arkadaslar merak ettiğim konu sudur ki k24 motora üst kapat k20 uygulaması yapıldıgında standart k24 den farkı ne oluyor performans olsun işlem olsun artıları eksileri nedir acaba artı bişeyler katarmı yani
arkadaslar merak ettiğim konu sudur ki k24 motora üst kapat k20 uygulaması yapıldıgında standart k24 den farkı ne oluyor performans olsun işlem olsun artıları eksileri nedir acaba artı bişeyler katarmı yani
valla k24 motora k20 kapak konuluyor senin işlem ters olmuş sanırım
SPECLERİNİ YERİM SENİN(SONUNU DÜŞÜNEN KAHRAMAN OLAMAZ )
özür dilerim şimdi fark ettimters yazmısım
![]()
genelde k24a4 olan kısa blok kullanıyorlar devir çevirebilme açısından ve sıkıştırmada artıyor haliyle çok ciddi hp çıkaranlar var k20 nın vtc derecesi daha yüksek k24 göre
SPECLERİNİ YERİM SENİN(SONUNU DÜŞÜNEN KAHRAMAN OLAMAZ )
k24 bloğun üzerine k20 kapak koymanın nedeni k20 kapağın iç yanma hacminin k24 kapağından daha küçük olması + sıkıştırma demek bu, emme supaplarının k24 ten 1mm büyük olması, portlarının daha iyi olması, vtc sinin 45 derece olması. bu farklar k24a2 ile k24a3 motorların farkları diğer k24 lerin üst kapakları zaten performans olarak kullanılacak kapaklar değiller
haa bu k24 motorun kendi kapağı kullanılmaz anlamına gelmiyor yurtdışında filtre headers egsoz emme manifoldu kpro ile dynodynamicste 220-230hp alanlar var stock internal ile
OKAN YILMAZ
..MTM & PRO STOCK GARAGE..
Hortlatmak gibi olacak ama k20a6 ile k24 motorlari arasinda farklar nedir ?hangisine k20a2 gibi bir kpak takip daha cok verim alinabilir ?
NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)