vectra gt astra gsi modeliyle aynı motora sahipler 96 ya kadar sfi motor 150 96 dan sonra 136 hp 1999 da da tekrar 150 hp olarak üretildi.konuya gelirsek honda bir fırt önde olur. top speed de de vectra 2.0 alır.
Vectra Gt 2.0 136 hp
Civic Si 1.6 136 hp
vectra gt astra gsi modeliyle aynı motora sahipler 96 ya kadar sfi motor 150 96 dan sonra 136 hp 1999 da da tekrar 150 hp olarak üretildi.konuya gelirsek honda bir fırt önde olur. top speed de de vectra 2.0 alır.
Dragta si rollde gt diyebiliriz sanirim tesekkur ederim verdiginiz bilgi ve yorumlar icin
Çok fazla bilgi kirliliği var,
A kasa Vectra'da
93 modeller ve 94ler SFI motor Vectra GT ve 150hp dir(Halk arasında kırmızı motor olarak bilinir), ayrıca 156hp diye bilinir ancak katalizörden dolayı ülkemizdekiler 150hp dir.renkleri sadece Gridir, motor kodu C20XE dir,
diğer A kasa Vectra GT'ler ise 136hp Ecotec motordur ve griden farklı renkleride vardır.
Not:
B kasaların tamamı 150hp ve Ecotec motordur.
Drag konusuna gelecek olursak, kilo başına düşen beygir, aracın yıpranma payı, sürücü gibi etkenler etkili olacaktır,
bu sebeple net bir yorum yapmak zordur, deneyip görmek lazım![]()
sürücü en büyük etken.Ben mesela kendi çapımda iyi vites atarım.Forumdan arkadaşlarda bilir.
Arkdaşımda 122lik golf var manuel ama arkdaş pek atamaz vites falan benim aracımdan hafif onun aracı benim aracım c-max benzinli.Ben golfü 165-170e kadar 1-2 boy geçiyorum sonra gaza oturduğundan geliyor üstlerde.
2.0 tork daha yüksektir..
sağlıklı si alır gider yıllar önce denerdik![]()
RACE WERKS
B kasalar diye üstte belirttim C ye geçince ayrı belirttim dikkatli bakarsanız..
150 (156) lığı kıstas almıştım.
156 dedik tek hatamız o oldu, ayrıca 94 siyah (çok koyu füme) görmüştüm SFi seneler öncesinde. Sonradan dönme olabilir renk ama, SFi idi araç![]()
ortak fikir belli oldu zaten dragda si rollde gt alır
si 130 hp 136 değil
(Si received the 1.6 D16A9 DOHC non-VTEC engine, with 130 PS (96 kW) 1991-1995 )
D16A9
(Same as D16A8 but without a catalytic converter)
Found in:
1988–1991 Concerto (UK/Europe)
1988–1991 CRX 1.6i-16 (UK/Europe/South Africa)
1990–1992 Ballade 160i-DOHC (South Africa)
1988–1991 Civic 1.6i-16 (UK/Europe)
1992–1993 Civic GTi (New Zealand)
1989–1992 Rover 216/416 GTi (UK/Europe)
1992–1995 Civic Si (Japanese, European and Peruvian version)
Bore and Stroke: see D16 Series Engines
Displacement: see D16 Series Engines
Compression : 9.5:1
Power : 125-129 hp (91.9-94.8 kW, 126-130 PS) at 6,800 rpm
Torque : 105 lb·ft (14.5 kg/m, 143 Nm) at 5,700 rpm
Valvetrain : 16 valve (4 valves per cylinder)
Redline: 7,200 rpm
Limit: 7,250 rpm
Fuel Cut: 7800 RPM (PM7)
Fuel Control : 88-91 OBD-0 MPFI (92-95 OBD-1)
ECU Code: PM7 (P29 OBD1)
GearBox: non-LSD (1988-1991): L3, LSD (1992-1995): S20
Konuya gelirsek kısada civic uzunda vectra alır
Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..
130hp civic si ve 136hp gt ise konu eşit pilotajda kısada civic hertürlü alıcaktır en az yarım boy ile. mesafe arttıkça gt geçer yalnız.
haa ama c20xe ise gt civic baya baya geçilicektir![]()
Opel 136 likta olsa en kotu 3 attiginda koparir gibime geliyo
Benim bildiğim vectralar çok uzun oranlı şanzumana sahip.Bunun yanında si a göre kiloluda.Bu da kalkışta büyük dezavantaj.Drag ta si bayağı bir avantajlı görünüyor.Ama rollingde eşit hız ve eşit vites muhabbeti olursa sonuç değişir.
Nadide şeyler değerlidir.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)