User Tag List

Sayfa 10/12 İlkİlk ... 89101112 SonSon
216 sonuçtan 172 ile 190 arası

Konu: Civic vti - megane f7r

  1. #172
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet bende takdir ediyorum megane Rs i ama ep3 typerla kıyaslanması için çok kasapça yazıcam kusura bakmayında söksün turbosunu atmosferik çıksın ep3 ün karşısına bizde izleyelim bakalım. Ha bu demek değil yerin dibine girsin pistte neler yaptığını hepimiz biliyoruz, eminim sevmeyenide vardır ben beğeniyorum o ayrı..

  2. #173
    iskbjk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/hatay
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LnchCntrl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet bende takdir ediyorum megane Rs i ama ep3 typerla kıyaslanması için çok kasapça yazıcam kusura bakmayında söksün turbosunu atmosferik çıksın ep3 ün karşısına bizde izleyelim bakalım. Ha bu demek değil yerin dibine girsin pistte neler yaptığını hepimiz biliyoruz, eminim sevmeyenide vardır ben beğeniyorum o ayrı..
    niye hondacılar 1,6 ya 2,0 lara kafa tutarken efsane oluyor hacimden bahsediyolar habire vti lar. 2,0 hondayla 2,0 reno ya gelince turbo muhhabeti.. bende bunu anlamıyorum. bu demektirki 1,6 atmosferik bu işi yapıyosa 2,0 atmosferik hondanın neler yapması lazım çelişki zaten burda?? yani 2,0 atmosferik hondanın daha başarılı olması lazım deilmi 1,6 vti bu kadar iş çıkarırıken 2,0 vti biraz gölgede kalmış gibi.. tebrik ederim hondayıda çok severim bu arada.. marka fanatikliğide yapmam.. araba arabadır benim için.. bazı arkadaşlar yanlış anlamasın yorumlarımı..

  3. #174
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hondacılarla tartışılırmı ya,araban ferrari olsa VTİ saplar,dünyanın en iyi arabası Honda

  4. #175
    iskbjk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/hatay
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hondacılarla tartışılırmı ya,araban ferrari olsa VTİ saplar,dünyanın en iyi arabası Honda
    ) fanatik hondacıları değil hondayı severim..

  5. #176
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LnchCntrl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet bende takdir ediyorum megane Rs i ama ep3 typerla kıyaslanması için çok kasapça yazıcam kusura bakmayında söksün turbosunu atmosferik çıksın ep3 ün karşısına bizde izleyelim bakalım. Ha bu demek değil yerin dibine girsin pistte neler yaptığını hepimiz biliyoruz, eminim sevmeyenide vardır ben beğeniyorum o ayrı..
    Meggy de 1400kg yaklaşık. Onu napıcaz Ep3'ün modlanabilirlik ve motorun verdiği haz dışında büyük bir artısı yok megane'a karşı.

    Çok severim hondayı, hastayımdır 86x86 k20 motora ama piyasa şartlarında vti yerine clio172, ep3 yerine megane225 aldım. Üzerine kalan parayı siz hesap edin
    .

  6. #177
    MTNVTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL/Küçükyalı
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hondacılarla tartışılırmı ya,araban ferrari olsa VTİ saplar,dünyanın en iyi arabası Honda
    Kesinlikle sapla-r Yaw teneke parçası işte. Honda nın güzelliği kasası, ve parçalarının uygun olması + prim yapması. Yürüme işine gelince arabasını yükleyen yürür... it ürür vtec yürür

    şu vtec alma olayınıda amma abarttılar. alcan bomboş vti yi 24-25 liraya, elin 106 sı saxosu koycak 5 boy görcen sonra amcayı,teyzeyi.
    Lanet olsun içimdeki vtec sevgisine

  7. #178
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jeandan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Meggy de 1400kg yaklaşık. Onu napıcaz Ep3'ün modlanabilirlik ve motorun verdiği haz dışında büyük bir artısı yok megane'a karşı.

    Çok severim hondayı, hastayımdır 86x86 k20 motora ama piyasa şartlarında vti yerine clio172, ep3 yerine megane225 aldım. Üzerine kalan parayı siz hesap edin
    vtec yerıne rs almam karşşim kusura bakma

  8. #179

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neden kamer?
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  9. #180
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iskbjk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    niye hondacılar 1,6 ya 2,0 lara kafa tutarken efsane oluyor hacimden bahsediyolar habire vti lar. 2,0 hondayla 2,0 reno ya gelince turbo muhhabeti.. bende bunu anlamıyorum. bu demektirki 1,6 atmosferik bu işi yapıyosa 2,0 atmosferik hondanın neler yapması lazım çelişki zaten burda?? yani 2,0 atmosferik hondanın daha başarılı olması lazım deilmi 1,6 vti bu kadar iş çıkarırıken 2,0 vti biraz gölgede kalmış gibi.. tebrik ederim hondayıda çok severim bu arada.. marka fanatikliğide yapmam.. araba arabadır benim için.. bazı arkadaşlar yanlış anlamasın yorumlarımı..
    Abi sen neyi sorguluyon ben anlamadım ki, 2.0 atmo 2.0 turboyla mı yürüsün istiyosun, mantıklı mı geliyo ? Ha soruyosan 1.6 vti 2.0 la yürüyo lafını ediyosunuz diye. Bana bu efsanevi geliyor. Aynı şey gtı ve vts içinde geçerli 1.6 hacimle neler yapıyolar. Meggy e laf edecek halim yok gözümde rslerin yeri ayrıdır ama haklının hakkını teslim etmek lazım..

  10. #181
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hondacılarla tartışılırmı ya,araban ferrari olsa VTİ saplar,dünyanın en iyi arabası Honda
    Eğer bana yazdıysan üslübuna dikkat et senin karşında boş beleş bu işlerden anlamayan birisi yok. Benim fanatikliğim honda felan değil, çok beğenirim, ama bi clio rs , bi vts veya cupra neyse odur gözümde.

  11. #182
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jeandan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Meggy de 1400kg yaklaşık. Onu napıcaz Ep3'ün modlanabilirlik ve motorun verdiği haz dışında büyük bir artısı yok megane'a karşı.

    Çok severim hondayı, hastayımdır 86x86 k20 motora ama piyasa şartlarında vti yerine clio172, ep3 yerine megane225 aldım. Üzerine kalan parayı siz hesap edin
    Şahsi zevkleri tartışmaya kalkarsa sürer gider,

    Tek artısı sana göre modlanabilirliğidir bana göre vitesinin körüğüdür. Buda kimseyi ilgilendirmez, bide ağırlığı ortaya atmak bana sahsen anlamsız geliyor. bi araba 1400 kiloysa ( rs için konuşmuyorum ) gideri neyse odur. Yani memlekette typer geçen gtı var typer ın sahibi ne diyecek sen benden hafifsin ondan oluyo bunlar mı diyecek ?

    Asıl olay turbo- atmosferik kıyaslaması. 1.6-2.0 kıyaslayalımda turboyla atmo nedir??. Eski yorumlarımı okursan karşılaştırma konularında clioyu hondaya karşı nası savunduğumu görebilirsin.

    Ha bak bi de ben vti yerine clioya , ep3 yerinede megane a binmem. Clio ve Megane istiyorumdur gider alır binerim, sonra her honda konusunda içimde kaldığı için milletle uğraşmam..

  12. #183
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LnchCntrl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eğer bana yazdıysan üslübuna dikkat et senin karşında boş beleş bu işlerden anlamayan birisi yok. Benim fanatikliğim honda felan değil, çok beğenirim, ama bi clio rs , bi vts veya cupra neyse odur gözümde.
    Valla şöle bi düşündüm nickini bile ilk defa gördüm zannedersem.
    Ama kendini baya tanıtmışsın,bundan sonra herhangi bi konuda senden alıntı yaparsam bu sölediklerine dikkat ederek mesaj yazarım.

  13. #184
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MTNVTI Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle sapla-r Yaw teneke parçası işte. Honda nın güzelliği kasası, ve parçalarının uygun olması + prim yapması. Yürüme işine gelince arabasını yükleyen yürür... it ürür vtec yürür

    şu vtec alma olayınıda amma abarttılar. alcan bomboş vti yi 24-25 liraya, elin 106 sı saxosu koycak 5 boy görcen sonra amcayı,teyzeyi.
    Hazırdaki piyasada hızlı araba al dersen hiç düşünmem Czt alırım.

    Ha ne zaman piyasa normale döner, ilk işim gidip bi vti almak olur. Memur spec takılana kadar da tüm hızlılara biner gazlarım..

  14. #185
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla şöle bi düşündüm nickini bile ilk defa gördüm zannedersem.
    Ama kendini baya tanıtmışsın,bundan sonra herhangi bi konuda senden alıntı yaparsam bu sölediklerine dikkat ederek mesaj yazarım.
    Forumda populer olmayla insanların bildikleri değerlendirilmiyor bu forumda.

    Ben, yanlarında bildiklerimin hiç kaldığı insanlar tanıyorum üyelikleri yok, her topicte post kasan tipler var bildikleri yok.

    Çok değerli ve bilgili abilerim var burda lafım meclisten dışarı.

    Sen benden alıntı yapabilirsin, zaten tanırsan düşüncemi anlarsın.

  15. #186
    iskbjk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/hatay
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LnchCntrl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi sen neyi sorguluyon ben anlamadım ki, 2.0 atmo 2.0 turboyla mı yürüsün istiyosun, mantıklı mı geliyo ? Ha soruyosan 1.6 vti 2.0 la yürüyo lafını ediyosunuz diye. Bana bu efsanevi geliyor. Aynı şey gtı ve vts içinde geçerli 1.6 hacimle neler yapıyolar. Meggy e laf edecek halim yok gözümde rslerin yeri ayrıdır ama haklının hakkını teslim etmek lazım..
    konu uzar gider herkesin fikrine seviyesizler hariç saygılıyım.. yani mantık olarak 1,6 honda 2,0 atmoyla yürüyosa.. 2,0 honda 2,0 t y le yürümesi lazım dı.. hani 5500 den sonra açıyor ya o yüzden.. evet aynen 1,6 vti efsane ama 2,0 o kadar olamadı dikkat ettiysen ben bunu demek istedim.. saygılar..

  16. #187
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LnchCntrl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şahsi zevkleri tartışmaya kalkarsa sürer gider,

    Tek artısı sana göre modlanabilirliğidir bana göre vitesinin körüğüdür. Buda kimseyi ilgilendirmez, bide ağırlığı ortaya atmak bana sahsen anlamsız geliyor. bi araba 1400 kiloysa ( rs için konuşmuyorum ) gideri neyse odur. Yani memlekette typer geçen gtı var typer ın sahibi ne diyecek sen benden hafifsin ondan oluyo bunlar mı diyecek ?

    Asıl olay turbo- atmosferik kıyaslaması. 1.6-2.0 kıyaslayalımda turboyla atmo nedir??. Eski yorumlarımı okursan karşılaştırma konularında clioyu hondaya karşı nası savunduğumu görebilirsin.

    Ha bak bi de ben vti yerine clioya , ep3 yerinede megane a binmem. Clio ve Megane istiyorumdur gider alır binerim, sonra her honda konusunda içimde kaldığı için milletle uğraşmam..
    Peki oldu, turboyla atmosferik karşılaştırmıyoruz. 12 sıkıştırma ile 9 sıkıştırmayı da unutalım, egz lift farklılıklarını da vs. Her aracın karakteri farklıdır, ağırlık yüzünden turbolu olabilir bazı araçlar veya turbo yüzünden ağırlaşabilir. Tabiki atmosferik devir çeviren motor tercih sebebidir ama yakın güçlerde iseler kıyaslanmaması için bir sebep göremiyorum.

    İçinde ne kaldı bilmiyorum ama senle tartışmaya giremem, keza ben o araçların hepsini kullanıyorum yeri geldiğinde. Kimi neye savunduğun da umrumda değil, takıl kafana göre. İlk defa nickini gördüm bende, eski yorumunu felan da görmedim ondan.
    .

  17. #188
    Falmor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bakırköy
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Karşılaştırmada motor hacimleri ve özellikleri önemli değil bence.Nasıl 3 serisinin rakibi C serisi ise hothatch lerde kendi sınıflarında karşılaştırılmalı.Focus,Megane,Civic,Golf,Leon,A3, Mazda3,Astra ne motor kullanırsa kullansın aynı sınıfta birbirine rakip araçlar.

  18. #189
    iskbjk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/hatay
    Mesaj
    80
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jeandan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki oldu, turboyla atmosferik karşılaştırmıyoruz. 12 sıkıştırma ile 9 sıkıştırmayı da unutalım, egz lift farklılıklarını da vs. Her aracın karakteri farklıdır, ağırlık yüzünden turbolu olabilir bazı araçlar veya turbo yüzünden ağırlaşabilir. Tabiki atmosferik devir çeviren motor tercih sebebidir ama yakın güçlerde iseler kıyaslanmaması için bir sebep göremiyorum.

    İçinde ne kaldı bilmiyorum ama senle tartışmaya giremem, keza ben o araçların hepsini kullanıyorum yeri geldiğinde. Kimi neye savunduğun da umrumda değil, takıl kafana göre. İlk defa nickini gördüm bende, eski yorumunu felan da görmedim ondan.
    aynen niye karşılaştırılmasınki.. deilmi? birinde turbo var diğerinde değişken subap teknolojisi.. biri ağır biri hafif.. birinin sıkıştırması farklı dieri farklı.. bu iki aracında artıları ve eksileri var ve ikiside 2,0 ve stock 200 - 225 hp bandıdalar neden karşılaştırlmasınki? mantıksız gelmiyor bana..

  19. #190
    LnchCntrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    1.952
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iskbjk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konu uzar gider herkesin fikrine seviyesizler hariç saygılıyım.. yani mantık olarak 1,6 honda 2,0 atmoyla yürüyosa.. 2,0 honda 2,0 t y le yürümesi lazım dı.. hani 5500 den sonra açıyor ya o yüzden.. evet aynen 1,6 vti efsane ama 2,0 o kadar olamadı dikkat ettiysen ben bunu demek istedim.. saygılar..
    Turbo olayı hariç katılıyorum, tartışma ortamı olmadan karşıladığınız için de saygılar benden.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •