zaten 1.5 motorda otomatik ciddi bayar, 2.0'de belki kurtarır ama kesinlikle manueli hakeden bir araç.
Recaro, bose, afs far, 17 jant mesela.. Jant sitede ölçüleri belirtmemişler ama 16 geliyor olması lazım boş donanımla.
Abi şurdan karşılaştırabilirsin,
http://www.mazda.com.tr/modeller/maz...karsilastirma/
2.0 power sense de 150.450 TL bu arada.
Abarth ın şekli degil ama , ekstraları güzel , kilit diff, 170 hp motor yazılmla yukseltilmiş, bilstein amartisörler , egsoz gibi
Elleme Sekelesin...
124'lerın almanya baslangıc fıyatı 23euro,kdv dahıl.
Fıat ac gozluluk yapmazsa eger 80-90 bandında baslangıc fıyatı olursa satar...
Dun merserde bindim mx5'e , araba guzel olmusta bana roadster gitmiyor birkez daha anladim , kesinlikle 1.75 ustu insan binmesin vallahi garip duruyor icindeic kalitesi cok hosuma gitti zira japonlarin arasinda en kaliteli malzeme kullanani hep mazda olmustur.derilere ozen gostermisler bayagi ,dikisleri muazzamdi.koltuklar benim gibi ince yapili insani cok guzel saran bicimde dizayn edilmis , bayagi uzerinde calismislar heralde daha once gormedigim hissetmedigim birsey farkettim koltuga oturdugumuz zaman hafif hafif sirtinizi sarmaya basliyor icindeki sungerin sonumlemesinden sanirim.diger arabalarda kazik gibi oturuyoruz bindigimizdede indigimizdede hep ayni sekilde kaliyor.kapilari cok hafif herzamanki gibi ama dosemedeki tasarimi cok begendim.1.88 boy 73 kilo bir insanim koltuk sirtligi bir 5 santim geri yatabilse mukemmel olacakti ciliz yapili olmama ragmen pedal tunelinde rahat degildim biraz canimi skti bu durum ama eminim cogu kisinin hosuna gidecektir. Bu kasayi istemeyip eski kasayi isteyenlere soyliyeyim turkiyedeki bayiilerin elinde bayagi kalan mx5 varmis ve ciddi oranda indirimle verileceklermis
draniela adamlar versinler 30 35 milyar indirimle , gidip servisten 2.0 manuel şanzıman ve ekipmanlarını isteyen getirsin o paraylahatrı sayılır indirim olacağını fısıldadı kuşlar
)
Dün facebook ana sayfamda mazda türkiye'nin reklamından sonra 2 saat kadar mazda mx-5 in youtube ta yer alan incelemelerine göz attım. Sadece ilk başta itici gelen şey softtop manuel el ile açılması oldu.Ama sonra izlediğim videolarda koydukları yay sistemi ile çok rahat açılıp kapandığını görünce direk fiyat araştırmasına girdim.Bende bir test sürüşü için kayıt yaptırdım bakalım sıra gelirmiAma softtop hacimli abiler için biraz arkaya dönüp araç içinde otururken açıp kapatırken biraz sıkıntı olabilir
Şu an Bmw z4 sahibiyim fakat sattıktan sonra eğer kafama yatarsa ve test sürüşünden sonra cezbederse bu araca geçebilirim. Fiat 124ü de inceledim araç hemen hemen aynı ama çoğu kişide farkındadır Mazda çok güzel ve daha yırtıcı bir görünüme keskin hatlara sahip.Merakla bekliyoruz bakalım
instagram : _RAVENDARK_
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)