tsi 140 hp ve 106 gtı chip olsada tsi geçer
Printable View
tsi 140 hp ve 106 gtı chip olsada tsi geçer
tsi ya cip ne marka var?
106 GTi, 150 lik 1.8 T passatı geçtiğine göre 140 lık golfü de geçmesi yadırganmamalı bence...
Sahibini gördüğümde sorucam.
beyler videoyu gördünüz FAKE olmadıgına gördünüz.motorda ne var onuda yazdım.ben gene yazıyımda eksoz cai VTİ VS eksoz cai GOLF GT kim geçer?chip karıştırmayalım.biz defalarca denedik sonuç degişmiyor.veya eksoz cai 106 VS eksoz cai GT?0-400m.gördüklerimi söylüyorum yazıyorum varsayım yok.
106 alır aşağa
106+ diorum baska bişi demiorum biri turbo beslme digeri atmosferik olmasına ragmen 106
İyi durumda bir 106gti galip gelecektir.
Her ikisinide stock olarak baz alırsak 106 gti'ın geçecegini düşünüyorum..
140lık tsi'ı kullandım,agırlıgından ve şanzımanından dolayı 140 hp'yi tam olarak yansıtamıyor yere
174 tsi golf le bizzat roll yaptım 106 her zaman önde arabamda 139 hp bir 106 gti dır 140 lıkla denememe gerek yok sanırım
uhuhauhauha... istisnalar kaideyi bozmaz şefimmm :D aradan çıkıyor bazen
arkadaşlar, googledan bişey ararken gördün siteyi ve şahan arkadaşın yazdıklarını; gerçi baya bi zaman geçmiş ama... ışıklrdan kalkan bendim. ama araç tsi 140'lık ve ne chip ve hava filtresi ne de egzos vardı; ki hala yok. 1 boy önde kalktı, diğer ışıklarda 2 boy önde bitirdi. saygılar iyi forumlar...
denemek lazım hemen yapayım :D
beygiri ii koşturan alır
hiçbir şekilde 106'nın şansı yok
şansı olmayan 106
http://www.youtube.com/watch?v=p2KkeUtvlls
http://www.youtube.com/watch?v=pbakT_cdiEw
http://www.youtube.com/watch?v=SYE6x...eature=related
Son perde saxo ve uzakta deil eskişehir videoları.
arkadaşlar unutulmamalı GT den GT ye fark var...
stock GT chip li denilen GT yi geçio.neden? cnki yazılım hatalı...dandik vsvs...
Stock bir GT nin hem VTİ hemde hafif tune olmuş(egzoz filtre) 106 yı geçeceğini düşünüyorum.
ben birçok araçla denediğim için boyle düşünüyorum.
Stock 106(fabrika çıkışı) ara hızlanmadada kalkıştada GT'yi geçemez.
Chip,filtre,egsoz olursa 106 da kalkışta geçebilir ara hızlanmadada tutunur belki ama geçemez uzunda golf yine geçer.
deneme yapmadan net sonuca ulaşılacak bir konu değil 106 devrini yakalarsa bir tek filtre bile olsa ayırır gider 140lık tsi karşısında, 170lik tsila denediğin iş şöferlerde biter
yokmu golf tsı deneyelım:D
170liklerin gidişi gerçekten iyi ama uzun vadede sorunsuz 1 araç değil bence.....
1,6 atmosferik ama hafif / 1,4 turbo + supercharger ama ağır...
ilginç bir karşılaştırma...
106gti standart 120hp (tabii standart 106 kaldıysa...)
1,4tsi standart 140hp / 220nm
Bu 140 ve 170 hp Golf 5 lerin 0-100 km leri nedir. Roll konusunu anlarım ama sıfırdan kalkışta 106 ve VTI ile nasıl berabere gidecek yada geçicekler kafamda canlandıramıyorum.
Manuel Gt'nin 0-100 8 saniye falan.
0-100 Manuel GT nin 7.9 fabrika verisi.
her koşulda ben GT nin standart vti ve 106 nın önünde olduğunu düşünüyorum.
ayrıca DSG de bulunan Launch Control ile çok iyi bir kalkış yapabiliyor DSG ler...
unutmadan fabrika verisi 170 hp bu araçların:) gerçekten değiller tabi. buna bağlı olarak 0-100 de aldatmaca olabilir.
kilo / hp oranı ile doğru bir fikir edinebiliriz..
fabrika verilerinde ;
vti : 1.080kg / 160hp = her 1.-beygir 6,75.-kg taşıyor
106 : 950kg / 120hp = her 1.-beygir 7,92.-kg taşıyor
manuel tsi : 1.250kg / 140hp = her 1.-beygir 8,93.-kg taşıyor
manuel gt : 1.298kg / 170hp = her 1.-beygir 7,64.-kg taşıyor
bu duruma göre yorum yaparsak , vti bu dörtlüden hepsini geçiyor gibi görünüyor...
ama durum her araç için böyle değil... yani genel geçer bir kanun yok...
bu 4 araç da "iyi yürüyen" ve "yürümeyen" örnekleri arasında dağlar kadar fark olan araçlar...
arkadaşlar bizim şahan arkadaşla denememiz ortada. ki bu deneme tamamen spontan olmuştu. şahan arkadaşın gti'ında chip,egzos ve filtre varmış.( kendisi yazmış burda) bana 2 boy fark attı sıfırdan kalkarak.( benim araç stock ve 140 lık) benim görüşüme göre stock bi gti, 140 la denk gider, ama yüklenirse denendiği gibi minumum 2 boy oluyor. ama bence gt konuya dahil değil yüklü veya stock gti, gt nin gerisinde kalacaktır bence.
abi buna bu kdr takılmamak lazım :)
aktarmadaki güç kayıplarını göz önüne almak lazım
ayrıca gt ler dynoda 193 hp çıkıolar :)
buna göre gt de 1 kg başına 6.72 hp düşer :) ama önemli olan yere aktarılan güç 106 da bu ne kdr vtı da ne kdr gt de yada tsı da bu ne kdr bilmek lazım
yada deneyip örenmek lazım :)