ben diorumki ısrarla bu benim bahsettiğim 206 mevzusunu kapayalım sen ısrarla açıyorsun neyin peşindesin abicim.... :D :D
erdal yaptı yürüttü arabasını 1.lıklerıde var hevesinide aldı.
Printable View
Gti icin tas patlasa 15-16 verilir. 23 cok bence.
RS daha performans verebilir belki ama ben olsam gti alirdim.
gti a 23 çok, rs al
cıo rs derım
clio RS kesinlikle tartışmasız liderdir yoldaki F16 demek mümkün
ooooo 2 gun gıremedık dedıkodumuz yapılmaya baslamıs... :D
Hersey ıyı guzelde arac p.tesı gunune kadar Rezerve ;) ıs olmazsa devam ederız... :)
Kime rezerve ettin bakem ?
clio'ya RC bile yeterli gelmior ki GTİ'la kıyas yalnışşş
Uçak diyende de opel var reno bu kadar ulaşılmaz mı yav :)
Neyse sonuç itibarı ile bu iki araç arasında Clio RS alınır. RS iyi arabadır ama abartmamak lazım uçak-f16 felan gibi. :)
4 gene idare eder ama 5 çok kötü gerçekten. O son dişli ile o 5inci vites motor karakteri ile pek uyuşmuyo.
aynı sorun RS te de var. 5 e atacağına kendini camdan at daha iyi:D
işte bu typerın şanzımanı çıktı mertlik bozuldu
clio rs e 6 ileri clio III şanzımanı uydurulabilirmi
okan olm bıkmadın baska nıcklerle gelmekten :D actıgın butun konularda arabanın suankı sorununu halletmek ıcın yazmıssın :D yok pıston buyutsek yok *** pusur . kacıncıya patlatıyosun olm :D
rs çok iyi bi alet rc de öyle fakat şu var her iki araç arasında hem model farkı hemde fıat farkı fazlaca burda bütçe sende olduğu için kararı sen vereceksin şahsen ben kişisel fikrimi ve tercihimi clio dan yana kullanıyorum :)
ha bu arada megan 2/3 serisi için 3 adet 6 ileri şanzuman var biyerde 3500 ytl sıfır vatandaş fıatları bilmiyo muhakkak sizce nasıl şanzumanlarda sıfır ambalajında ? işine yarayacak arkadaşlara duyurulur.
başka hangi serilere uyar araştırmak lazım.
Honda vtı al bence şunu unutma japan dan gerisi yalan
katılıyorum.. motor devır cevırmıyo ama 5 fazlaca kısa ılk atısta kotu deıl ama soradan fazlaca kesılıyor.. tık dıye 220 225 arası yapıyor ama ustu yok devir bittigi ıcın..
rs ın sorun 5 ın uzun olması gtı ın kısa olması:D
ayrıca benım 206 nın 4-5 kotu olması bırazda debrıyajın kotu olmasındandı 70 80bın kmde debrıyajdı ust hızlarda ve devırlerde barız kacırma yapıodu.. :o
orjinal ayna mahruti varken 200de atıyodum 5 e.o hıza kadar ya roll bitmiş oluyordu yada ben 5 e atsam bıle denediğim araşta 5 e atıyordu. kısayı takınca 190 da herkesten once 5 e atmaya basladım 5 tam felaket oldu benım için:D
sadece 5i kısaltıyım dedim ama renoların tüm 5.vitesleri aynıymış:o
cnc de yaptırmak geldi aklıma ama güvenemiyorum o işe.komple şanzumanı indiririz dişli kırılır flan.
işin aslı rs te kısayla birlikte chip i dayayacaksın:D
Bence 5'in kısa olması daha iyi son hızı daha kolay görüyor. En basit örnek 106'yla kıyaslarsak 106 biraz daha nazlanarak hızlanıyor 4'ten 5'e attıktan sonra. Aynı şekilde 2. vites de 106'dan daha kısa.
206'da chip filtre egsoz varsa zaten yine zor görür düzlükte kesiciyi. Tabii en ufak rampa aşağı inişte orjinal bir Gti bile direk kesiciye kalıyor kadranda 230'u göremeden.
206 gti sadece filtre-egzostla her uzun düzlükte devir kesiciye girer
tecrübeyle sabittir :)
hemde öle bir iki kere deil izmit istanbul arası 8-10 defa girebilirsin kesiciye o derece yani
sızın o kısa kısa fılan deıl:) yanı orjınal uzunya anca normal sanzıman gibi bile olmuyo:)
chıplesen bıle 7200 sorası bıraz zor boş cevırır en ıyısı çok saglam bı kısa bulmak:)
kısa olması ıyıde son surat acısından kotu ondan dedım.. yanı o gucle araba 230 u gormesı lazım mesela ama gormuodu.. devır daha dusuk olsa gorur mesela..6000 sorası keskın bı dusus var dyno egrısınde..
stockta kesıcı olayını o hafıf egım ıcın demıstır.. ztn cogumuzun duz dedıgı yerde hafıf egım olabılıyo:)
206'nın kötü olan tek vitesi var o da 1. vites. olması gerekenden çok kısa. çip yapıp kesiciyi yükseltip 1'de 7000+ çevrilmediği sürece 2'ye takınca bayılıyor araba.
5. vites çip yapıldıktan sonra teorik olarak 230+ yapmaya müsait ama problem motorun güç üretme karakteri. ew10j4 bi tarafını da yırtsa 6000'i geçince güç üretmediği için son hız yapılacak devirlerde güç bandının tepe noktası çoktan aşılmış, güç eğrisi düşüşe geçmiş oluyor.
206'nın iyi tarafı alt devirde tatminkar olması. ara hızlanmalarda keyif verir. üst devire kafayı takmak da araba sattırır.
bilen bilmeyen herkes konuşmuş
stocktata bayılıo 2 ye atınca ama chıplede cok bişiy deısmıo aslında.. o fazladan 600 devrın verdıgı hız 3-5 kmden fazla deıl.. 60ı hıcbı sekılde gormuodu araba.. ama genede dragta gerı kalmadım cogu zaman..
sendede 206 var sanırım bişiler varmı motorda? sorun deılse plakayı alabılırmyıım gormusumdur belkı ızmırde:confused: gercı bı ara çogunu bılırdık sımdı uzak kaldık:o