User Tag List

Sayfa 1/7 123 ... SonSon
120 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: bmw m52,m50 mi s50 mi

  1. #1
    victor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    bmw m52,m50 mi s50 mi

    Selamlar,
    m52b28 modifiye ye iyi cevap veriyor deniyor
    atmosferik olarak yüklenmek istediğimizde hangi motor kodunda max fiyat / performans yakalanabilir?

    e36 m52 atmosferik 370 krank duydum bu dogru mudur? Arac ankaradaymıs

    3.25, 3.28 gırtlak dolu e36 veya e46 m3 ler ile denemeleri konusunda bir bilginiz var mı?

    konu nasil olsa honda ya gelir, bu şekilde yüklenmiş bir aracın typer,s2000,m3 ile denemeleri varsa paylaşalım lütfen

  2. #2
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M50 motorlar döküm, M52 ler alum. dur... alum. motor en ufak hararette saplamaları bile boşaltıyor kapağın, çabuk ısınıp çabuk soğuyor ama modifiyeye çok uygun değil, daha narin...

    ben atmosferik olarak M50B25 için, BMC cold air intake, 286lık M3 enjektörleri, 3,5 barlık regülatör, komple egsoz sistemi (katsız), M3 headers ve custom yazılımla 218 HP almıştım krankta... egzantrik takılsa 20 hp daha eklenme ihtimali vardı...

    Reşit arkadaşımız zamanında 3.28 ile baya bir M3 kovaladı ama atmosferik 25-28 yükler hele ki e46 M3 e yürürüm falan zannetme, zor değil imkansız...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #3
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    M50 motorlar döküm, M52 ler alum. dur... alum. motor en ufak hararette saplamaları bile boşaltıyor kapağın, çabuk ısınıp çabuk soğuyor ama modifiyeye çok uygun değil, daha narin...

    ben atmosferik olarak M50B25 için, BMC cold air intake, 286lık M3 enjektörleri, 3,5 barlık regülatör, komple egsoz sistemi (katsız), M3 headers ve custom yazılımla 218 HP almıştım krankta... egzantrik takılsa 20 hp daha eklenme ihtimali vardı...

    Reşit arkadaşımız zamanında 3.28 ile baya bir M3 kovaladı ama atmosferik 25-28 yükler hele ki e46 M3 e yürürüm falan zannetme, zor değil imkansız...
    3.5 bar regülatör dediğin e36 nın standart regülatörü zaten 3.5bar başkanım öyle bi yazmışsınki arttırmış gibi kiii zatennn alt satırı okuyalım

    m3 enjektörü taktıgın 325 e benzını arttırmak yerıne kısman gerekli neden 3.5bar taktım gibi bir terim kullandın onuda anlayamadım chiple zaten kısmışlardır kim yaptıysa (( dip not chip custom değilse uzaktanda m3 enj widebandsız kalibre etmekte her babayiğidin harcı değildir nası başardınız o senelerde merak ettim )) lafım ÖZGÜN de dışarı tabi

    diğerrrrr bir konu ben turbo basıyorum standart regülatörle bilgin olsun ve standart regülatöre 286m3 enjektörleriyle 300hp lerdeyim şu anda tabi %100 duty de pek sağlıklı değil ama aldım sonucta bayada kullandım

    bu da 2010 senesı m20 turbo yine m3 enjektörü 3.5 4 bar regülatör 286 m3 enjektörü = 329hp


    reşit konusuna da gelirsek oda yaptı güzelde oldu 240hp si vardı hatta m3 le yürüyodu ama sökük oldugu için yürüyodu dün gibi hatırlıyorum 2004 senesınde cadde restleştik onla okadar söküklüğü görünce ben bile yoğğğ a.uaaa goyim dedim
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  4. #4
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmo yapacaksan S50 doldur mis gibi sesi yeter Turbolayacaksan M50 M52'ye hiç bulaşma

  5. #5
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı victor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar,
    m52b28 modifiye ye iyi cevap veriyor deniyor
    atmosferik olarak yüklenmek istediğimizde hangi motor kodunda max fiyat / performans yakalanabilir?

    e36 m52 atmosferik 370 krank duydum bu dogru mudur? Arac ankaradaymıs

    3.25, 3.28 gırtlak dolu e36 veya e46 m3 ler ile denemeleri konusunda bir bilginiz var mı?

    konu nasil olsa honda ya gelir, bu şekilde yüklenmiş bir aracın typer,s2000,m3 ile denemeleri varsa paylaşalım lütfen
    senın o duydugun araba erkut un ilgilendiği araba izmire satıldı gene ankaraya geri satılmıs ben gözümle gördüm araba güzel gidiyo ama kimse kusura bakmasın 370 i geçtim 270 bile yok ama 240 ı var

    m50 den 300hp atmosferik almak ıcın MİN 15bin tl harcaman gerekir zaten onu yapcana gel 15 e 321hp 6 ileri m3 motoru veriyim onu tak m50 nin makbuuulü turbo dur boost la devam et
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  6. #6
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ... m50 nin makbuuulü turbo dur boost la devam et ...
    OTOBULL GARAGE

  7. #7
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3.5 bar regülatör dediğin e36 nın standart regülatörü zaten 3.5bar başkanım öyle bi yazmışsınki arttırmış gibi kiii zatennn alt satırı okuyalım

    m3 enjektörü taktıgın 325 e benzını arttırmak yerıne kısman gerekli neden 3.5bar taktım gibi bir terim kullandın onuda anlayamadım chiple zaten kısmışlardır kim yaptıysa (( dip not chip custom değilse uzaktanda m3 enj widebandsız kalibre etmekte her babayiğidin harcı değildir nası başardınız o senelerde merak ettim )) lafım ÖZGÜN de dışarı tabi

    diğerrrrr bir konu ben turbo basıyorum standart regülatörle bilgin olsun ve standart regülatöre 286m3 enjektörleriyle 300hp lerdeyim şu anda tabi %100 duty de pek sağlıklı değil ama aldım sonucta bayada kullandım

    bu da 2010 senesı m20 turbo yine m3 enjektörü 3.5 4 bar regülatör 286 m3 enjektörü = 329hp


    reşit konusuna da gelirsek oda yaptı güzelde oldu 240hp si vardı hatta m3 le yürüyodu ama sökük oldugu için yürüyodu dün gibi hatırlıyorum 2004 senesınde cadde restleştik onla okadar söküklüğü görünce ben bile yoğğğ a.uaaa goyim dedim
    Eray sen yazdıklarımı okudun mu ya da arabamı inceledin mi?... ben olan neyse onu yazarım aldığım en sağlıklı gücün de konfig. yazdım, standart reg. de denedim, 3 takayım ayar rahat olsun dedim onu da denedim, neleri yaptığım foto foto var, ayrıca swap yaptık o arabayı 3.18 den çevirdik 3,5 bar reg. taktım, 5 takınca ne olduğunu mu yazayım? o yıllar derken 2002 de O2 sensörünü söküp o wideband sensörünü takıp gece gece tek satır aletlerle wideband ayarı yaptığımızı unichipi nasıl programladığımızı birileri okursa cevaplar belki...

    arabamın plakası da hala aynı, İstanbul'da şu anda, çivi bile çakılmadan 7 senedir de sağlıklı yürüyor, benim yaptıklarımı kırıp dökülen motorlarla kıyaslamayın...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  8. #8
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reşit konusuna gelince benim yazdıklarımı yazmışsın zaten, arabası gerçekten güzel gidiyordu ama egzantriklerle beraber max 250 hp si vardı, taa o yıllarda söyledim zaten Reşit'e... konuyu açan arkadaşa da son olarak şunu söyleyim, atmosferik bu kadar uğraştıktan sonra en fazla ne olur ne olmaz net gördüm, M3 e geçtim...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  9. #9
    victor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    107
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Reşit konusuna gelince benim yazdıklarımı yazmışsın zaten, arabası gerçekten güzel gidiyordu ama egzantriklerle beraber max 250 hp si vardı, taa o yıllarda söyledim zaten Reşit'e... konuyu açan arkadaşa da son olarak şunu söyleyim, atmosferik bu kadar uğraştıktan sonra en fazla ne olur ne olmaz net gördüm, M3 e geçtim...

    m3 ü geçip sorunsuz kullanılıyorsa cokda mantıksız degilmiş aslında gündelikte m3 1 senede acacagi masraf bu rakamları yakalayabilir.

  10. #10
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok M3 ü geçmedim M3 e geçtim araba olarak
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  11. #11
    lethaldoze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı victor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m3 ü geçip sorunsuz kullanılıyorsa cokda mantıksız degilmiş aslında gündelikte m3 1 senede acacagi masraf bu rakamları yakalayabilir.
    3.28 sökük ama
    evet az yakarsın belki diyorum masrafıda az olur ama sökük gündelik kullanamzsın sadece gazlamak istediğinde komple arabayı sökeceksin ki nasıl bir eziyettir artık.

    Edit: en makbulü m50 turbo gibi duruyor.

  12. #12
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eray sen yazdıklarımı okudun mu ya da arabamı inceledin mi?... ben olan neyse onu yazarım aldığım en sağlıklı gücün de konfig. yazdım, standart reg. de denedim, 3 takayım ayar rahat olsun dedim onu da denedim, neleri yaptığım foto foto var, ayrıca swap yaptık o arabayı 3.18 den çevirdik 3,5 bar reg. taktım, 5 takınca ne olduğunu mu yazayım? o yıllar derken 2002 de O2 sensörünü söküp o wideband sensörünü takıp gece gece tek satır aletlerle wideband ayarı yaptığımızı unichipi nasıl programladığımızı birileri okursa cevaplar belki...

    arabamın plakası da hala aynı, İstanbul'da şu anda, çivi bile çakılmadan 7 senedir de sağlıklı yürüyor, benim yaptıklarımı kırıp dökülen motorlarla kıyaslamayın...
    Boyle gereksiz cevap gormedim kenndinle celisiyosun

    1 ben nerden biliyim 318 den cevirdigini
    2 318 den 2.5 a nasi ceviriyosun motoru komple koymanlazim
    3 motoru komle koysan zaten regulator stock 3,5 bar
    4 belirttinm oraya custom chip diye senin zamaninda superchip vardi oda ya tutarsa
    5 ve en sevdigim her kez kendine gore yapar 7 senedir yuruyo dedigin arabayi ben daha duymadim o yuzden olmamis demekki

    Sen dogru yolu bulmussun ghibli konusunda guzel ilerliyosun Allah basarilarinin devamin versin ama bmw cilere eksik yada yanlis bilgi verme bosver
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  13. #13
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1- bilmediğin şeyi bilen çok kişi var, bilmeden cevap veren sensin
    2- ruhsata işli komple swaptır kendisi, fren kaliperinden kilitli diff.e şanzımandan süspansüyonuna kadar
    3- arada bir 25 lerde 3 çıkıp çıkmadığına da bak
    4- benim zamanımda BEST servis superchips yapardı, PB olarak unichip vardı
    5- sen kendini BMW üstadı zannediyorsun sanırım, araba İstanbul'da Erdem'de, plaka 06BK922 ve hiç değişmedi

    boş ver , sen e30 larla uğraşmaya ve onun 'has' BMW cilik olduğunu zannetmeye devam et, turbolayıp da kırmadan yürüttüğünüz araçları da biz göremedik daha... o kadar sök tak patlata bu işten anlıyorum diyorsan bırak ne kadar anladığını başkaları takdir etsin...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  14. #14
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sevgili Baskanim hadi ben bilmiyorum swap yaptigini herkez biliyo burda tavsiye verdigin adam ne bilsin senin swap li arabadan bahsettiginiki ne alaka konuyu swap a getirdin onuda anlayamadim e36 ya e36 motoru koymakta nezamandir swap olduysa zaten ben bmw ustadi degilim yaniliyosun herseyin en iyisini biz biliriz tripleri size ait cogul konustum bak seni simdi burda turbo konusunda ezmek istemiyorum siz öğ kaka derken biz gece gunduz gazliyoduk o yuzden pek girme o konulara ve turbo isindede bmw si hondasi yok kirmayan araba yok yanlis yoldan saldiriyosun kacacak saklanacak baska seyler bul
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  15. #15
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada ben e30 cu degilim bilgin olsun bmw ciyim bunuda heryerde solerim param olsa bende e36 e46 m3 turbolamak isterim ama yok yapcak bisey yok tr sartlarri ***** o yuzden e30 cu damgasini yanlis adama vurmaya calisiyon
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  16. #16
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e34'ten M50B25TU koydum e36 ya bu 1
    ilk turbo arabamı aldığımda sanırım yaş itibariyle ilkokulda falan olmuş olman lazım bu 2
    ben uzun süre sıkıntısız yürüyecek arabaları sadece 'kendim' için yaptım, soranlara da o setup ları paylaşıyorum bu 3

    öyle her şeyden nem kapmayın (bak çoğul konuşuyorum ben de), burada başka bir siteden atılmış olman konulara normal cevap vermeni etkilememeli, arkadaş atmosferik sormuş, sen benim uyguladığımdan daha farklı bir setup la daha iyi güçler almışsan onu yazarsın, biz de öğrenmiş oluruz...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  17. #17
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada ben e30 cu degilim bilgin olsun bmw ciyim bunuda heryerde solerim param olsa bende e36 e46 m3 turbolamak isterim ama yok yapcak bisey yok tr sartlarri ***** o yuzden e30 cu damgasini yanlis adama vurmaya calisiyon
    e olur inşallah o da, o zaman daha geniş bakarsın BMW olayına bazı olaylara konulara kitlenip kalmazsın belki...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  18. #18
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    e34'ten M50B25TU koydum e36 ya bu 1
    ilk turbo arabamı aldığımda sanırım yaş itibariyle ilkokulda falan olmuş olman lazım bu 2
    ben uzun süre sıkıntısız yürüyecek arabaları sadece 'kendim' için yaptım, soranlara da o setup ları paylaşıyorum bu 3

    öyle her şeyden nem kapmayın (bak çoğul konuşuyorum ben de), burada başka bir siteden atılmış olman konulara normal cevap vermeni etkilememeli, arkadaş atmosferik sormuş, sen benim uyguladığımdan daha farklı bir setup la daha iyi güçler almışsan onu yazarsın, biz de öğrenmiş oluruz...
    Zaten konumuzda o yapmis oldugun setup u bugun 15 yasindaki angarali bi bebeyi durdur obile sayar herneyse ben sadecw senin vermis oldugun bilgiler de celiski varddi ben bunlari belirttim sende konuyu saptirdin haliyle yapcak bisey yok kral sensin telden yazamiyorum uzun uzun anlatmak istedigimi anlayanlar olmustir illaki saygilar e30 king eray
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  19. #19
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet ben yaptığımda da 15 olmasam da 20 li yaşlardaydım o setup ı... ayrıca senin çelişki zannettiklerin bilinen şeyler olduğu için uzun yazmadım, arkadaşın konusuna daha fazla tecavüz etmeyelim o zaman...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •