User Tag List

Sonuçlar: Drag yarisinda Vectra gt 2.0 136 hp mi Civic Si 1.6 136 hp mi alir

Katılımcı sayısı
56. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Vectra Gt 2.0 136 hp

    25 44.64%
  • Civic Si 1.6 136 hp

    31 55.36%
Sayfa 2/2 İlkİlk 12
35 sonuçtan 20 ile 35 arası

Konu: Vectra gt 2.0 136hp & civic Si 1.6 136hp

  1. #20

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye-Trabzon
    Mesaj
    337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vectra gt astra gsi modeliyle aynı motora sahipler 96 ya kadar sfi motor 150 96 dan sonra 136 hp 1999 da da tekrar 150 hp olarak üretildi.konuya gelirsek honda bir fırt önde olur. top speed de de vectra 2.0 alır.

  2. #21
    İbrahim33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    33
    Mesaj
    7.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Si önde gider , vectra son hızlarda fena geçer...
    Alıntı B.Koçer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İtalyan aşktır Alman ticaret
    KALBİNİ MAHŞERE GÖTÜR !!

  3. #22
    vectra-tuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mmts-tyle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki neden ecotech alır sfi gecilir ilginc geldi bana yeni teknolojidenmı kaynaklanır?
    sfi 156 hp daha iyi gidiyor olması gerekmezmı?
    Yanlış anlaşılmışım,
    SFI ile Eco tech arasında dağlar kadar fark var.
    SFI Eco-tece göre çok daha güçlü ve Eco tec ile kıyaslanmıyacak bir motor.
    SFI silindir kapak dizaynı COSWORTH tarafından yapıldı , Eco-tec ise Opel.

  4. #23

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    2.543
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dragta si rollde gt diyebiliriz sanirim tesekkur ederim verdiginiz bilgi ve yorumlar icin

  5. #24
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok fazla bilgi kirliliği var,

    A kasa Vectra'da
    93 modeller ve 94ler SFI motor Vectra GT ve 150hp dir(Halk arasında kırmızı motor olarak bilinir), ayrıca 156hp diye bilinir ancak katalizörden dolayı ülkemizdekiler 150hp dir.renkleri sadece Gridir, motor kodu C20XE dir,

    diğer A kasa Vectra GT'ler ise 136hp Ecotec motordur ve griden farklı renkleride vardır.

    Not:
    B kasaların tamamı 150hp ve Ecotec motordur.

    Drag konusuna gelecek olursak, kilo başına düşen beygir, aracın yıpranma payı, sürücü gibi etkenler etkili olacaktır,
    bu sebeple net bir yorum yapmak zordur, deneyip görmek lazım

  6. #25
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sürücü en büyük etken.Ben mesela kendi çapımda iyi vites atarım.Forumdan arkadaşlarda bilir.
    Arkdaşımda 122lik golf var manuel ama arkdaş pek atamaz vites falan benim aracımdan hafif onun aracı benim aracım c-max benzinli.Ben golfü 165-170e kadar 1-2 boy geçiyorum sonra gaza oturduğundan geliyor üstlerde.

  7. #26
    AtmoSpheriC
    Misafir
    2.0 tork daha yüksektir..

  8. #27

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sağlıklı si alır gider yıllar önce denerdik
    RACE WERKS

  9. #28
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı mmts-tyle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yil konusunda yanlis hatirliyorsunuz 93-96 modeller a kasa gecer 98-99 lar b kasa gecer b kasalar dediginiz gibi standart 156 hp olur
    B kasalar diye üstte belirttim C ye geçince ayrı belirttim dikkatli bakarsanız..

    Alıntı mmts-tyle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    136 hplerini varsayarsak dimi 156 hplik olursa kalkista ayirmaa baslarmi?
    150 (156) lığı kıstas almıştım.

    Alıntı Emre İlbi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok fazla bilgi kirliliği var,

    A kasa Vectra'da
    93 modeller ve 94ler SFI motor Vectra GT ve 150hp dir(Halk arasında kırmızı motor olarak bilinir), ayrıca 156hp diye bilinir ancak katalizörden dolayı ülkemizdekiler 150hp dir.renkleri sadece Gridir, motor kodu C20XE dir,

    diğer A kasa Vectra GT'ler ise 136hp Ecotec motordur ve griden farklı renkleride vardır.

    Not:
    B kasaların tamamı 150hp ve Ecotec motordur.

    Drag konusuna gelecek olursak, kilo başına düşen beygir, aracın yıpranma payı, sürücü gibi etkenler etkili olacaktır,
    bu sebeple net bir yorum yapmak zordur, deneyip görmek lazım
    156 dedik tek hatamız o oldu, ayrıca 94 siyah (çok koyu füme) görmüştüm SFi seneler öncesinde. Sonradan dönme olabilir renk ama, SFi idi araç

  10. #29
    ufuk_AEB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye-ankara
    Mesaj
    280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Emre İlbi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok fazla bilgi kirliliği var,

    A kasa Vectra'da
    93 modeller ve 94ler SFI motor Vectra GT ve 150hp dir(Halk arasında kırmızı motor olarak bilinir), ayrıca 156hp diye bilinir ancak katalizörden dolayı ülkemizdekiler 150hp dir.renkleri sadece Gridir, motor kodu C20XE dir,

    diğer A kasa Vectra GT'ler ise 136hp Ecotec motordur ve griden farklı renkleride vardır.

    Not:
    B kasaların tamamı 150hp ve Ecotec motordur.

    Drag konusuna gelecek olursak, kilo başına düşen beygir, aracın yıpranma payı, sürücü gibi etkenler etkili olacaktır,
    bu sebeple net bir yorum yapmak zordur, deneyip görmek lazım
    son cümle hariç katılıyorum eski bir gt kullanıcısı olarak 93-94 sfi c20xe(150hp)-95-96 eko x20xev(136hp) 98-99 irmsher gt (egzantrik,headers,eksoz,yazılım)oda x20xev(eko)(156hp)...eko iyidir sfi kadar sağlam olmasada bakımlı bir eko zalimdir

  11. #30
    Satış Yasaklı ilkerotti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Beypazarı/ANKARA
    Mesaj
    292
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3. vitesten sonra gt bence

  12. #31

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    2.543
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ortak fikir belli oldu zaten dragda si rollde gt alır

  13. #32
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    si 130 hp 136 değil
    (Si received the 1.6 D16A9 DOHC non-VTEC engine, with 130 PS (96 kW) 1991-1995 )

    D16A9
    (Same as D16A8 but without a catalytic converter)
    Found in:
    1988–1991 Concerto (UK/Europe)
    1988–1991 CRX 1.6i-16 (UK/Europe/South Africa)
    1990–1992 Ballade 160i-DOHC (South Africa)
    1988–1991 Civic 1.6i-16 (UK/Europe)
    1992–1993 Civic GTi (New Zealand)
    1989–1992 Rover 216/416 GTi (UK/Europe)
    1992–1995 Civic Si (Japanese, European and Peruvian version)
    Bore and Stroke: see D16 Series Engines
    Displacement: see D16 Series Engines
    Compression : 9.5:1
    Power : 125-129 hp (91.9-94.8 kW, 126-130 PS) at 6,800 rpm
    Torque : 105 lb·ft (14.5 kg/m, 143 Nm) at 5,700 rpm
    Valvetrain : 16 valve (4 valves per cylinder)
    Redline: 7,200 rpm
    Limit: 7,250 rpm
    Fuel Cut: 7800 RPM (PM7)
    Fuel Control : 88-91 OBD-0 MPFI (92-95 OBD-1)
    ECU Code: PM7 (P29 OBD1)
    GearBox: non-LSD (1988-1991): L3, LSD (1992-1995): S20

    Konuya gelirsek kısada civic uzunda vectra alır
    Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..

  14. #33
    b.ustaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmit
    Mesaj
    1.894
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    130hp civic si ve 136hp gt ise konu eşit pilotajda kısada civic hertürlü alıcaktır en az yarım boy ile. mesafe arttıkça gt geçer yalnız.

    haa ama c20xe ise gt civic baya baya geçilicektir

  15. #34

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    428
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Opel 136 likta olsa en kotu 3 attiginda koparir gibime geliyo

  16. #35
    kadioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    Türkiye/Konya
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim bildiğim vectralar çok uzun oranlı şanzumana sahip.Bunun yanında si a göre kiloluda.Bu da kalkışta büyük dezavantaj.Drag ta si bayağı bir avantajlı görünüyor.Ama rollingde eşit hız ve eşit vites muhabbeti olursa sonuç değişir.
    Nadide şeyler değerlidir.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •