User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
82 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Clio Sport & Citroen Saxo?¿?¿

  1. #20
    DB533
    Misafir
    rs kullandım cok yakın arkadasımın arabası var yol tutusu o kdar iyi deil ve direksiyon derisi hemen soyuluyo gunes gormesin sakın eşşek derisi sanki kullandıgım arac 2004 modeldi ve 1 sene olmustu araca ilk bineli o kadar kısa zamanda yıpranan direksiyon ben hayatımda ilk defa gordum ayrıca arabanın piyasası yok dusuk fiyatlara o aracı alabiliyorsunuz

  2. #21
    yancı
    Misafir
    bu daha iyi değilmi zaten

    Piyasasının olmaması tutulmamasından kaynaklı değil tanıtımının yeterinde yapılmaması daha doğrusu kıymetinin bilinmemesidir

  3. #22
    cagalazade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    izmir-urla
    Mesaj
    600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yancı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Top Gear da 172 ve 182 kasa Rs videolarını izlediysen bilirsin onlar slogan değil gerçek test yapıyorlar. Kullanılan tabirlerde müthiş yol tuttuğu şeklindeydi. Hatta typer la pistte bir videosunu izlemiştim yol tutuşta mükemmel hele birde düşük yay ile pek çok üst spor sınıfta yol tutuşta kapışacak nitelikte bir kararlılığı var bir Rs kullanmanı tavsiye ederim

    Ben 2 tane saxo vts nin taklalı halini yakınlarımdan bile biliyorum bizzat yaşadım. Nedense onlara vermediler yenisini
    sürekli izlerim hic clioya denk gelmedim ya

    bırazdan cıkıyorum 3 arac bakmaya...aksam ızlenımlerımı paylasırım tesekkurler

  4. #23
    DB533
    Misafir
    Alıntı yancı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu daha iyi değilmi zaten

    Piyasasının olmaması tutulmamasından kaynaklı değil tanıtımının yeterinde yapılmaması daha doğrusu kıymetinin bilinmemesidir
    yok ole bişi ya 106 nın zamanında cokmu reklamı yapıldıda 2001 senesinde turkiye girişi biten arac hala suanda peynir ekmek gibi satılıyo ayrıca o kadar masraflı araba olmasına ragmen. her aracın reklamı oldu iyi reklam kotu reklam ayrı tutulmayan araba tutulmaz begenilmeyen araba alınmaz kıymetini bilenler demek deişik olur herkezin zevki ayrı

  5. #24
    yancı
    Misafir
    Alıntı cagalazade Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sürekli izlerim hic clioya denk gelmedim ya

    bırazdan cıkıyorum 3 arac bakmaya...aksam ızlenımlerımı paylasırım tesekkurler

    http://youtube.com/watch?v=tvyVnutjJYA

    clio tercihlerinin arasındaysa bu videoyu nasıl kaçırmışsın ilginç

    ingilizcen varsa biraz yol tutuş hakkında konuştuğu bölümleri iyi dinlemeni tavsiye ederim

    172-182 süspansiyon sistemleri aynı burada 182lik kasa test ediliyor.

  6. #25
    yancı
    Misafir
    Alıntı DB533 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok ole bişi ya 106 nın zamanında cokmu reklamı yapıldıda 2001 senesinde turkiye girişi biten arac hala suanda peynir ekmek gibi satılıyo ayrıca o kadar masraflı araba olmasına ragmen. her aracın reklamı oldu iyi reklam kotu reklam ayrı tutulmayan araba tutulmaz begenilmeyen araba alınmaz kıymetini bilenler demek deişik olur herkezin zevki ayrı
    106 ve saxo ayrı markaların modelleri değilmi ? 106 dan bahsetmiyoruz sanırım burada.

    Ayrıca tutulan yada çok alınan araç çok satılmayan araçtan daha iyidir diye bir kriter olamaz. Ozaman Ferrari nin hiç bir modeli tutulmadı. ?? Hiç kimse almasın ozaman..

    Ayrıca clio rs ve saxo vts nin ülkeye ihraç edildiği sayılar eşitmi ki ? Saxo dan 10 tane geldiyse clio rs ten 2 tane geldi .. Bunuda unutmayalım..

  7. #26
    yancı
    Misafir
    Ayrıca yay ve süspansiyon sistemi olan bir typer ile bile 172 kasanın bir videosunu verebilirim size pistte umarım yol tutuşu hakkında tam bilgi sahibi olmadığınızı anlar ve gerçeği gösterecektir sizlere..

    http://youtube.com/watch?v=fQeYRVIMYwM


    Bu videoda ise 182 kasa ile typerın pistteki mücadelesinden görüntüler (Top gear yine )

    http://youtube.com/watch?v=d4-PI_rES6k


    Bu videoları nasıl bilmezsiniz anlamıyorum izliyorum deyipte

  8. #27
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DB533 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rs in vts den yol tutusu dahamı iyi vts sıfır satışındayken kampanyası vardı bilmem hatırlarmısınız aracı devirene yenisi bedavaydı
    o sehır efsanesı Citroenin fakat baska bir modeli icindi, hidropnomatik aktif suspansiyonlu citroen Xantianındı. Hatta o arac 3 tekerde gidiyordu.

    Ama epeyce VTS nın tabanı gunes gormustur Citroenleri karıstırmayalım.

    Ha bu arada VTS yı cok severım yorumlar yanlıs anlasılmasın.

  9. #28
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DB533 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rs kullandım cok yakın arkadasımın arabası var yol tutusu o kdar iyi deil ve direksiyon derisi hemen soyuluyo gunes gormesin sakın eşşek derisi sanki kullandıgım arac 2004 modeldi ve 1 sene olmustu araca ilk bineli o kadar kısa zamanda yıpranan direksiyon ben hayatımda ilk defa gordum ayrıca arabanın piyasası yok dusuk fiyatlara o aracı alabiliyorsunuz
    Soyulma sorunu 2000-2002 yılları arasında uretılen Mk1 kasada var.

    2004 model aracın resmı vs var mı? 172'lik Mk2 veya 182 lik Mk2 olabilir. 2 modelde de direksiyon soyulma sorunu yoktur. Piyasasının olmayısı aslında tartısılır ozellıkle 97 ve 100 oktan benzının Turkıye pazarına gırısı ıle bırlıkte RS ler yurumeye basladılar. Esas RS satıslarının belini buken sıfır alım sırasındakı vergı dılımıdır. RS ve VTS lerin toplam sıfır satısları kıyas bile edilemez.

  10. #29
    DB533
    Misafir
    Alıntı yancı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    106 ve saxo ayrı markaların modelleri değilmi ? 106 dan bahsetmiyoruz sanırım burada.

    Ayrıca tutulan yada çok alınan araç çok satılmayan araçtan daha iyidir diye bir kriter olamaz. Ozaman Ferrari nin hiç bir modeli tutulmadı. ?? Hiç kimse almasın ozaman..

    Ayrıca clio rs ve saxo vts nin ülkeye ihraç edildiği sayılar eşitmi ki ? Saxo dan 10 tane geldiyse clio rs ten 2 tane geldi .. Bunuda unutmayalım..
    Alıntı yancı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayrıca yay ve süspansiyon sistemi olan bir typer ile bile 172 kasanın bir videosunu verebilirim size pistte umarım yol tutuşu hakkında tam bilgi sahibi olmadığınızı anlar ve gerçeği gösterecektir sizlere..

    http://youtube.com/watch?v=fQeYRVIMYwM




    Bu videoda ise 182 kasa ile typerın pistteki mücadelesinden görüntüler (Top gear yine )

    http://youtube.com/watch?v=d4-PI_rES6k


    Bu videoları nasıl bilmezsiniz anlamıyorum izliyorum deyipte

    o zaman sende su videoya dikkat et
    http://www.youtube.com/watch?v=vuZulCKFby4

    http://www.youtube.com/watch?v=tWqWu...eature=related

    106 ve saxo inciginden boncuguna tamamen aynı araclardır biri oval kasa biri köşeli o tamamen göze hitap seklidir aralarında pek bi fark yok ben 106 yı zaten ornek olarak belirttim saxo içinde aynı seyler gecerli ihrac konusunda ole bi politika veya izlenim yok yanlıs bilgilendirilmişsin bi arabanın siparişi ne kadar cok gelirse o kadar ithal edilir ferrari kıyaslaman cok sacma paran varsa alırsın turkiye ferrariyle dolar ayrı bişi

  11. #30
    DB533
    Misafir
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o sehır efsanesı Citroenin fakat baska bir modeli icindi, hidropnomatik aktif suspansiyonlu citroen Xantianındı. Hatta o arac 3 tekerde gidiyordu.

    Ama epeyce VTS nın tabanı gunes gormustur Citroenleri karıstırmayalım.

    Ha bu arada VTS yı cok severım yorumlar yanlıs anlasılmasın.

    yok yok tamamen saxo icindi cunku biz sıfır alıcaktık 99 da saxo da o pankartı gormustum ve saxo 106 dan daha pahalıydı sıfır fiyatları 106 da opsiyonel sunulan ozellikler vts de standart donanım olarak yer alıyodu hiç unutmiyacagım bir konu yanlısım olmaz

  12. #31
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tüm mesajlara alıntı yapamıyor olmamdan dolayı ortaya yazıyorum..

    Mini cooper s ile beraber ki dsc si olduğundan daha iyi,106 ve saxo vts en iyi yol tutan önden çekişli hot hatch'lerdir.. Bunun aksini iddia edeceğinizi sanmıyorum çünki lotus elise ile teste girebilen araçlar bunlar..

    106 gti ile saxo vts farklı grupların ve markaların araçları ancak motorların dan yürüyenine herşeyi aynı.. Sadece kasa ve iç farklılıklar var...Clio'yu çok bildiğin belli ama yorum yapmadan rakip firma hakkında da bişiler edinsen boşa atmış olmazsın..

    Çok satma olayına ferrari'yi karıştırmak mantık dışı olmalı.. Seri üretimi fazlaca olmayan bir firma.. Sipariş mantalitesi..

    Buarada clio'yu tavsiye etmişken bile bu kadar kötülemeyi hiç hak etmicek bir araç saxo.. Sonuçta 98 ve 2001 araçların kıyasında yorumum bu yönde.. ancak timing li filtre ve egzoz lu bir 106/saxo nun stock clio rs le başa baş gidebileceği de aşikar.. 2001 saxo 2001 clio olsaydı amaçlarıma göre alırdım aracı açıkçası.. Bu sefer kararım kesin ve net olmazdı...

    Şimdiden hayırlısı olsun...

  13. #32
    yancı
    Misafir
    Alıntı DB533 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o zaman sende su videoya dikkat et
    http://www.youtube.com/watch?v=vuZulCKFby4

    http://www.youtube.com/watch?v=tWqWu...eature=related

    106 ve saxo inciginden boncuguna tamamen aynı araclardır biri oval kasa biri köşeli o tamamen göze hitap seklidir aralarında pek bi fark yok ben 106 yı zaten ornek olarak belirttim saxo içinde aynı seyler gecerli ihrac konusunda ole bi politika veya izlenim yok yanlıs bilgilendirilmişsin bi arabanın siparişi ne kadar cok gelirse o kadar ithal edilir ferrari kıyaslaman cok sacma paran varsa alırsın turkiye ferrariyle dolar ayrı bişi
    o karşılaştırılan araçlar içinde 2. görülmüş bunu neden izleyim clio rs varmı karşılaştırmada ?

  14. #33
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hockenheim pistinin zamanları.

    Renault Clio Sport 172ch (2000-2001) 1'21''15
    Citroen Saxo vts (1996-2003) 1'23''56

  15. #34
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı IMPREZA MANIAC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hockenheim pistinin zamanları.

    Renault Clio Sport 172ch (2000-2001) 1'21''15
    Citroen Saxo vts (1996-2003) 1'23''56
    Bu neyi ifade ediyor? 52 hp az olmasına rağmen bir araçla baş edebildiğini Yol tutuşla bağdaştırmassın umarım,sonuçta düzlükleri olan bir pist

  16. #35
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sefa_vts Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu neyi ifade ediyor? 52 hp az olmasına rağmen bir araçla baş edebildiğini Yol tutuşla bağdaştırmassın umarım,sonuçta düzlükleri olan bir pist
    Düzlük her pistte var.Baş edebilmek ayrı geçmek ayrı.

  17. #36
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı IMPREZA MANIAC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Düzlük her pistte var.Baş edebilmek ayrı geçmek ayrı.
    Kesinlikle haklısın..Ancak klasman üstü bir araç olduğunu her yönden belli ediyor sanırım Tur değerleriyle,sağlam motor bloğuyla.. yürüyeni ile.. Ama dediğim gibi ben rs tercih ederdim 98 saxo 1 düşünmek yerine.. Benimde aklımda olan bir araç rs...

  18. #37
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende ilk mesajımda dedim zaten yol tutuşları yakındındır diye kullanıncada anlıyorsun zaten..Pist zamanlarındanda belli.Dediğin gibi ikisi aynı sınıfta değil saxo'nun geçilmesi normal

  19. #38
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sefa_vts Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tüm mesajlara alıntı yapamıyor olmamdan dolayı ortaya yazıyorum..

    Mini cooper s ile beraber ki dsc si olduğundan daha iyi,106 ve saxo vts en iyi yol tutan önden çekişli hot hatch'lerdir.. Bunun aksini iddia edeceğinizi sanmıyorum çünki lotus elise ile teste girebilen araçlar bunlar..

    106 gti ile saxo vts farklı grupların ve markaların araçları ancak motorların dan yürüyenine herşeyi aynı.. Sadece kasa ve iç farklılıklar var...Clio'yu çok bildiğin belli ama yorum yapmadan rakip firma hakkında da bişiler edinsen boşa atmış olmazsın..

    Çok satma olayına ferrari'yi karıştırmak mantık dışı olmalı.. Seri üretimi fazlaca olmayan bir firma.. Sipariş mantalitesi..

    Buarada clio'yu tavsiye etmişken bile bu kadar kötülemeyi hiç hak etmicek bir araç saxo.. Sonuçta 98 ve 2001 araçların kıyasında yorumum bu yönde.. ancak timing li filtre ve egzoz lu bir 106/saxo nun stock clio rs le başa baş gidebileceği de aşikar.. 2001 saxo 2001 clio olsaydı amaçlarıma göre alırdım aracı açıkçası.. Bu sefer kararım kesin ve net olmazdı...

    Şimdiden hayırlısı olsun...

    Focus RS diye bişey duydun mu ?
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •