User Tag List

Sayfa 6/9 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
165 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: 206 gti - clio rs hangisini alayım

  1. #96
    Serkan.S
    Misafir
    Uçak diyende de opel var reno bu kadar ulaşılmaz mı yav

  2. #97
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neyse sonuç itibarı ile bu iki araç arasında Clio RS alınır. RS iyi arabadır ama abartmamak lazım uçak-f16 felan gibi.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  3. #98
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rcnın 177sı ile gtın kı bır olmaz 17sı sanzıman oranları vssı farklı



    gecebılır bellı olmaz
    23 hakkatten cok be.. 20ye rc alınır
    ayrıca bordo 206 ciddi cok ıyı gıderdı vıdeosu sankı vardı youtubta..
    sınıf 2de devamlı ilk 2 ye kosardı.. oktaykan zamanları taa
    1 2 3.viteslerde belki yürür ama 4 veya 5 te geçilir iyi değil 206gti ların 4. ve 5.vitesi

  4. #99
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 gene idare eder ama 5 çok kötü gerçekten. O son dişli ile o 5inci vites motor karakteri ile pek uyuşmuyo.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  5. #100
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı sorun RS te de var. 5 e atacağına kendini camdan at daha iyi

  6. #101
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işte bu typerın şanzımanı çıktı mertlik bozuldu
    Team PAŞAOĞLU

  7. #102
    Speed_TurN
    Misafir
    clio rs e 6 ileri clio III şanzımanı uydurulabilirmi

  8. #103
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Speed_TurN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    clio rs e 6 ileri clio III şanzımanı uydurulabilirmi
    uysa bıle rs3 sanzumanı sadece servıste bulunur oda 10.000 ytl vardır.

  9. #104
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    okan olm bıkmadın baska nıcklerle gelmekten actıgın butun konularda arabanın suankı sorununu halletmek ıcın yazmıssın yok pıston buyutsek yok *** pusur . kacıncıya patlatıyosun olm

  10. #105
    opeldostlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rs çok iyi bi alet rc de öyle fakat şu var her iki araç arasında hem model farkı hemde fıat farkı fazlaca burda bütçe sende olduğu için kararı sen vereceksin şahsen ben kişisel fikrimi ve tercihimi clio dan yana kullanıyorum

  11. #106
    opeldostlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ha bu arada megan 2/3 serisi için 3 adet 6 ileri şanzuman var biyerde 3500 ytl sıfır vatandaş fıatları bilmiyo muhakkak sizce nasıl şanzumanlarda sıfır ambalajında ? işine yarayacak arkadaşlara duyurulur.
    başka hangi serilere uyar araştırmak lazım.

  12. #107
    turboonur
    Misafir
    Honda vtı al bence şunu unutma japan dan gerisi yalan

  13. #108
    EvrenCan_RS
    Misafir
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    okan olm bıkmadın baska nıcklerle gelmekten actıgın butun konularda arabanın suankı sorununu halletmek ıcın yazmıssın yok pıston buyutsek yok *** pusur . kacıncıya patlatıyosun olm
    Ha ha... Yine TR nin en hızlı RS i geldi

  14. #109
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    puhahahahahaha nasıl uyanamadım ben ya


    Alıntı Speed_TurN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    f4r megane rs

    gömlekte ufak çizik ve derin nokta lekeler var
    Alıntı Speed_TurN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200hp civarlarında herhangi bir makinaya yeni gömlek çakılması bir sorun yaratırmı illa sıfır blokmu getirilmesi gerekiyor yada bu işlemi yaptırıp bu güçlerde problem yaşayan kişiler varmı ben duymadım fakat hararet konusu problem ediliyormuş sanki

    gömlek çakmak ve sıfır segman takmanın zararları varmıdır

    birde derin çizik gömlek için gömlek genişletip uygun pistonmu tercih ederdiniz yoksa gömlek çaktırıp sıfır segmanlamı devam etmek isterdiniz
    Alıntı Speed_TurN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    honlama kurtarmıyor gömlek büyütme olsa bile uygun piston araştırdık fakat yok 82.7x93.0 orjinal ve 82.7 nin bi büyüğü olsada 93.0 strok kurtarmıyor uygunu hiç bir markada yok özel yapılması gerek oda çok maliyetli oluyor. gömlek çakılmasına ustam ve ben ortak karar verdik

  15. #110

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4 gene idare eder ama 5 çok kötü gerçekten. O son dişli ile o 5inci vites motor karakteri ile pek uyuşmuyo.
    katılıyorum.. motor devır cevırmıyo ama 5 fazlaca kısa ılk atısta kotu deıl ama soradan fazlaca kesılıyor.. tık dıye 220 225 arası yapıyor ama ustu yok devir bittigi ıcın..
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı sorun RS te de var. 5 e atacağına kendini camdan at daha iyi
    rs ın sorun 5 ın uzun olması gtı ın kısa olması

    ayrıca benım 206 nın 4-5 kotu olması bırazda debrıyajın kotu olmasındandı 70 80bın kmde debrıyajdı ust hızlarda ve devırlerde barız kacırma yapıodu..

  16. #111
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal ayna mahruti varken 200de atıyodum 5 e.o hıza kadar ya roll bitmiş oluyordu yada ben 5 e atsam bıle denediğim araşta 5 e atıyordu. kısayı takınca 190 da herkesten once 5 e atmaya basladım 5 tam felaket oldu benım için

    sadece 5i kısaltıyım dedim ama renoların tüm 5.vitesleri aynıymış

    cnc de yaptırmak geldi aklıma ama güvenemiyorum o işe.komple şanzumanı indiririz dişli kırılır flan.

    işin aslı rs te kısayla birlikte chip i dayayacaksın

  17. #112
    PALERMO
    Misafir
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    katılıyorum.. motor devır cevırmıyo ama 5 fazlaca kısa ılk atısta kotu deıl ama soradan fazlaca kesılıyor.. tık dıye 220 225 arası yapıyor ama ustu yok devir bittigi ıcın..

    rs ın sorun 5 ın uzun olması gtı ın kısa olması

    ayrıca benım 206 nın 4-5 kotu olması bırazda debrıyajın kotu olmasındandı 70 80bın kmde debrıyajdı ust hızlarda ve devırlerde barız kacırma yapıodu..

    Bence 5'in kısa olması daha iyi son hızı daha kolay görüyor. En basit örnek 106'yla kıyaslarsak 106 biraz daha nazlanarak hızlanıyor 4'ten 5'e attıktan sonra. Aynı şekilde 2. vites de 106'dan daha kısa.

    206'da chip filtre egsoz varsa zaten yine zor görür düzlükte kesiciyi. Tabii en ufak rampa aşağı inişte orjinal bir Gti bile direk kesiciye kalıyor kadranda 230'u göremeden.

  18. #113
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    206 gti sadece filtre-egzostla her uzun düzlükte devir kesiciye girer

    tecrübeyle sabittir
    hemde öle bir iki kere deil izmit istanbul arası 8-10 defa girebilirsin kesiciye o derece yani
    Team PAŞAOĞLU

  19. #114
    PALERMO
    Misafir
    Alıntı .CeM. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    206 gti sadece filtre-egzostla her uzun düzlükte devir kesiciye girer

    tecrübeyle sabittir
    hemde öle bir iki kere deil izmit istanbul arası 8-10 defa girebilirsin kesiciye o derece yani
    Hafif eğim olmasın o

    Düzlükte tam 220 nin üzerine yapışıp kalıyor kesiciye ramak kala (ztn reelde 210 falandır), superchips zaten kesici devri yüksek olduğundan yine düzlükte kesiciye girmiyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •