User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
40 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 208 GTİ mı 2013 İBİZA CUPRA mı ?

  1. #20

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peugeot 208 GTI vs Seat Ibiza Cupra 1.4 TSi 180 - FastestLaps.com
    İnternette karşılaştırmada 0-100 aynı fakat 0-200 Cupra önde ama son hızda da GTİ önde gözüküyor.
    Yukarda ukku isimli arkadaşın ve bu sitenin dediğine göre GTİ'ın uzunda hızlanması Cupra'ya göre yavaş ama son hızda GTİ azcık daha hızlı gözüküyor.
    Stock stock rollde Cupra geçer diye düşünüyorum.
    bu sitedeki hızlanma verileri iki araç içinde çok iyimser. Zeperfs te yazan veriler daha doğru diye düşünüyorum. 2013 cupra nın verilerini bulamadığım için polo ile olan verilerini koydum. 2013 cupra da vites oranlarında filan bazı farklılıklar mevcut.

    Yalnız daha önceden 208 in 0-200 hızlanma verisinin 36 sn den fazla gösterdiğini hatırlıyorum. Deneme olursa 200 e kadar basılırsa sonuç daha iyi anlaşılır

    VW Polo V GTI vs Peugeot 208 GTI [32784383]

  2. #21

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    COMPARISON TESTS - AMuS - Fiesta ST vs 208 GTi vs Clio RS Cup vs Polo GTi | German Car Forum

    bu sitedede 208 gti 0-200 de 36 sn gösteriyor, demek ki yanlış hatırlamamışım

  3. #22
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yesil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sitedeki hızlanma verileri iki araç içinde çok iyimser. Zeperfs te yazan veriler daha doğru diye düşünüyorum. 2013 cupra nın verilerini bulamadığım için polo ile olan verilerini koydum. 2013 cupra da vites oranlarında filan bazı farklılıklar mevcut.

    Yalnız daha önceden 208 in 0-200 hızlanma verisinin 36 sn den fazla gösterdiğini hatırlıyorum. Deneme olursa 200 e kadar basılırsa sonuç daha iyi anlaşılır

    VW Polo V GTI vs Peugeot 208 GTI [32784383]
    3 sitede bazı verileri farklı gösteriyor ağırlık ve 0-100 de Polo'da farklılıklar var.
    Polo 250nm tork değil mi 260 yazıyor zeperfs.com da?
    Bide bu sitede 0-100'ü 7 saniyede yapmış.
    SUBARU TECNICA INTERNATIONAL

  4. #23

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 sitede bazı verileri farklı gösteriyor ağırlık ve 0-100 de Polo'da farklılıklar var.
    Polo 250nm tork değil mi 260 yazıyor zeperfs.com da?
    Bide bu sitede 0-100'ü 7 saniyede yapmış.
    250 nm tork. Hatalı yazılmış heralde. Zaten fabrika verisi 6.9 sn, 0.1 saniyelik fark olabilir ancak son paylaştığım sitedeki veriler sport auto dergisinin verileri. En doğrusu odur sanırım. buda dergide yazan ayrıntılı veriler.

    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

  5. #24
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yesil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    250 nm tork. Hatalı yazılmış heralde. Zaten fabrika verisi 6.9 sn, 0.1 saniyelik fark olabilir ancak son paylaştığım sitedeki veriler sport auto dergisinin verileri. En doğrusu odur sanırım. buda dergide yazan ayrıntılı veriler.

    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
    Yalnız 208 GTİ fiyat olarak baya yüksek geliyor bana şimdi baktımda Sahibinden.com'da sıfır fiyatı 60.000 TL. Bu fiyatlarda olduğunu bilmiyordum..
    208'in +sı Corsa Opc'den sonra bu klasmanda manuel sevenler için manuel şanzıman olması bence.
    Clio RS'in de EDC şanzıman yaptığını varsayarak söyledim.

  6. #25

    Üyelik
    Oct 2007
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yesil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sport auto dergisinin verileri. En doğrusu odur sanırım. buda dergide yazan ayrıntılı veriler.
    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting
    208 gti 0-180 km/h ye kadar ve 0-400 metre'de en hızlı araba ama 0-200 km/h de en yavaşıymış ilginç...

    ukku 'nun dediği gibi 208 gti 180'den sonra yavaş kalıyor

  7. #26

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yalnız 208 GTİ fiyat olarak baya yüksek geliyor bana şimdi baktımda Sahibinden.com'da sıfır fiyatı 60.000 TL. Bu fiyatlarda olduğunu bilmiyordum..
    208'in +sı Corsa Opc'den sonra bu klasmanda manuel sevenler için manuel şanzıman olması bence.
    Clio RS'in de EDC şanzıman yaptığını varsayarak söyledim.
    bu klasmanda zaten sıfır olarak alınabilecek en mantıklı araç cupra şu anda. hem donanımı tam hemde fiyatı uygun. 208 inde fiyatını hakedecek bir üstünlüğü yok cupra ya karşı. vag grubu araçlara dsg için 6 7 bin lira ekstra para istenirken, dsg li cupra ve pololar oldukça uyguna satılıyor aslında. daha donanımsız dizelleriyle aynı paralar.

  8. #27
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yesil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu klasmanda zaten sıfır olarak alınabilecek en mantıklı araç cupra şu anda. hem donanımı tam hemde fiyatı uygun. 208 inde fiyatını hakedecek bir üstünlüğü yok cupra ya karşı. vag grubu araçlara dsg için 6 7 bin lira ekstra para istenirken, dsg li cupra ve pololar oldukça uyguna satılıyor aslında. daha donanımsız dizelleriyle aynı paralar.
    Kesinlikle bende öle düşünüyorum. Manuel severler ancak alır diye düşünüyorum ama 60.000 tl acayip fazla bir fiyat bu araç için. Polo GTİ'dan bile pahalı ve dediğin gibi herhangi bir üstünlüğüde yok. Halbuki kaç kere bu arabanın muhabbetini yaptık arkadaş ortamında ama demekki fiyatını hiç konuşmamışız

  9. #28
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0-215 km/h : Peugeot 208 GTi (Motorsport) - YouTube

    Bu videoda da gerçekten 170 den sonrası baya karın ağrısı gibi duruyor.

  10. #29
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuFAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    208 gti 0-180 km/h ye kadar ve 0-400 metre'de en hızlı araba ama 0-200 km/h de en yavaşıymış ilginç...

    ukku 'nun dediği gibi 208 gti 180'den sonra yavaş kalıyor
    Aynen doğru tespit bu oluyor.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  11. #30
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.664
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ceyhun737 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0-215 km/h : Peugeot 208 GTi (Motorsport) - YouTube

    Bu videoda da gerçekten 170 den sonrası baya karın ağrısı gibi duruyor.
    evet dediğin gibi 170'den sonra baya yavaş hızlanıyor.2013 cupra bulamadım ama bu videoda polo gti baya iyi gidiyor.

    224 km/h en Volkswagen Polo GTI (Option Auto) - YouTube
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  12. #31
    Brian O'kanır
    Misafir
    en iyisi stock stock deneyip noktayı koymak
    İkisi arasında net farkı görmek içinde sanırım araya bir şerit koymak şart gibi görünüşe göre çok yakınlar ve bazı noktalarda kopma ihtimalleri var ve yakın yürürlerde birbirlerinden bu değerlere göre kopmaları çok zor kafa kafaya gider sürekli

  13. #32
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı guwen_ar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 araclada denedik bana gore aralarinda bi fark yok.cok denkler.


    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    180e kadar aynı gidiyorlar (denedik)
    180'den sonra cupra'nın geçmesi muhtemel zira 208 180'den sonra çook yavaş.


    daha ne diyeyim
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  14. #33
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı individual Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet dediğin gibi 170'den sonra baya yavaş hızlanıyor.2013 cupra bulamadım ama bu videoda polo gti baya iyi gidiyor.

    224 km/h en Volkswagen Polo GTI (Option Auto) - YouTube
    Seat Ibiza Cupra Acceleration 0 - 250 KMH on Autobahn - YouTube burada bir video buldum zaten deneyen arkadaşlar da sonucu söylemiş ama merake ttiğim hangisi mod'a daha açık? Daha doğrusu tsi lar bir çok kez denendi acaba gti için de durum nedir?

  15. #34
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha ne diyeyim
    Sakal bırak, büyük puntoyla yaz, video koy bir şey yap kenks

  16. #35
    cnatkr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kimse yanlıs anlamasın ama herkes bi yorum yapmış saygı duyarım.Aracım daha 1500 km iken herseyi orjinalken stock polo ile denememde 200 den sonra bariz bi şekilde acarak gidiyorum 6 boy civarı bıraktık.Daha sonra ibiza cupra ile denedim arkadaşlar ısrarla araclar denk gidiyo dedi ama saygı duydum buna kimseye gider yapmıyorum yanlış anlaşılmasın.Şuan downpipe egzoz var aracımda denemk isteyen polo gtı ibiza cupra varsa eger denenir video koyulur herkesde görmüs olur bu muhabbetlerde son bulur

  17. #36
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fiyatını hakeden bir otomobil değil herşeyden önce 208 gti. Polo gti ve Ibiza cupra'dan pahalı olmasının hiçbir anlamı yok. Pistte de kullanma şansı buldum trafikte de, bana hiç öyle hardcore bir hothatch hissi vermedi. Üstüne üstlük oyuncak gibi direksiyonu ve gözükmeyen göstergelerde cabası. Sırf manuel diye alınabilir bence ama o da bu fiyata olmaz.. Piyasada 208 gti olmamasının sebeplerinden en büyükleri bunlar.

  18. #37
    cnatkr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    360
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben polo için 57 bin fiyat aldım 208 i 55 bin e aldım.he donanım olarak polo daha doludur ona lafım yok.Fakat ıbıza konusunda kesinlikle katılmıyorum.Ibıza almayı çok istedim gercekten cok güzel duruyo ama içini hiç begenmedim cok sade ve heryeri sert plastik.Zaten ıbızanın da 45 bin civarında olmasının sebeplerinden biride bu olsa gerek.

  19. #38
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cnatkr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben polo için 57 bin fiyat aldım 208 i 55 bin e aldım.he donanım olarak polo daha doludur ona lafım yok.Fakat ıbıza konusunda kesinlikle katılmıyorum.Ibıza almayı çok istedim gercekten cok güzel duruyo ama içini hiç begenmedim cok sade ve heryeri sert plastik.Zaten ıbızanın da 45 bin civarında olmasının sebeplerinden biride bu olsa gerek.
    Aynen öyle Ibiza'nın içi Polo'ya göre daha sert. Dashboard'un üst kısmı ve kapı içleri sert plastik. Ama fiyat konusunda çok cazip. Ben yaklaşık 50 bin tl'ye aldım, sokak ağızıyla 'ağzına kadar dolu'.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •