bende stokum 68hp yazıyor fabrika verisi :D bilmem zevkli olurdu ahaha
Printable View
bende stokum 68hp yazıyor fabrika verisi :D bilmem zevkli olurdu ahaha
Punto T-jet ile denendi kalkıştan 200 e kadar.180 den sonra yavaş yavaş geliyor fd6 200 e kadar 1 1,5 boy kalıyor 220 e kadar yürünse fd6 geçer.(190 dan sonra t-jet te turbo bitiyor.)
T-jet stock fındık turbo ile 5500'den sonra sıradan bir atmosferiğe dönüşüyor. 5500-6000 devirden itibaren R16 daha istekli olabilir. 200km/h'den sonra da iş o devirlere düşer. Ama oraya kadar sonuç belli.
aynen öyle max gücü 5000 devirde veriyor.5000 devirdeki hız tablada 205 km 1000 devirdeki hız 195-60-15 lastikler ile 41 km 5500 devirde 225 km lere tekabül ediyor kadranda ben 5800 devirleri hafif eğimlerde görebiliyorum devir kesici 6250 devirde devreye giriyor ama 6000 den sonrası boş.ama dediğim gibi maksimum güç olan 5000 devirlerde 205-210 km hiç zorlanmadan çıkıyor benim araç.
Puntoyla linea'nın şanzıman oranları aynı mı ?
Bende 205*65*15 lastik var.Ondan da kaynaklana bilir.Şanzıman için bir bilgim yok.
%4 büyük görünüyor.185*65*15 e göre(orj. ebat) büyük ihtimal le lastikten.Böylede güzel yol tutuyor.
[QUOTE=berkay_aydin;6222837]Dedim farklıysa son hızları farkedebilir ama lastik çapıymış olay :)[/QUOTEaynen öyle görünüyor.
55 bin de daha 2009 bakımları tam 4 kapı dinamik T-jet sport değil yani 1170 kg ağırlığı var.linea kaç kg.
Bende de sac jant var.Ama bagaj iptal çift amp li 38 bass kabin mdf panziyot +50 60 kg.
benim aracın 30 bin km deki dyno verisi 5250 devirde 128 hp 2050 devirde 230 nm tork verisi var.5500 devirde tork 160 nm.