Sorularınızı Deneyimlerime Göre Tek Tek Yanıtlıyayım
1.si M52 B28 Motoru Modifiyeye İyi Cevap Verir Ama Bazı Dezavantajları Var;
- çok zeki bi motor ms41 siemens beyin var buda yüksek devir dönülünce vanos mekanik sıkışma arızası veriyor
- emme manifoldu vs m50 325 in kine göre daha küçük
- Vanos Sıkıntısı Var Vs gibi
2.si Ankarada Bahsettiğiniz Araç Benim Eski Aracım e46 m3 Storkerdi 370 hp Değilse Bile 300 Hp Nin Kesinlikle Üstündeydi Ve Beni Ankarada E36 Olsun E46 Olsun Geçen Olmadı ( Denediğim Araçlar Arasında Ki Bir Çoğuyla Denedim Mevzu Patates M3 Mevzusu Olmasın )
Böyle Bir Motor Modifiye Edecekseniz m50 325 vanossuz Tercih Etmenizi Tavsiye Ederim Modifiyeye Çok Yatkın Sadece Krank Piston Güzel Bi Yazılımla Tatminkar Güçler Yakalanabilir , Ki Ben Her Aracımda Beyin Ve Eksantrikde Kullandım
3. M3 Motorunda Gelince Stock Olarak Koyulup Binilirse Güzel Bir Motor Fakat Onunda Bazı Dezavantajları Var (Parçası Çok Pahalı, Yatak Sorunu Var, Parçası Bulunmuyor Bulunsa Bile M3 Deyince Fahiş Fiyatlar Örneğin 286 m3 ün piston takımı 1200 lira gibi) Fakat Bu Motoru Modifiye Etmek İsterseniz Min. 15 Bin TL Yi Gözden Çıkarmanız Gerekir Özetleyecek Olursak M50 325 Vanossuz En İdeal Modifiye Edilebilecek Motor Bu Motorlar Arasında.
