Evet Orası öle 2000 2500 Devir Civarı Basarsan 207 4-5 Boy Farkla Alıyor Ama 4000 Civarı Basarsanda 206 Alıyor.
Printable View
Evet Orası öle 2000 2500 Devir Civarı Basarsan 207 4-5 Boy Farkla Alıyor Ama 4000 Civarı Basarsanda 206 Alıyor.
clio rs performansı en iyi olan araç civic si tercih etmem 106 gti ise otoban faresi karar sana kalmış
bide rc rs 3 te 110da deneseler 220ye kadar hem surucu faktoru aradan kalkmıs olur gaz kelebeği olumsuz etkısı azalır vs daha mantıklı olabilir;)
kısalı dıe sölenen rsınde yuklenmesını beklıyoruz chip egzantık vs:):)
Denemeye gerek yok. Siz gps ten ya da kadrandan hızlanma videolarınızı koyun ben integralini alırım. bakarız kim geçiyomuş:Ç
serkan tamam si da fazla elektronik yok ama bak soner type-r kullanıo onda sorun yok diyo
bari onda elektronik yok donanım yok deme :D:D
hem sorun çıkaracaksa napayım ben donanımı başıma bela donanımı olacaksa....
;)
:D3 100 altı alt devir olayına girerde ondan:) 105 makul derım:p
chipi yaptırmama gerenk yokkı fakır makır gidıoz yuruyo yetıo bıze:rolleyes::D
yakalatmaa rslerı severım onları:D
yaramazmı yolda yolda asbtlıom hızımı ohh kaldır ayakları rahat, sessizlık vs de cabası:)
ayrıca stres yapmadan rollunde keyfı başka oluyo:heyoo:
tmm siz lıtre basına 100 cıkartmaya devam edın bizde dusuk verımımız ve yuksek ağırlığımızla peşinizden gidelim dermişim:):)
sanalcı seni:)
emre yazmıssın bide aklıma geldi, js 165 fılan vermezkı yanı hıc sanmıorum dıer rslerle öle gidıosa bence 172 174 vardır o arac, yada teker gucu cok yuksektır 2. vıtesı nasıl bitirdiğinine baksana hep:)
rcde 175 177 ama sadece cok kısa bı devir aralığında verıyor o gucu;)
ahahaha komedısın:):)
hee eet öle:)
nedır sizin su vti tyyarın bizden cektiği be, pardon nos basınca anca gecebılıoduk unutmusum:)
Bu 172 lik rs sahipleri 182 likler ile denk geldiler mi. Çok yok bu araçtan biliyorum ama merak ettim tr deki 172-182 farkı ne olucak
aynı dyno da ölçüm yapılmadıysa bu yorum boşa olmuş olur ama .. ;)
diğer rs sahipleri rc konusunda konuşurken." ne elektronik gaz kelebeğiymiş, kelebekler mi gaza basıyo" gibi kendinde standup yapıyorlardı :) bide kilosuda 1110 kilo rc ile aynı kiloda :)
Edit : Şimdi baktım bazı yerlerde daha doğrusu çoğu yerde 1060 kilo diyo.
Serkan sen demedın mı ıkıyı ne cabuk bıtırıyor dıye oncekı mesajlarında sımdıde 5000 ın neresı yuksek daha alınacak 2200dd var dıyosun 5000 de deneyınce bı espirisi kalmiyor isin hemen bitiyor vites.
Ben bu devır olayını anlayamadım zaten bıturlu..Bırısıyle 4000 bınde denersın cok yuksekte denıyorsun der dıgerı ıle 4700 de denersın oda cok dusukte denıyosunuz der.Herkes ısıne geldıgı yerde denemek ıstıyor tabı.4000 cıvarı denemek ıcın ıdeal ne cok dusuk ne cok yuksek.
Serp dyno'nun markası sen oturdugun yerden dynodan daha ıyı olcuyosun anlasılan.
1080 evet...
Kadran videosuna bakıp mı söyliceksin arabanın gücünü anlamadım.Kesinleşicek olan şey ne?
cem senle konuştuğumuzda ve denediğimizde chip yoktu araçta sonradan yapıldı. Hatta o gün 7000 devir çeviriyodu araba ve gişelerden sonrada sıkıntı oldu E-5'ten devam edip peşinize bile gelemedik.
2. cisi hep şu devirde denenmedi niye yüksek devire yanaşmıyo vs. diye dert yanmışsın senin istediğin devirlere gelip bastık devamlı daha ne yapıcaktık anlamadım..??
ve son olarak deneme olayında niye yan yana geldiğimizde basmıyo bu rs'ciler demişin 2 kere üst üste deniyoruz kaç kere daha deniycez.? 5-6-7.. sonu yok başka araçlarlada denemek lazım. Nasıl rc'lerde gaz kelebeği 2000 devirde denemeye el vermiyosa RS'lerdede aynı anda 6-7 kere üst üste denemeye izin vermiyo ;)
bız dun cupra ıle 6 kere ard arda denedık mısler gıbı sıkıntı sorun yok :)
rs'lerin monifold'u aşırı ısındığı için bazen sıkıntı yapabiliyo selçuk..
bılgı sahıbı olmadıgım bı arac o yuzden dogrudur
ha bu arada salı gecesı kısmetse 3 clıo RS 1 typer 1 del sol bı cupra R bı vtec vs deneme olucak :)