90 lı yıllarda genelde d segmenti e segmenti ve üstü araçlar tek donanım full donanım yollanıyordu.. şimdiki gibi 10 tane farklı paket seçeneği ile gelmiyordu..
o yüzden o zamanki D segmenti araçların çoğu doludur..
90 lı yıllarda genelde d segmenti e segmenti ve üstü araçlar tek donanım full donanım yollanıyordu.. şimdiki gibi 10 tane farklı paket seçeneği ile gelmiyordu..
o yüzden o zamanki D segmenti araçların çoğu doludur..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
burada ne yazıyor?hiç yanlış anlamadım, buna atfen söyledim birçok şeyi.
güvenliğe gelirsek, ncap yol tutuşu ya da frenleri ölçmez. çarpışma testlerinde a4 93, accord 86 ve c klasse da 82 puan almış. bu durum zaten a4'ün çok daha güvenli olduğunu gösteriyor accord'dan. ancak güvenlik yardımcı sistemlerinde accord'un puanı a4'ten iyi. ayrıca accord hiçbir neslinde yol tutuşu veya sağlam frenajıyla öne çıkmadı. honda'da herşeyden biraz var. belki japon dayanıklılığı ve sorunsuzluğuyla anılır, onu da herkes bilir zaten. honda'lar sağlamdır.
bir de motor olsun, güvenlik olsun ya da teknik konular olsun beni beşe katlayacak arkadaşlar var bu forumda bilgi olarak. onlara birşey diyemem ancak konu kalite olduğunda rakip tanımam.neredeyse 6 yılımı verdim hemen her üretimin kalite/kontrolerine. göster iki materyal (aklınıza ne geliyorsa kumaş, deri, metal, ahşap vs...) söyleyim sana hangisi ne kadar dayanır, hangisi kaliteli? göster üretilmil birşey (koltuk, lastik vs...) en detaylı işçilik kontrollerinden tutun da üretim niteliklerine kadar... hastalık bende kalite. oyuncak araba versen elime, hemen bakarım sağlam yapılmış mı, plastiği nasıl, baskı hatası var mı kıyısında köşesinde diye... (yanlış anlamayın kalite giyiniyorum, marka kullanıyorum diye gösteriş değil benimki.) tuhaf bi hastalık.
2012 accord'u da, 2005 a4'ü de, son kasa c klasse'yi de paspaslarına kadar incelemişliğim vardır. mercedes son zamanlar cozuttu (lafım a, c ve cla'ya) ama audi harbiden en ince detayına kadar kaliteye özen gösteriyor kim ne derse desin. bende a3 var, yahu bi firma aracın koltuklarının altını da mı simetrik işçilikle kaplar birader?
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
Allahdan rolls royce un falan yok fatih mahvolmuşduk![]()
![]()
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
TR'deki coupe dede coupe'u.![]()
Valla FAtih belli baya takıntılı malzeme konusundaAma bizde deli müşkülpesentiz malzeme konusunda
beni yakından tanıyanlar iyi bilir
![]()
![]()
1991 HONDA CRX - TOTALLED
1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
1990 HONDA CIVIC EF - SOLD
85-92 OLDSKOOL COMING SOON
jaguar, citroen, bmw ve mercedes kullanırken de audi'nin malzeme ve işçilik kalitesine laf ettirmezdim. bunu mesajlarıma az çok rast gelenler bilir.yani şu an kullandığım araçla alakası yok audi'ye bakış açımın.
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
audinin iç kaplaması ceylan derisi,ahşap,ceviz ağacı ,kiraz ağacı krom alan kaplamaları v.b değil neticede abartmamak lazım hatta gerçek deri bile değil vinlexhani az çok trim alan kalitesinden bende anlarım
![]()
bu dediğim a3 a4 için a6,a8 ler gene iyidir.![]()
burda kaliteli malzeme dediğimiz şey plastik kalitesi ise bana göre en kaliteli plastiğin bile kalitesi netcede plastik'dir.
işçiliği katmıyorum bahsettiğim şey iç tirimdeki alan kullanılan malzemenin kalitesidir..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
audi'deki, mercedes'teki ahşabı, cevizi, trimleri, kaplamaları uzun uzadıya yazarım da konusu değil. cılkı çıktı bu konuda... bir gün kalite konusu açılır bi şekilde, o zaman ben de bildiklerimi paylaşırım.
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
2003 yılında kendi sınıfında en iyi fren mesafesine sahip araç Accord dur![]()
Accord 36m
Mercedes 38m
Audi 39m
Bu arada ben bu alman grubu araçların cam açma düğmelerinde kapı kollarında olan yıpranmaları başka hiçbir arabada görmüyorum özelikle accordda göremezsiniz çünkü gerçekten kaliteli bana göre her ne kadar almanlar kalite deselerde accordun kalitesinde değiller motor olarak belki honda tr pazarında geride kaldı ama yinede yeni accord hepsinden daha kaliteli işçiliğe sahip
JDM..
Cam acma dugmelerindekk soyulmalar alman arabalarindan azmi git bi passata bak bide accorda bak derim.neyse
Dostum bana gorede arkadaslarin dedigi gibi arabalar mercedes ve digerleridir.fakat c serisi peynir ekmek gibi satildi kalitesini bilmiyorum ama mercedes mercedestir.karizma dedigin icin c serisini elemen lazim. Cla olabilir aslinda daha sportif duruyor. A4 te guzel duruyor c serisi kadar yok piyasada 2.0 tdi 177 bg lik guzel gider.birde 1.4tsi 160bg passat cc var.bana kalirsa hem sexi hemde 1.4 160 bg oldugu icin cc ön planda. Ben kiz olsam mesela passat cc deki adama verirdim![]()
@jdmbg; herhangi bir karşılaştırmalı testin fren ölçümü verisiyle kati bir yere varılamaz. 2.2 dizel accord'la, 2.0 benzinli accord'un fren mesafeleri arasında 3 metre dahi oynayabilir. birçok testte zamanla bunu görebiliyorum ki dergileri detaylı takip edenler görmüştür. testleri incelesek aynı yıla ait 35 metrede durabilen mercedes veya audi de bulabiliriz. şu da var ki güncel accord 40 metre civarında geziniyo, bazı testlerde 40'ı hayli geçiyo. eee?"honda yatmış o zaman son 10 yılda frenajda", böyle mi diyelim?
kaliteye gelirsek... beyaz zemin üzerindeki kırmızı daireden baktığın için alman'lara giydirmişsin. aslında o bakış açısına cevap verrmeye bile gerek yok da, neyse verelim... vw grubunda şu anki kasaların bir önceki nesillerinde (2004-2008 aralığı) kapı kolları ve cam açma butonlarında soyulmalar meydana gelirdi. sebebi de sert plastik olan kapı kolları ve cam açma butonlarının, kullanıcıya yumuşaklık hissi vermesi için hamurumsu bir alaşımla kaplanmasıydı. tırnaklarınızla rahatça çizebilirdiniz o kaplamayı. yani vw'deki bu olay, yanlış malzeme seçiminden kaynaklıydı. bmw, mercedes ya da audi'de böyle bi yanlış malzeme seçimi yok. (o dönemdeki audi'lerde zamanla tuşlardaki işaretler de silinebiliyor.) kalitede honda mercedes'ten üstündür diyorsun, ben de daha fazla uzatmadan hayırlı forumlar diliyorum...
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
Geçen gün galeri'de Rolls Royce Phantom'a bindim ama Honda Accord'daki kaliteyi göremedim.
Millet boşu boşuna 750.000 euro para veriyor o arabalara hiç kafaları çalışmıyor.
SUBARU TECNICA INTERNATIONAL
BEnce bu 3 aracta alınmaz benzin 5 lira![]()
+ olarak 2003 yılında accord segmentınde en ıyı aerodınamık odulunu almştır ve 10 yıl boyunca bunu mercedes bıle bozamamıştırşuan ıçın yenı E kasa bu odulu almıştır, 10 yıl boyunca mercedes aerodınamıkten gerı kalmış, honda frenajdan gerı kalmış çok mu..
bı hondacı ve eskı accord kullanıcısı olarak duşunmeden accord alrdm..
aslında 3 araba ıçınde fıyat olayına bakılırsa accord gene bı tık onde oluo..
3 arabadan bırı alıncak benzın sorunu yok hepsı agzına kadar dolu olcak denırse mercedes alınıp yıllarca bınılebılınır..
ama elınızdekı mıktara gore dızel bı audı alırsanız daha mantklı gbı geldı bana, hem mercedes kadar pahallı olmaz hemde (bı nebzede olsa) hondadan dolu olur, audının ıç ışçılığı bence hondadan ve mercedesten ıyı..
F&F CAR CLEAN - Detailing Center
Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)