User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
44 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 206 RC vs 207 RC

  1. #20
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stok halde çok yavaş ve tatsız gelir Erbin. Demedi deme. En az üstünde 3000 TL civarı harcaman lazım senin aracın kadar tat vermesi için.

    custom ıntercooler 500 tl

    kople filtre , ıntercooler , boost boruları takım 600 tl. forge filtre kiti de dahil.

    dp , düz , orj son ile 700 tl.

    toplam : 1800 tl

    yazılım ıvır zıvır ile maximum 3 de degil hadi 4 diyelim. stage 3 için.

    206 RC arkadasın speclerle kıyaslıcak olursak bırak 206 RC kadar zevk almayı çok çok daha önde olacaktır 207 RC..

    saydıgım speclerde 207 , TYPER denemesi + 207 nin coolerinde kaçak var sonradan anlasıldı. o dediginiz speclerde 206 yürüye bilirmi bu typerla ?????

    BORKED

  2. #21
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Erbin'in arabası stok değil ki. Ben stok 206 ile stok 207'yi kıyaslamadım dikkat edelim. Sonuçta intercooler felan yapmadan yani kısaca 3000 TL harcamadan 207 RC konuyu açan ve aracı almayı niyeti olan Erbin'in mevcut aracından yavaş olacak bu bir gerçek.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  3. #22
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erbil'in şuanki aracına gore yavaş olur stock 207 RC evet orası kesin.

    206 RC nin şuanki speclerine göre 207 RC 2 bin tl gibi bir mebla harcarsa kafa burun giderler.

    ama 3.5 , 4 bin tl gibi bir mebla da harcadımı şüanki aracından cok cok daha hızlı olur 207 RC.

    stock 207 RC ile erbilin suankı speclerıne göre karsılastırma yapmak komık olur zaten.

    arkadas zaten stock kullanacakmıs sıkılmıs bu işlerden anladıgım kadarıyla.

    FULL donanımlı bir 207 RC den cok zevk alacaktır 206 RC ye göre. gerek duruşu , sorunsuzlugu , vergi , yakıt her yönden.

    ama atmosferigin ilk gaz tepkimesi ve sesi candır

  4. #23
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    207 turbo değiştirmeden tatsiz

    206 rc de ancak aradaki farkla modifiye yapılcaksa zevkli olabilir
    Team PAŞAOĞLU

  5. #24
    tigerland - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Tekirdağ
    Mesaj
    349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erbil'in şuanki aracına gore yavaş olur stock 207 RC evet orası kesin.

    206 RC nin şuanki speclerine göre 207 RC 2 bin tl gibi bir mebla harcarsa kafa burun giderler.

    ama 3.5 , 4 bin tl gibi bir mebla da harcadımı şüanki aracından cok cok daha hızlı olur 207 RC.

    stock 207 RC ile erbilin suankı speclerıne göre karsılastırma yapmak komık olur zaten.

    arkadas zaten stock kullanacakmıs sıkılmıs bu işlerden anladıgım kadarıyla.

    FULL donanımlı bir 207 RC den cok zevk alacaktır 206 RC ye göre. gerek duruşu , sorunsuzlugu , vergi , yakıt her yönden.

    ama atmosferigin ilk gaz tepkimesi ve sesi candır
    stok binmek istiyorum. az geride kalsın sorun değil. sonuçta aracımıda ilk aldığımda stoktu.. Zaten Magic Performance olmasa başka bi yerde yapmazdım bişeyler.

    Kronik sorunları var mıdır. Bulaşma diyen var atmo candır boşver diyen var. Sente atlama RC lerde var mıdır. Çok sert araç kullanmıyorum bu arada.
    208 GTI

  6. #25
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cem.B Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    207 turbo değiştirmeden tatsiz

    206 rc de ancak aradaki farkla modifiye yapılcaksa zevkli olabilir
    Turbo değişmeden tatsız diyosunuz ama cooler ve iyi bi yazılımda güzel güçler alınıyor.
    Orhan abinin arabası cooler olmadan sadece dp ve yazılımla 233 hp verdi serp dynoda.
    Neye göre tatsız mesela? Yani hangi araçları kast ediyosunuz?
    SUBARU TECNICA INTERNATIONAL

  7. #26
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo değişmeden tatsız diyosunuz ama cooler ve iyi bi yazılımda güzel güçler alınıyor.
    Orhan abinin arabası cooler olmadan sadece dp ve yazılımla 233 hp verdi serp dynoda.
    Neye göre tatsız mesela? Yani hangi araçları kast ediyosunuz?
    Typer ve minilere gore yavas diye soyledim

    Bilmiyorum takip ettigim kadari ile turbo degismeden 207 ler hizli gelmiyor bana
    Team PAŞAOĞLU

  8. #27
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tigerland Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stok binmek istiyorum. az geride kalsın sorun değil. sonuçta aracımıda ilk aldığımda stoktu.. Zaten Magic Performance olmasa başka bi yerde yapmazdım bişeyler.

    Kronik sorunları var mıdır. Bulaşma diyen var atmo candır boşver diyen var. Sente atlama RC lerde var mıdır. Çok sert araç kullanmıyorum bu arada.
    abicim 3 , 5 tane arabacıyım diye ayaklı gastelerin uydurdugu safsatalar bunlar.

    işi genele yayıyorlar , içerigini söylemiyorlar bilmiyorlar cunku. varmı evet evet var var oldu bitti , ne lan bu. siz o bulasma diyen bilmiş arkadasları bizim RC konusuna yönlendirin.

    kronık sorun 2007 model ve 2008 modellerin ilk çeyreyinde piyasaya sürülen RC lerde sente atlama problemlerı oluyordu evet 2009 , 2010 modellerde böyle bir sorun yok. güncellenmiş gergi takılı. RC konusunu kople yeni komumus biri olarak yazıyorum.

    sente atladı diyelim kolple güncellenmiş parçalar ile degişmesi sadece 400 tl tüm parçalar..

    ama sente atlatmak için tam bir afedersiniz ama hayvan olmak lazım yani. yada aracı torosundan inmiş RC ye binmiş bir yabancıya vermek lazım.

    ısıtmadan sıkmak , birden debriyaj'dan ayagını cekip yüksek devirlere aracı yıgdırmak vs.vs anladınız.

    ki 2012 de cıkan güncellenmiş ORJ yazılım ile sente sorunuda 07 , 08 modellerde de en aza indirildi ortadan kaltı gibi. peugeot berke yüklüyor yazımılı.

    kronik olarak performans yazılım yüklendıkten sonra biri 40 tl diyeri 90 tl lik iki parçası var onların degişmesi gerekiyorki piyasadaki RC lerın % 80 inde degişmiştir zaten bu parça wastegte.

    onun dısında hiçbir kronik sorunu yok , kronik sorunu olmayan arabamı olur ya illarki vardır ufak tefek bişeyler. güncellenmiş parçalar.

    stage 3 yaparsanız şazuman ve motor kulaklarını güncellerseniz iyi olur.

    atmosferikmi , turbomu diyorsunuz , boşver atmo candır diyorlar dimi onların parası cok cok zengin insanlar onlar atmosferik araca dünyanın parasını harcarsın piston , kısa , egzantirik , polis , volan , itb vs vs.. ee sonra noldu 180 hp lik arabam 240 hp oldu hahahahaha ama turbolu 175 hp lik RC de bir turbo atarsın 300 hp alırsın , yani devir degişti eskidendi o delikanlı atmosferikcilik.

    RC nin pistontonları kolları oldukca güçlü yurt dısında big burbolu orj piston kollu 300 hp lik km si 140 bin lerde RC ler var sorunsuzlar.

    yani abicim şu milletın agzına sakız sente olayını , en sakın böyle anlatıyım dedim.

    aslında söylencek daha çok sey varrda neyse.

    düşünmek hata paraya acıma koy paranı cebine KM düşük boyasız 09 , 10 RC ni al keyfini cıkar. Lemans ilanlarında bir kaç araba var alına bilecek , full dnanımlı istiyorsanız eşe dosta bakın derim. çünkü alan samıyor daha ilanlarda araba yok.

  9. #28
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dip not : 207 RC Lemans lar 2007 ve 2008 modellerdir. ruhsatlarında 2009 model yazdıgına bakmayın. RC konusunda bu işi çok iyi arastıran bilen NAMAN abimiz var 415 ila 435 inci sayfalarda biyerde bu konu hakkında gerekli bilgileri vermiş. bilginiz olsun. o yüzden bir kaç 07 , 08 Lemans'larda sente problemleri oldu. güncellenmiş 2012 orj yazılım ile sorunun ortadan kalktı.

  10. #29
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cem.B Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Typer ve minilere gore yavas diye soyledim

    Bilmiyorum takip ettigim kadari ile turbo degismeden 207 ler hizli gelmiyor bana
    evet typer ve minilere göre yavaş cünkü RC yapan deli kanlı yok piyasada atmıslar bir kıçı kırık bir yazılım roll yapmaya calısıyorlar.

    yada stage 2 , 3 yazılım cacık. intercooler seçimi vs.vs

    stage 3 lü stelios yazılımlı OZ jantlı sökük RC ile denesinler.. sonra RC ler yavaş.

    20 kg a yakın jantının odugunu bilen varmı bu arabanın ?


    allah izin verirse RC nasıl yürütülür , zamanla görücez.

  11. #30
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Jant lastik 20 kiloya yakın. Jant yaklaşık 10 kilodur. 17 fabrikasyon bir jant için gayet normal bir kilo 10.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  12. #31
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 hassas farklı tartıyla Daha önce tartmıştım jantları fotolarınıda çektim buyrun...




  13. #32
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 jant lastikten toplam attıgım agırlık 17.6 kg

    bugun wideolu öncesi sonrası yaptım Lemans cı arkadasımdan izin alabilirsem , piskolojiniz bozummicaksa koyim aradaki farkı izleyin. kaç boymus diye OZ lu.

    aracım full stock , hiç bir şey yok. sadece OZ var. + cam tavan 80 kg daha agır + 100 kg ım.

    lemans'ta 70 DP , 60 düz , son warex. dırıver 60 kg.

  14. #33
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla egzoz cai yazılım dp dv li rc fena şeyler yapar all motor 206rc olmadıgı sürece bu speclerde bi 207ec geçilemez

  15. #34

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çapta ufaltılsa jantta daha iyi olmaz mı 207lerde? deneyen var mı acaba
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  16. #35
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çapta ufaltılsa jantta daha iyi olmaz mı 207lerde? deneyen var mı acaba
    kanka en assagı 16 inç oluyor , 16 lık bir OZ takılır , lastik olarakta 195.45.16 olabilir ama at , kelebek misali olur. 17 inç yerınde. camurluklar cok buyuk bizim araclarda 17 oz bile ufak duruyor..

    bence en güzel 17 OZ a 205.40 koymak. ben suan öyle kullanıyorum.

    ORJ jantlarıyla OZ ların arasında devirlenişinde insan gibi bir fark yok. videoyu yuklicem bugun videolara konu açarım. farkı.

  17. #36
    tigerland - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Tekirdağ
    Mesaj
    349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    207 RC jantı 206 RC den hafif bu durumda benim jantlar 24 kg civarıydı tabi lastik markasına göre değişkenlik gösterebilir
    208 GTI

  18. #37
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    E dediğime gelmişsin. Jant 20 kiloya yakın demiştin ben 17" fabrikasyon jant 10 kiloya yakındır dedim. Ki öyle olmuş. 206 RC jantı fabrikasyon üretim 10.1 kilodur. Sıfır Toyo T1R lastik ile toplam 20.5 kilo yapar. 207 RC jantıda benzermiş. Ortalama 7 kilodur OZ jant. 207 RC jantı 9 kilo ise eğer tanesinde 2 kilo hafifleme var demektir. Fena rakam değil. Ama öyle atlan deve kadar uçup kaçacak kadar fark değil. Jantın çapını küçültsen o zaman baya fark eder ama.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  19. #38
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şunu söyliyim size, stock olarak RC arkadaslarında dediği gibi tat vermeyebilir.. gaz tepkileri olsun yürür olsun nekadar iyi olursa olsun stockda cok cansız kalıyor arac! ama illada stock binicem derseniz stock arac üstüne stage1 yazılımla gaz tepkileri olsun yürürü olsun gayet iyi bir hale getirebilirsiniz. stage1 yaklasık TR benzin sartlarında 200-210 hp aralığında olur arac.

    kronik hiçbir problemi yok, olan araclarda zaten peugeotun güncellemeleri ile tüm sorunlarını suana kadar çözdü, yani piyasada sorunlusu kalmadı diyebiliriz gönül rahatlığı ile alabiirsiniz...

    turbosu yetersiz idyenlere kulan aldırma derim, mini R56 turbosundan hiçbir farkı yok RC turbosunun, GT dersen emme kısmı az daha ufak doğru ama RC aynı! mininin yürürü şanzımandan ve agırlıktan geliyor 6 iler RC'ye göre daha kısa bir sanzımanı var.

    yapılacaklar cok masraflı degil,
    downpipe+orta iptali araca güç katacaktır yaklasık 600TL
    filtre shortram kullanabilirsin 100TL boru 150TL filtre desen 250TL
    boost boruları cok gerekli değil ama yaptırsan yararlı 300TL
    bide yazılım bitmiştir. 220hp civarları cıkartır arac..

    hiç uğraşmak istemiyorsan yazılım yap geç oda cok tat verecektir stockdan sonra!!
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •