araç bir kaç aydır bizde, bizdeki 2004 model c5 kasa, yani ilandakilerden c6lardan bir önceki kasa.bu aralar bende zaten, yarın da 1-2 ufak işi var yapılacak sonra kendi aracımı geri alacağım.yani yarın şaşmaz taraflarında olursanız istediğiniz gibi deneyebilirsiniz.
biz 225binde aldığımız için tabi ki bize ufak tefek masrafı olmadı değil.Araç ilk aldığımızda çok baygındı performans olarak, ama 5. silindirin buji kablosundan yaptığını farkedince bir de 3 katalitikten 2sini iptal edince araç amblemini taşımaya başladı.tek buji kablosu o kadar etkiler mi demeyin, v motor olduğundan olsa gerek, 4-5-6. silindirlerin hepsinde misfire veriyordu.5i değiştirdik diğer misfirelar da silindi.onun dışında ön takımda sadece 1 rot kolu, motor takozlarından biri değişti.yağ pompası ilk aldığımızdan bikaç gün sonra kendini koyverdi ama galerici değiştirdi.şu an sol cam biraz yavaş iniyor, onu da yarın yaptıracağım. yani bize çıkarttığı keyfe keder olmayan, olmazsa olmaz masraflar bunlar oldu 225binden sonra.geri kalanı lpg bakımı, rutin bakımı ıvır zıvır.
uzun yol sollamalarında rezil etmez o kadar da değil.

hatta f1 vites çok keyifli oluyor sollamaya çıkarken, 2 vites birden düşürünce özellikle v6 sesini duyuruyor.aracın alt deviri ile üst deviri arasında uçurum var.hani heralde yani diyen arkadaşlar olacaktır tabi ki de, demek istediğim kimi araç alt devirde güçlü olduğunun hissiyatını verir, bu öyle değil. bu araç alt devirde 1.8 20v otomatik passat-a4 karakteristiğinde kedi gibi ama üst devirde çok hissettiriyor.zaten amcam kullandığında şehir içi 12lerde geziyor 2 gündür bende sıfırladım 14.8e geldi
