User Tag List

5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: ölcü karmasası

  1. #1

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye-istanbul
    Mesaj
    3.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ölcü karmasası

    lastik seçiminde hangisi daha performan sağlar

    195 45 15 : 190 50 15

    marka illaki fark edebilir ölcü bazında soruyorum
    Ya kelebekler hayatı görünce intahar ediyorsa???

  2. #2

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Antalya / Kemer
    Mesaj
    5.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    45 yanaklı lastikle şanzuman kısalacağından performans daha iyi olur daha hızlı devir bitirirsin..

    [IMG][/IMG]
    Crm performance

  3. #3

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye-istanbul
    Mesaj
    3.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgi için teşekkürler harika oldu iki çap arasındaki 195-190 ölcüsü 45 ile 50 yanağın arasındaki performans farkını öldürebilirmi diye merak etmiştim bende ***** birisi 195 diğeri 190 burda birisi yere daha cok değiyor ölcüden dolayı ama yanak çapı yere daha cok temas edenin de ince bu yuzden ıkı olcu arasında kaldım taban farkı war yani

    iki örnek

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...31320358/detay


    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...27512634/detay

    hız endekside v olması daha iyi sanırım
    Ya kelebekler hayatı görünce intahar ediyorsa???

  4. #4
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benimde lastikle ilgili sorum var. Konunuzu baltalamak gibi olacak ama kusura bakmazsınız inşallah.
    Şimdi lastik ebadım 195/65/15 takacağım ebat 225/40/18 .Benim aracım orjinal haline göre kaç cm yükselir ?
    Şimdi hesaplarsak 3 inç jant büyüdü. 1inç=2.5cm desek 3inç=7.5cm eder.Burada sıkıntı yok ama şimdide 65 olan yanağı 40'a indirelim.Bu yanakların ölçü birimi nedir ? milimetre' mi ?

    MM ise 25 yanak küçültmek 2.5cm eder buda toplamda(15/2-5/2=5cm) ekstradan yükselmek demek yanlışmıyım ? Bu mantıkla 5cm yay koysam bile eski halinde ancak oluyorum yani ne güzel

    Birisi bana hesabın yanlış desin çünkü yanlış olduğunun farkındayım ama neresi yanlış onu fark edemedim ? Çap hesaplamasını mı yanlış yaptım ?

  5. #5
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benimde lastikle ilgili sorum var. Konunuzu baltalamak gibi olacak ama kusura bakmazsınız inşallah.
    Şimdi lastik ebadım 195/65/15 takacağım ebat 225/40/18 .Benim aracım orjinal haline göre kaç cm yükselir ?
    Şimdi hesaplarsak 3 inç jant büyüdü. 1inç=2.5cm desek 3inç=7.5cm eder.Burada sıkıntı yok ama şimdide 65 olan yanağı 40'a indirelim.Bu yanakların ölçü birimi nedir ? milimetre' mi ?

    MM ise 25 yanak küçültmek 2.5cm eder buda toplamda(15/2-5/2=5cm) ekstradan yükselmek demek yanlışmıyım ? Bu mantıkla 5cm yay koysam bile eski halinde ancak oluyorum yani ne güzel

    Birisi bana hesabın yanlış desin çünkü yanlış olduğunun farkındayım ama neresi yanlış onu fark edemedim ? Çap hesaplamasını mı yanlış yaptım ?

    Yanak ölçüsünün 40'ı lastiğin taban ölçüsünün %40'ı demek oluyor. Yani örnek vermek gerekirse 205/40/16 lastikteki yanak ile 195/40/16 lastikteki yanak aynı değil. Ona göre hesaplaman gerek.
    Ayrıca büyük jant alıp yanağı küçülttüğünde çamurluk arası açılacağından aracın yüksek duracak. Onu da gör önünden bulundurmalısın.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •