiş yine konusunda buraya yazmış.
    Herşey güzel güzel giderken, niye böyle tahrik edici bir mesaj ne gerek var?

    İlla sınıf farkı diyorsan eğer; D sınıfı E34 520i'yi, C sınıfı bir Civic VTi ya da B sınıfı bir Polo gti/Ibiza Cupra geçemeyecek mi?

    Tahrik edici bir mesaj mı ?
    Ben şahsi fikrimi açık bir şekilde söyledim belirttim, siz belirtirsiniz, başkaları belirtir buna saygı duymak gerekir bu sitede bakın bu da şahsi fikrim.

    Sınıf farkına bu kadar takıyosan eğer ; örneğin sizin A3'ü saxo vts veya civic vtec ek kasa rahatlıkla geçer..

  18. #37
    Emre Akçay
    Misafir
    Ben herkesin görüşüne tek tek teşekkür ediyorum. Konunun gerilmesine gerek yok arkadaşlar, abiler. Herkes sağolsun.

  19. #38
    dorukky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    london
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende 2 motor otomatık avensıs var ve arkadasımın crx ı ıle kafa kafaya gıdıyor rollde tahmınım stock bı vtı ılede aralarında cok bı fark olmaz.bence avensıs passat mondeo gıbı aracları bı hyundaı ıle kıyaslamayın toyota hız ıcın degıl guvenlık ve konfor ıcın arac uretıyor yoksa avensısı vvtı motoru turbolasan 500hp guc cıkartır aynı seyı hyundaıye yapsan bın km sonra motoru dusurur.0 100 denememde avensıs duz yolda aracta 2 kısı vardık depoda ceyrekteydı 0 100 u 8 sn de aldık tork kontolu antı patınajı kapatınca kafadan 0-100 arası 2 sn ye kısalıyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •