Renault Clio V6
Honda S2000
birisi arabayı bilmeden kaputu aç diyecek sen ona göre bagaj kapağını açacaksın adam sana dalgamı diyorsun diye çıkışınca motoru gösterip adamı ... etmenin zevki paha biçilemez
ama s2000 pistte v6 yı geçer gibime geliyor
ya netten batım videolarına ama v6 öyle ahım şahım yürüyen birşey değil.Tamam v6 koymuşlar ama gitmiyor aynıhacimde v6'yı honda vtec olarak geliştirseydi çok güzel olurdu..Bence s2000
2005 model V6 Türkiye' de ikinci elde bundan 1 sene öncesine kadar 60.000 Euroya satılıyordu. Yani 5 yaşında ve 120 milyar. 120 milyara öyle bir M3 alınır ki V6 nın sağından atar solundan geçer. Şimdi düştü 40 bin Euroya aynı Clio V6. Bu V6 lar 30 bin euroya düştüğü gün o zaman gerçekten düşünülebilir. Çünkü bırakın bizi, servisi bile bu arabayı tanımıyor bilmiyor hala. Arabanın trigerini değiştireceksiniz sente ayarını yapacak adam yok
Aynen ama şimdi şuda var;
Bu 2 araçta birbirinden ciddi anlamda farklı öncelikle motor konumu biri önden motor arkadan itiş diğeri ortadan motor arkadan itiş..
Birisinin üstü açık diğerinin kapalı.Şimdi diyeceksin üstü ha açık ha kapalı ne fark eder?
Çok fark eder şase esnemesi oluyor aracın tavanını kule gergisi gibi düşünebilirsin.Esnemeyi azaltır.Ayrıca şaselere daha az ağırlık biner.Ancak aracın ağırlık merkezini yükseltir.
Clio V6 direk performansa yönelik üretilmilş bir araba değil daha çok marjinal bir kolleksiyon arabası.Exotic car gibi birşey..
S2000 genel olarak performans yönünden üstündür.
Clıo V6 kult bır otomobıl,zaten sınırlı sayıda uretıldı,oyuzden TR fıyatları yuksek...
Avrupada da sevılen bır otomobıl.S2000 ıle karsılastırmak dogru olmaz,cunku az bulunan bır otomobıl.Ben V6 alırdım ama bulmak dert,oyuzden S2000 alıp,sıkıldıgımda satardım.Gercı hıc S2000 yada V6'ım olmadı.
Surus dınamıklerını sadece dergılerden okudugum kadarıyla bılıyorum...
v6 alır gibi geliyor
O kadarda değil ya. Üstünde French V6 motorun 3üncü jenerasyonu var. Yani eski Citroen Xantia ile başlayıp 406 Coupe hatta 607 de kullanılan motorun en gelişmiş yada en gelişmişinden bir önceki hali var.
3 sene öncede yazmışım. Yol tutuş ve performans olarak geri kalsada ben V6'yı alırdım. Hele meşhur bir video var. Sequential Gearbox ve Supercharger yapılmış bir tanesi gazlıyordu. Bu zevk yeter bence.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
RS sahibi olsaydin triger konusunda ne kadar hakli oldugumu anlardin. NE RS ler var sente ayarindan ya yurumuyor ya da kayis kopariyor. RS servise girince ferrari muamelesi goruyordu 2 sene oncesine kadar. Daha yeni yeni ustalar biseyler anlamaya basladilar. Ayni durum simdi Megane RS ler icin gecerli. Ne servisler ustalari biliyorum abi bu megane RS te porsche teknolojisi kullaniliyor diyen. Dolayisi ile V6 yi dusunemiyorum bile.
Haa alip deneyip gormek lazim dersen deneme yanilmaya 100 milyar parasi ve akli olan varsa buyursun alsin
Bu arada performans olarak da iddia ediyorum benim eski EZN s2000 stock bir V6 yi deler gecer. V6 lari az cok biliyorum. Istanbulda da birtanesine zamaninda almak icin gidip binmistim. S2K daki o kopartma yok arabada.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)