Benim arkadaşım periyodik bakımda yağ değiştirmiyordu. Sürekli yağ eksilttigi icin yağ değişmiyorum zaten 10 binde bütün yağı yeniliyorum ekleyerek demişti..
Benim arkadaşım periyodik bakımda yağ değiştirmiyordu. Sürekli yağ eksilttigi icin yağ değişmiyorum zaten 10 binde bütün yağı yeniliyorum ekleyerek demişti..
Aracım 2010 2.0 Tfsi b8. Aracı ilk aldığımda bagajda yağ bidonu ile geziyodum. Dijital ekrandan kontrol ettiğimde sürekli yağ eksiltiyordu. Aracın ilk sahibi bütün bakımlarını yetkili serviste yaptırdığı için bende ordan devam etmek istedim. İlk bakımımda şikayetimi ilettiğimde yağ seviyem tamamlanıp x km sonra kontrole gelmemi istediler. Kontrole gittiğimde serviste tutanak tutulup şikayetim Almanya'ya iletilmiş. Sonradan ücretsiz olarak revize edilmiş kol-piston değişimi yaptılar, işçilik ücreti istediklerinde biraz cırladım gerekli şikayetleri yapacağımı söylediğimde sadece sarf malzeme parası ödedim yağ, tapa vs.... Şuan yağ eksilme sıkıntım kalmadı.
Servis danışmanı arkadaşa sorduğumda tüm bakımları yetkili serviste yapılmış, 5 yaşına kadar olan tüm araçları iyi niyet garantisine sokabildiklerini söylediler. Bende son 2 ay kala gitmişim şansıma
Ben 2 senedir 1.8 tfsi 160 kullanıyorum. Araç 7000 km de 1 litre yağ yakıyor. 2009 model 77000 de şu an. Ben her konuda çok memnunum. Şehiriçi sakin kullanımda 9 litre civarı yakıyor. 1550 kg için normal yakıyor denilebilir.
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
Lpg ile nasıl olur bu motor? A4 avant buldum gayet dolu fiyatıda uygun onu düşünüyorum ama lpg olmadan binemem kesinlikle.
ben a4 lerde multitronik konusunda kuşkuluyum.. sanırım pek keyif veren bir şanzıman değil. zamanında bende dizel için bakmıştım multironik nedeniyle şikayet vardı fazlasıyla. sanırım bu yüzden stronic' e geçtiler.
i'm not a monster i'm just ahead of the curve..
Ms2k
Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
100-200km 5.15sn
561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER
S-tronic (DSG) piyasanın en sıkıntılı şanzımanı. Multitronic ise tam tersi. Piyasanın en sorunsuz ve en iyi CVT'lerinden biri. A8'de dahi kullanılıyor.
@Mr.Bilal yakın zamanda kullanıp sattı. En net taze bilgi ondan gelecektir.
Benim aracım Manuel vitesti. Ama Multitronic şanzıman bildiğiniz üzere CVT . Stronic şanzımanlar DSG yani çift kavrama. Multitronic performansı baya dizginler ama dayanıklı olacağını düşünüyorum.
Life is Too Short To Stay Stock
bizde 2.0 tdi vardı 143 multi. gazı kökleyince devir sabit kalıyo araba uzuyo gidiyordu böyle alışmayana ters geliyor ama çok da karmaşık da değil yani
20’WW PASSAT 2.0TDI 240HP 4MOTİON ELEGANCE
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)