User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
73 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: f30 2014 vs Hyundai Tucson 2015

  1. #39
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tucsonu bilmem de f30 larda direksiyon titreme sorunu yüzünden çatır çatır araç değişimi yapılıyor şu ara. Tutturabildiğine savuşturuyor servisler bu sorunu. Bazısını balans yapıp evine gönderiyor, bazısına spor vites kutusu takıyorlar, bazı araçları ise değişim yapıyorlar. Ayrıca yanlış anlaşılmasın da f30 gayet konforlu bir araba. Eski yıllarda üretilen serilerdeki gibi bir sürüş hissiyatı veya direksiyon hissiyatı mevcut değil. E46 dan veya e90 dan f30 a geçen hemen herkes bunu söyler.

    Yine de Tucson a göre sürüş kabiliyeti üsttedir (zaten tucson başka segment çok normal) , dikkat çekiciliği , dışarıya verdiği prestiji hissiyatı daha iyidir BMW nin.

    Ben de çoğu arkadaşım gibi alınmış f30 u yine de tucson a değişmezdim.

  2. #40
    turkerrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ordu
    Mesaj
    1.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiç örnekleri var mı bu titremeden değişen arabaların bende öyle bir durum yok gibi ama ilk fırsatta gözlemleyeceğim öyle bir durum varsa garanti bitmeden başvurmak lazım.
    ORDU SİGORTA ARACILIK HİZMETLERİ
    ZEY OTOMOTİV
    https://zeyotomotiv.sahibinden.com/

  3. #41
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turkerrr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hiç örnekleri var mı bu titremeden değişen arabaların bende öyle bir durum yok gibi ama ilk fırsatta gözlemleyeceğim öyle bir durum varsa garanti bitmeden başvurmak lazım.
    DH forumunda epeyce bir müzdarip , mağdur, tecrübe sahibi bulabilirsiniz. Genelde 80-100 aralığında yaptığından bahsetmişlerdi. Ama mevzu yeni değil neredeyse 2012 den beri bilinen bir hadise. Makyajlı araçlarda da devam ediyor sorun .

  4. #42
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim f30 da hiç denk gelmedim öyle bir soruna ama dikkat edeceğim

  5. #43
    barisy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir Türkiye
    Mesaj
    1.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turkerrr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hiç örnekleri var mı bu titremeden değişen arabaların bende öyle bir durum yok gibi ama ilk fırsatta gözlemleyeceğim öyle bir durum varsa garanti bitmeden başvurmak lazım.
    ek not: Siz kullandığınız süre içerisinde zaten fark etmediyseniz sizin aracınızda yoktur. Boşuna kendinizi zorlamayın titreşimi bulmak için. Mesajı yazdım sonra rahatsız oldum kendi kendime , boş yere sizin içinize de kurt düşürmüş olmayayım. Her araçta yok bu sorun çünkü.

  6. #44
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    80-100 120 arasında direksiyondan elinizi cekin ara ara deneyin belli belirsiz titremesi olanlar oluyor yada daha fazla olanlarda vardır gözüken o ki sans birazda
    1881 - 193

  7. #45
    HondatugraL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    33
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    7.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dolu hundayımı boş f30 değişirim şahsen siz tersi yapıyorsunuz herkesin beklentisi farklı tabi esp abs aırbag cc olsun yeter gerısı boş benım için zaten
    DR. OWL

  8. #46

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni kasa i20 konusunda pek objektif yaklaşmadığınızı düşünüyorum. AutoBild'in küçük sınıf karşılaştırmasında i20 sınıf lideri polo'nun önüne geçmiştir birçok disiplinde ve sınıf lideri olmuştur. Bu güne kadar alman araçlarının, özellikle polo ve golf'ün 2. olduğunu dahi görmedim. Fiestadan bariz üstün bir araç i20.
    Auto bild neye göre değerlendirmiş bilmiyorum ama i20'yi fieata'dan üstün bulan adam cidden araçtan anlamıyordur. Direksiyonu hissiz, yönlendirmeside bir garip, çok küçük direksyon hareketlerinde gereksiz derecede fazla yön değiştiriyor araç, buna rağmen direksiyon tur sayısıda az değil. Ne düşünerek nasıl ayarlamışlar anlamadım. Süspansiyonları konforlu değil ve gürültülü çalışıyor ki benim için en önemli kriter budur araçta. Fiesta'da çok konforlu değil ama süspansiyonları çok daha sessiz çalışıyor ve yol tutuşu çok başarılı. İ20 benim gördüğüm hiç bir konuda fiesta'dan üstün değil. Kullandığım i20 de 600 km'de alıp 1200 km'de geri verdiğimi belirteyim. Sıfır gibiydi araç hiç bir sıkıntısı yoktu.

  9. #47
    Network - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    228
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bmw'ye "wide body kit" yapılıyor mu bilemiyorum ama epey fark yaratabilir... Hyundai bu noktadan sonra tatlı anılardır...

  10. #48

    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    170
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bazı arkadaşlara katılıyorum bazılarına malasef .. Tucson güzel araç en azından ben beğendim Hyundaiyi gibi durmuyor karaekter sahibi gibi duruyor fiyatı az olmasada cevremizde çok göreceğimze emnim. Bizim gibi düşünmeyen çok insan var kalite marka vs... Adam gidiyor tipini beğeniyor tam otomatik !! fakat dolu tucsona benim gibi bayılıyor neden? cam tavan var neden şerit takip var? Çok mu önemki olmayabilir ama var ...adam turbo nedir ZFT nedir bilmiyor a noktasından b noktasına gideceğim fiytaını hakkediyor deyip alıyor. Bmw ye gidince aynı segmentteki aracın aynı doluktaki aracın fiyatını siz söyleyin. 100.000 lik fark cidden sadece marka ve kalite için değer mi? Bugun geniş bir aile olsam büyük bir araç arayşında olsam gerçekten düşünmezdim alırdım tucsonu .Fakat param olsa bi 60.70 000 daha x3 x5 fln bakardım orası ayrı konu..

    i20ye gelince o segmentteki en yakışıklı araç olduğunu düşünüyorum Donanım iç hacim sorunsuzluk ve tip olarak(beyaz ve kahvesi çok güzel) bu benim kendi şahsi görüşüm polemik için yazmadım.Hyundaiye olan marka algısının artık yavaş yavaş yok olmasını temenni edenlerdenim. F30 uda segmentinin kralı olarak görüyorum sadece biraz doldurulmaya ihtiyacı varmış okadar.

    f30 lardaki koltuk altı palanması ve servtronik direksiyon problemi giderildi 2014 modellerde tek tuk çıkabiliyor. Şuanda tek sıkıntı klimada azda olsa titreme problemi var 5 serisindede var 1 serisindede .(1600hacimli arçalar için konuşuyorum) dizelleri denemedim ama muhtamelen vardır.

    Bu arada fikir almak için sordum size ve yorumlardan anladığım kadarıyla kimseye mantıklı gelmiyor. Bugün bana dahada mantıksız geldi çünkü Nbt yi taktırdım. Araba level atladı.

  11. #49
    mert_can 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    KKTC
    Mesaj
    5.476
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı yesil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçenlerde yeni kasa i20 kiraladım. Teyzemdede makyajlı kasa fiesta var. İkisinide aynı zamanlarda uzun süreli kullanma şansım oldu. Net ılarak söyleyebilirim ki fiesta her konuda i20'den üstün bir araç. 90 model bmw'ye binerim yine de i20'yi paramla alıp kullanmam.
    yeni model i20 miyimi kullandınız acaba çok yakın arkadaşımda jump ve ellit donanımlısından var eğer jump donanımsa bariz çok konforsuz ama ellit donanım la aralarında resmen sınıf farkı var fieasta da çok kullandım ellit i20 nin yanından geçemez bence sesizlik oturma pozisyonu yakıt tasarufu yol tutuşu yeni i20 de hyundai gerçekten aşmış kendini polodan bile daha kaliteli karakteristik bir araç ama jump donanıma hiç uğraşmamışlar ben aynı arabanın en boşuyla en fulünün arasında bu kadar fark olucağını hiç sanmazdım
    Alıntı MBALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım araç nazım hikmet ile Cemal sureyya' nin vakti zamanında ortak olarak aldıkları ve Ataşehir gecelerine adlarını altın harfler ile yazdırdiklari araç..

  12. #50
    Mutu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hyundai gibi durmuyor derken? Hyundaiyi sadece accent era getz modeli olsa anlarım. Fakat bu markanın, azera, sonata modelleriyle dünya genelinde yakaladığı rakamlar ortada. Türkiyedeki saçma vergi sistemi olmasa asıl Hyundai modellerini burada görmüş olurduk, fakat ne vergi olarak ne yakıt olarak ülkemize uygun değiller. O sebeple equus, santa fe, genesis r spec vs. yerine hyundai'yi blue, getz era gibi Tr pazarında yer alan markalara göre nitelendiriyoruz.
    Instagram: mutusgarage

  13. #51

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mert_can 41 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni model i20 miyimi kullandınız acaba çok yakın arkadaşımda jump ve ellit donanımlısından var eğer jump donanımsa bariz çok konforsuz ama ellit donanım la aralarında resmen sınıf farkı var fieasta da çok kullandım ellit i20 nin yanından geçemez bence sesizlik oturma pozisyonu yakıt tasarufu yol tutuşu yeni i20 de hyundai gerçekten aşmış kendini polodan bile daha kaliteli karakteristik bir araç ama jump donanıma hiç uğraşmamışlar ben aynı arabanın en boşuyla en fulünün arasında bu kadar fark olucağını hiç sanmazdım
    style+ olması lazım. Söylediğim sıkıntıların donanımla alakası yok, iç kalitesinde, sessizliğinde vs sıkıntı yok. Süspansiyon kalitesi çok başarısız. Temiz asfaltta fark edilmeyebilir ama arnavut kaldırımı tarzı veya çukurlu kötü zeminli asfalttaki tepkileri fiesta'ya göre çok başarısız. Direksiyonu hissiz vs vs. Fiesta kullanırken zevk veren, hisli, karakter sahibi bir araç. İ20'nin fiesta ile kıyaslanacak hiç bir tarafı, hiç bir artı özelliği yok.

  14. #52
    mert_can 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    KKTC
    Mesaj
    5.476
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı yesil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    style+ olması lazım. Söylediğim sıkıntıların donanımla alakası yok, iç kalitesinde, sessizliğinde vs sıkıntı yok. Süspansiyon kalitesi çok başarısız. Temiz asfaltta fark edilmeyebilir ama arnavut kaldırımı tarzı veya çukurlu kötü zeminli asfalttaki tepkileri fiesta'ya göre çok başarısız. Direksiyonu hissiz vs vs. Fiesta kullanırken zevk veren, hisli, karakter sahibi bir araç. İ20'nin fiesta ile kıyaslanacak hiç bir tarafı, hiç bir artı özelliği yok.
    vallah arnavut kaldırımdan da geçtik zaten izmitin yolları düz olsa bile kaymak değildir devamlı bir engebe mevcuttur aracı övme canlısı değilim marka fanatiği hiç değilim ama arnavut kaldırımı tarzı yollarda biz hiç hisetmedik yolu hatta acent blue ile yüksek hızla konturolü kaybettiren bir bölge var izmite geldiyseniz bilirsiniz beleki autlet köprüsü altında e5 te orayı bile hissetmedik artı makas atıyoduk yeni hyundailerde lastik hava basıncının gereğinden fazla basıldığını duymuştum sebebi bu olabilir veya ellit donanımın süspansiyonu farklı olabilir ama sanmıyorum style aralarında çok fark olucağını fiestaya gelirsem kullanırken gram zevk almıyorum artı yoruluyorum uzun yolda.

    kullandığım araç trend donanım dizel bir araç özelliklle orta konsolu berbat donanım olarak i20 nin eline su dökemez titanyum olsa bile hiç yoktan ortada ekran var daha toplu daha kullanışlı ama şu var fiesta dahamı küçük olduğundan bana daha küçük geliyo evet i20 ye göre biraz daha kıvrak iç trim parçaları biraz daha dayanıklı i20 de 8 binde vites topuz derisi aşındı fiesta 108 binde en ufak aşınma yok ama ikisinden birini seçicek olsam i20 yi tercih ederim kullanırken dinleniyorum sanki fiestada yüksek hıza hiç çıktınızmı bilmiyorum ama 180 lerde beni korkutuyo araba titremelere falan başlıyo virajlarda her han kopçakmış gibi hareketlerde bulunuyo vb
    Alıntı MBALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım araç nazım hikmet ile Cemal sureyya' nin vakti zamanında ortak olarak aldıkları ve Ataşehir gecelerine adlarını altın harfler ile yazdırdiklari araç..

  15. #53
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla ben i20 kullandim hayatimda surdugum en kotu direksiyona sahipti sanirim.Ders olarak okutulmali bir direksiyon ne kadar hissiz ve kotu olur diye.Arkadasa katilmadan edemiyorum,girtlak dolu test araciydi surdugum elite oluyor sanirim donanimi

  16. #54

    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    170
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mutu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hyundai gibi durmuyor derken? Hyundaiyi sadece accent era getz modeli olsa anlarım. Fakat bu markanın, azera, sonata modelleriyle dünya genelinde yakaladığı rakamlar ortada. Türkiyedeki saçma vergi sistemi olmasa asıl Hyundai modellerini burada görmüş olurduk, fakat ne vergi olarak ne yakıt olarak ülkemize uygun değiller. O sebeple equus, santa fe, genesis r spec vs. yerine hyundai'yi blue, getz era gibi Tr pazarında yer alan markalara göre nitelendiriyoruz.
    Son zamanlardaki araçlarında i30 i20 tucson vs otomobil piyasasını çok takip etmeyen kişiler logosunu görmese bu araçlara hyundaiyi demekte zorlanır Hyundai gibi durmuyor derken kötü bişey demiyorum eski accentler era getzleri leri düşünelim bide şimdiki araç vitrinene bakalım. Bbizim burda fiestayla ,ilk çıktığında i30 un golf ile karşılaştırması demekki bişeyler yolunda gidiyor. Hayatta binmem diyen 30 yıldır Bmw kullanan babam bile emekli olunca altınoluğa gider gelirken bize böyle birşey (i30) lazım diyor.Demekki bi soru işaretide pederde bırakmış Dediğim gibi otomobiller kimine göre aşk kimine göre a ve b noktasına götürecek 4 tekerlek. Herkesin görüşüne saygı duyuyorum ama lütfen fanatikleşmeyelim direksiyon hissiz katılıyorum ama abartıldığı kadar değil.

  17. #55

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mert_can 41 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vallah arnavut kaldırımdan da geçtik zaten izmitin yolları düz olsa bile kaymak değildir devamlı bir engebe mevcuttur aracı övme canlısı değilim marka fanatiği hiç değilim ama arnavut kaldırımı tarzı yollarda biz hiç hisetmedik yolu hatta acent blue ile yüksek hızla konturolü kaybettiren bir bölge var izmite geldiyseniz bilirsiniz beleki autlet köprüsü altında e5 te orayı bile hissetmedik artı makas atıyoduk yeni hyundailerde lastik hava basıncının gereğinden fazla basıldığını duymuştum sebebi bu olabilir veya ellit donanımın süspansiyonu farklı olabilir ama sanmıyorum style aralarında çok fark olucağını fiestaya gelirsem kullanırken gram zevk almıyorum artı yoruluyorum uzun yolda.

    kullandığım araç trend donanım dizel bir araç özelliklle orta konsolu berbat donanım olarak i20 nin eline su dökemez titanyum olsa bile hiç yoktan ortada ekran var daha toplu daha kullanışlı ama şu var fiesta dahamı küçük olduğundan bana daha küçük geliyo evet i20 ye göre biraz daha kıvrak iç trim parçaları biraz daha dayanıklı i20 de 8 binde vites topuz derisi aşındı fiesta 108 binde en ufak aşınma yok ama ikisinden birini seçicek olsam i20 yi tercih ederim kullanırken dinleniyorum sanki fiestada yüksek hıza hiç çıktınızmı bilmiyorum ama 180 lerde beni korkutuyo araba titremelere falan başlıyo virajlarda her han kopçakmış gibi hareketlerde bulunuyo vb
    Aracın kopacak gibi hissetirmesi ile kopması veya tehlikeli durumlara sokması aynı şey değil hocam. Araç virajda ani direksiyon hareketlerinde arkayı kontrollü olarak hafif hafif açıyorsa bu kopacakmış demek değildir. Fiesta'da bu durum gayet kontrol edilebilir keyif veren bir durumdur ve kasıtlı olarak arkasını açtırmıyorsan da viraj limitleri sınıfının en iyisi olan araçtır. O kopma eğilimi dediğiniz olayı keşke benim aracımda yapabilse, virajda çizgisine istediğim gibi oturtabilsem kıçını hafif açarak.

  18. #56
    mert_can 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    KKTC
    Mesaj
    5.476
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Fiesta road showa da katıldım 1.0 140 hp lik 3 kapı versiyonu vardı kopma konusunda gram kopmadı ralli pilotunun canın okudu resmen gayet iyi tutunan bir araç ama benim kullandığım 4 kapılı dizel trend donanım 75 hp olması lazım uzun yolda titremeler oluyo kopma derken ön taraftan bahsediyorum ki en tehlikeli olanıdır arka kopması sorunum veya derdim olmaz 1 yıl bmw e90 kullandım
    Alıntı MBALP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sanırım araç nazım hikmet ile Cemal sureyya' nin vakti zamanında ortak olarak aldıkları ve Ataşehir gecelerine adlarını altın harfler ile yazdırdiklari araç..

  19. #57

    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    97
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tucsonu bugün test ettim. O kasaya motorun hakkını verdiğini söyleyebilirim ancak dct şanzıman dsg gibi değil karar vermekte gecikiyor ve performansı baltalıyor. 14 litre ortalama yakıt tüketimi var performanslı kullanımda. Bence değmez.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •