+1 Buğra ...
Printable View
Tarihe bakmadan yazdım :) Ama gene Reno diyorum.Adı dişin da renoyla alakası yok çunki...
Heryonden v6 derim
ya netten batım videolarına ama v6 öyle ahım şahım yürüyen birşey değil.Tamam v6 koymuşlar ama gitmiyor aynıhacimde v6'yı honda vtec olarak geliştirseydi çok güzel olurdu..Bence s2000
2005 model V6 Türkiye' de ikinci elde bundan 1 sene öncesine kadar 60.000 Euroya satılıyordu. Yani 5 yaşında ve 120 milyar. 120 milyara öyle bir M3 alınır ki V6 nın sağından atar solundan geçer. Şimdi düştü 40 bin Euroya aynı Clio V6. Bu V6 lar 30 bin euroya düştüğü gün o zaman gerçekten düşünülebilir. Çünkü bırakın bizi, servisi bile bu arabayı tanımıyor bilmiyor hala. Arabanın trigerini değiştireceksiniz sente ayarını yapacak adam yok :D
Cok pahali geldi tr ye fiyati uygun olsaydi tutulurdu
Performans olarak pıstte V6 rollde s2k derım
gunlk kullanılacaksa v6 tercıhm olur
Aynen ama şimdi şuda var;
Bu 2 araçta birbirinden ciddi anlamda farklı öncelikle motor konumu biri önden motor arkadan itiş diğeri ortadan motor arkadan itiş..
Birisinin üstü açık diğerinin kapalı.Şimdi diyeceksin üstü ha açık ha kapalı ne fark eder?
Çok fark eder şase esnemesi oluyor aracın tavanını kule gergisi gibi düşünebilirsin.Esnemeyi azaltır.Ayrıca şaselere daha az ağırlık biner.Ancak aracın ağırlık merkezini yükseltir.
Clio V6 direk performansa yönelik üretilmilş bir araba değil daha çok marjinal bir kolleksiyon arabası.Exotic car gibi birşey..
S2000 genel olarak performans yönünden üstündür.
Clıo V6 kult bır otomobıl,zaten sınırlı sayıda uretıldı,oyuzden TR fıyatları yuksek...
Avrupada da sevılen bır otomobıl.S2000 ıle karsılastırmak dogru olmaz,cunku az bulunan bır otomobıl.Ben V6 alırdım ama bulmak dert,oyuzden S2000 alıp,sıkıldıgımda satardım.Gercı hıc S2000 yada V6'ım olmadı.
Surus dınamıklerını sadece dergılerden okudugum kadarıyla bılıyorum...
v6 alır gibi geliyor
O kadarda değil ya. Üstünde French V6 motorun 3üncü jenerasyonu var. Yani eski Citroen Xantia ile başlayıp 406 Coupe hatta 607 de kullanılan motorun en gelişmiş yada en gelişmişinden bir önceki hali var. :)
3 sene öncede yazmışım. Yol tutuş ve performans olarak geri kalsada ben V6'yı alırdım. Hele meşhur bir video var. Sequential Gearbox ve Supercharger yapılmış bir tanesi gazlıyordu. Bu zevk yeter bence. :)
RS sahibi olsaydin triger konusunda ne kadar hakli oldugumu anlardin. NE RS ler var sente ayarindan ya yurumuyor ya da kayis kopariyor. RS servise girince ferrari muamelesi goruyordu 2 sene oncesine kadar. Daha yeni yeni ustalar biseyler anlamaya basladilar. Ayni durum simdi Megane RS ler icin gecerli. Ne servisler ustalari biliyorum abi bu megane RS te porsche teknolojisi kullaniliyor diyen. Dolayisi ile V6 yi dusunemiyorum bile.
Haa alip deneyip gormek lazim dersen deneme yanilmaya 100 milyar parasi ve akli olan varsa buyursun alsin :)
Bu arada performans olarak da iddia ediyorum benim eski EZN s2000 stock bir V6 yi deler gecer. V6 lari az cok biliyorum. Istanbulda da birtanesine zamaninda almak icin gidip binmistim. S2K daki o kopartma yok arabada.
Tabiki de V6 herşeyiyle özel :)
clio v6 ;)
s2k 240 hp değilmi ?
clio nun yeri ayrı ben de
şuan imkanım olsa takaslar, satılıktakilerden bir tanesini almaya çalışırdım v6 ların:)
clio v6 yı sokakta gören dönüp s2000 e sümüğünü atmaz :) bu yeterli bence :)
Arkadan motorlu geniş çamurluklu oluşu kaslı duruşuyla ve özel olmasıyla kesinlikle v6 derim.
s2000 hemen hemen her yerde var kesınlıkle v6 derım :)
pistte s2ooo daha iyi sure cıkaracaktır v6 cok agır ve dengesiz bir araç. ama sunu unutmamak lazım renault spor otomobil konusunda bana göre hondadan bir çok yönden daha basarılı bir markadır.
s2ooo ayrı dunya v6 ap ayrı bir dunya s2000 le clio 3 rs i karsılastırsak daha mantıklı olur aslında ztn renaultun spor otomobillerinde hondayla kıyaslandıgında örneğin bir typerı sınıf olarak renaultta bir alt sınıfla karsılastırılıyor turkiyede renaultların kıymetini bilen yok essek niyetine biniyor insanlar o da ayrı:)
Ben S2000 diyorum.
Clio tork tan ötürü bir miktar önde olsada S2000 hafiflik bakımından bayağı bir önde ne yazıkki aradaki ağırlık farkını clio nun +32 torku tölere edemez sanıyorum.
Aslında vites oranlarıda önemli bir etken onlarıda incelemek lazım..
S2K her köşede bir tane var artık. Bence V6 .. Bilgim yok ama Pistte Clio daha başarılı olacaktır gibi geliyor.
172 hp lik rs ler bile s2000 kafa tutarkene bazı rs ler ile kafa kafaya yürümesi bile renaultu ayrı kılar renault sport ayrı bi dünyadır s2000 her tarafta görüyoruz artık görmekten sıkldm ama bi v6 yı daha hiç görmedm sesi yeter be v6 nın bnce renaultun cıkardıkları spor araclar hondalardan daha başarılı bnm görüşüm bu .. :)
Herkes v6 demiş ama.. Bence görüntü ve motor olarak s2k daha iyi.. Bi kere sadece görüntü yeter..Normal bir clio'yu v6 gibi göstermenin bedeli taş çatlasın 3.000 tl.. Fiberden yaparsın :) Olur sana v6.. :D
Ama s2k'da öyle bir şans yok..Ha evet s2000 daha fazla ama.. Olsun..
esikibinnnnn :icon_tup:
tabiki V6 ..
clio v6 bana çok daha fantazi bir araç olarak geliyor ve onu seçiyorum
3000 tl'mi ? :)
2006 yılında RS'e widebody için lec sport ve fifty'ye gitmiştik,V6 body'sine 7,5 bin TL istemişti ta o zaman Levent abi.Aynı fiyata Fransa'dan orijinal parçaları getirtin daha iyi olur demişti hatta.
Bir de kendim bir tasarım yapmıştım devasa bir widebody idi onun fiyat daha tuzluydu. :)