User Tag List

Sonuçlar: Sizce Hangisi

Katılımcı sayısı
135. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Typer

    77 57.04%
  • 200SX

    58 42.96%
Sayfa 2/11 İlkİlk 1234 ... SonSon
208 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Typer Vs 200 Sx s14

  1. #20
    Tolga-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkistan
    Mesaj
    1.678
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sx in motor içi yapılımı ? evc varmı ?

    Aynı güçlerde typer geçecektir diye düşünüyorum.
    cheap & fast = not reliable
    reliable & cheap = not fast
    fast & reliable = not cheap

  2. #21
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tolga-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sx in motor içi yapılımı ? evc varmı ?

    Aynı güçlerde typer geçecektir diye düşünüyorum.
    motor içi stock
    afr de sıkıntı yok
    0.7 bar 235 beygir 318 nm tork varken
    egzantrikli ince contalı komple egsozulı k prolu kapak işlemli typeri gecebiliyordum ve en iyi gördügüm typer o idi ayrıca süren kişide 10 numara sürüyordu dsg gibi vites atiyordu

  3. #22
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle dayno verisine o kadar itimat etmeyin orda 260 dediler diye 260 yada diğerine 275 dediler diye öyle sanmayın. diğer konulardada dikkat ettim sürekli dyno çıktısına göre hesap yapıyorsunuz. dyno çok değişken ve genellikle yanlış sonuç veren bir ölçümdür. hiç bir araba tambur üstündeki ivmelenmeyi yolda giderken yakalayamaz. rüzgar yokuş rakım nem sıcaklık ve o anki yakıt kalitesi durumu değiştirir. şu kazanır diye kesin bişey söyleyemem tabi ama çok zevkli olacağı kesin. 4.vitese kadar taypar önde. sornasında sx 100 metre yan yana gidip devamında geçecektir. tabi bu tahmin.

  4. #23
    Wolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    İST-gop
    Mesaj
    236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eger gercekten sx o guclerde ıse tayper gecer ama bu malzeme ıle o guclerı cıkarması sx in ilgınc ama arac 360-370 hp lerde bır guce sahıp olsa ıdı direk olarak sx gecer derdım

  5. #24
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sx 280hp den asağı deıldır o speclerde
    eger basınc sağlıklı olarak 0,9 ıse fazla eksık deıl zevklı bır deneme olur

  6. #25
    Tolga-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkistan
    Mesaj
    1.678
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Almas araçta boost saati varmı ?
    SX sahibi arkadaşlar daha iyi bilir yanlışım varsa düzeltsin fct ve pompa var , üst kapak yapılı . sx in bu setupı sanki daha fazla basınc için hazılanmış gibi . Karşı taraf senin 0,9 bastıgından nasıl emin olacak yanlış anlama merakımdan soruyorum . Ben olsamdım 1.2 falan basardım amaç yarışmak değilmi
    cheap & fast = not reliable
    reliable & cheap = not fast
    fast & reliable = not cheap

  7. #26
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tolga-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Almas araçta boost saati varmı ?
    SX sahibi arkadaşlar daha iyi bilir yanlışım varsa düzeltsin fct ve pompa var , üst kapak yapılı . sx in bu setupı sanki daha fazla basınc için hazılanmış gibi . Karşı taraf senin 0,9 bastıgından nasıl emin olacak yanlış anlama merakımdan soruyorum . Ben olsamdım 1.2 falan basardım amaç yarışmak değilmi
    basınc saati var
    1.2 stock pistonla pek yemiyor ama
    gerekirse bi ayar yaparım karşı tarafta istedigi gibi basınc saati alip getirebilir takarız

  8. #27
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emirin arabası önceden otm vites idi düz vitese çevirince şanzımanı roll için çok uygun hale geldi difften ötürü .yanılmıyorsam 4viteste 230 felan yapıor.SX alır diye düşünüyorum ama gönlümüz TYPERdan yana

  9. #28
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emirin arabası önceden otm vites idi düz vitese çevirince şanzımanı roll için çok uygun hale geldi difften ötürü .yanılmıyorsam 4viteste 230 felan yapıor.SX alır diye düşünüyorum ama gönlümüz TYPERdan yana
    225 fln ona bi emin olamadım başka araçla yan yana 230 oldu yok bi yerde 240 diyordu cocuk ama benim görüşüm 225 zaten o suratte bile tirsiom arkası fazla oynuyor

  10. #29

    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    48
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynı beygirde typer, 200sx'i geçer gider. Ama konu sürüş zevki olsaydı tartışmasız 200sx derdim.

  11. #30
    F.Esen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Bursa - Komotini
    Mesaj
    1.063
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gönlüm SX ten yana ama tahminimce typer gecer ama en önemlisi dostluk kazanır aranızdaçççç
    imza...

  12. #31
    Arenimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tolga-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Almas araçta boost saati varmı ?
    SX sahibi arkadaşlar daha iyi bilir yanlışım varsa düzeltsin fct ve pompa var , üst kapak yapılı . sx in bu setupı sanki daha fazla basınc için hazılanmış gibi . Karşı taraf senin 0,9 bastıgından nasıl emin olacak yanlış anlama merakımdan soruyorum . Ben olsamdım 1.2 falan basardım amaç yarışmak değilmi
    Stock internal ve oem turbo ile 0.9 iyi üstü gereksiz olur motoru ve turboyu çok hırpalar ki arabanın 17 yaşında olduğunu düşünürsek çok da karlı bir iş olmaz

  13. #32
    fthoskay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    AKSARAY
    Mesaj
    170
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel bir deneme olacağı şüphesiz görünüyor, dostluk kazansın R

  14. #33
    HondatugraL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    33
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    7.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlış hatırlamıyorsam abım 2. vites 60 yada 80- 200 denemişti kepez düzlüğünde. Araç s13 dü turbo pal i ufakmış bizimki daha sonradan anlaşıldıydı ama bız 1 vıtesı çevirene kadar type-r 3 de tatata gıdıyodu

  15. #34
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HondatugraL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlış hatırlamıyorsam abım 2. vites 60 yada 80- 200 denemişti kepez düzlüğünde. Araç s13 dü turbo pal i ufakmış bizimki daha sonradan anlaşıldıydı ama bız 1 vıtesı çevirene kadar type-r 3 de tatata gıdıyodu
    S13 ca18det motor kodu var döküm blok stock olarak 180 beygir
    s14 sr20det motor kodu var turbo vs vs herşey farklı ve stock 200 beygir

  16. #35
    zekky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Mersin-Ankara
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biz öylesine denemiştik E36 m3 le Sx i denerken typer yanımızda sıktı.
    Typer: kpro jdm egzantrik egzos filtre headers vb
    Sxte motor içine girilmeden yapılabilen birçok şey vardı kabataslak olmaz biliyorum ama aklımdakiler bunlar.
    Sx geçiyordu.. Tam bilgiyi araç sahipleri versin şimdi ben yanlış birşey söylemiyim.
    Nickleri
    Sx in sahibi: boretto
    R ın sahibi: viper si

  17. #36
    CocoRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    IST
    Mesaj
    787
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne sakin bi tayyar konusu?
    hangi kavga hani gürültü
    dynojet w. Z1000SX

  18. #37
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dostluk cercevesinde olcak denemeler dedik ya agbi

  19. #38
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ha birde onur soytam aracı istiyor benim olur dedim ne yapmak istiyorsan fark etmez

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •