Hortlatıyım bi güzel konu
Hakikaten güzel konu...
Açıklama için teşekkürler.
Murat CANTÜRK
Trafik ve Kasko teklifleri için lütfen pm mail atınız.
Renpar Sigorta
info@renpar.net
Ben 1997 GT kullanıcısıyım. Çok güzel araç ancak Exedy yüzünden şehiriçi dur-kalkta yoruyor.
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
subaru servisi ile uğraşan arkadaşımın yorumu:
''sti lar yag-filtre degiştirmeye,wrx ler sanzuman-kol değiştirmeye geliyorlar ''tabi bu wrxi boklama değil ama mantık sti dan yana her türlü
dogbox aldın forgedledin falan fişman derken zaten sti parasını harcıyorsun wrxe
Recent Project: ''Sharky'' E36 323TI Turbo
Daily Drive: Mini Countryman Diesel
Arkadaşlar soft yapılmış ve bilinçli kullanılan bir wrx veya gt zaten 300hp leri rahat görüyor. Bu setuplar için kol-pompa-şansıman vs değiştirmeye gerek yok. Bu şekilde yaklaşırsanız sti almaya gerek yok. Ama stida önü çok açık bir makina çünkü alt yapısı hazır.
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
her model sti için aynı şey geçerli değil he dersenizkı 2004 2005 sti anlarım da..
06,07,08 vs bunlarda hep sıkıntı cıktı motorlarında sanzuman yürüyenlerine denilecek söz yok zaten.
Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz
Wrx 300 hp aşmamak şartı ile mükemmel bir araç bence günluk kullanım içinde performansı yol tutuşu tatminkar .tanık olduğum olay arkadaşımız hızlı araç deneyimsiz meraklı ilk hafta 5500 tl. şanzıman ..güçlü mak. Vites değiştirmek bilmiyor ondan sonra şanzıman dayanmıyor.....diyorlar . Hakkından fazla yükleme yapmadan wrx çok iyidir.daha fazlası için *sti* alt yapısı çok iyi sağlam .negatif yönleri yakıt artıyor ,çok sert suspansiyon , debriyaj ğünlük kesin kullanılamaz diye düşünüyorum. Saygılar........
wrx sanzumanı bence doğru kullanılısa hiç birşey olmaz he kırarsın ama ögle her ay kırmazsın...
sti sert suspansıyon olayı cıdden dogru fakat sanzumanı sehır ıcınde kullanılabılırlıgı olan en ayarında sert debriyaj baskı balatasıdı ben kullandım kalkısı sertlıgı hrsey ayarında yormuyor cokbide aftermarket olanları görsen illallah edersin
Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz
sti baskı balata volant ve forged motor varsa ş.içi ve uzun yolda wrx daha rahat ve tatmin edicidir . pist ve sürekli aksiyon için STİ ; nacizane benim düşüncem....
şunu koyayım o zaman yakıt tüketimi konusunda
tsukubada 20 dakikada 18 tur atarak yakılan yakıtın 100km ye ortalaması:
integra 39,5lt/100 km
s2000 40,5lt/100 km
nsx-r 43,6lt/100 km
m3 csl 44,2lt/100 km
rx-8 47,3lt/100 km
sti 54lt/100 km
evo 56,5lt/100 km
gayet mantıklı değerler aslında
integra s2000den fazla yakması gerekirken (ağırlık/güç oranına bakarsak) fwd olduğu için daha az yakıyor
nsx ve csl yaklaşık orana sahipler m3 daha düşük olduğu için biraz daha fazla yakıyor
rx-8 klasman dışı
sti ve evo en kötü ağırlık/güç oranına sahipler ve awd+turbolar
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
fikirlerimizin birbirine yakın olması doğru düşünüyoruz gibime geliyor.afedersiniz *kır atı*,hakkıyla yüklerseniz sorun çıkmaz diyebiliriz her halde.wrx i 280 hp ile sorunsuz kullanmaktayım.***sadece bakım*** masrafı. eh artık kıratın arpasınıda hesap etmem nedersiniz.selamlar...
güç/tüketilen yakıt ortalaması sti ve evo'larda çok kötü sanırım...
hayırlısı olsun
Yaaa bırakın bu işleri
Siz kullanmayı bilmiyorsunuz
Şaka bir yana GC veya WRX veya STI. Kullanıcı faktörü herşeyin önünde.
400 Hp sınırında stock şanzıman ile at gibi yürüyen gc ler var. Ama adam kullanmayı biliyor.
Yada STI 4. dişli kıranlar var.
Hatta dogbox kıran adam gördüm İzmirde
Teknik yapısını bir yana bırakırsak eğer, üretilmiş en güzel STI budur şahsi düşüncem
![]()
Boxer in side
çok doğru makinanın hızına yetişemiyor herhalde heyecan da yapıyorlar vites dişlilerini peynir gibi doğruyor parçalar mağrutiye diferansiyel de nakavt . hakkını verdinmi mükemmel sorunsuz aletler şu *SİKORSKY* İmpreza.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)