Yazılanları bence iyi okuyup anlamakta fayda var örnekle açıklamış ömer, ibiza cupra fn2 ctr'den 10lira daha ucuza satılıyor ve daha hızlı demiş.fn2 ctr ibiza cupradan daha yavaş ve pahalıysa bence de ödediğim paranın karşılığını veremiyordur..
Printable View
Yazılanları bence iyi okuyup anlamakta fayda var örnekle açıklamış ömer, ibiza cupra fn2 ctr'den 10lira daha ucuza satılıyor ve daha hızlı demiş.fn2 ctr ibiza cupradan daha yavaş ve pahalıysa bence de ödediğim paranın karşılığını veremiyordur..
Hatasiz . . . kul olmaaaaaz . . .
E hadi dokumanlar referanslar vs.. nirde?
Bence Ömerin söylediğini Low açıklamış. Bunun için bir dökümana ihtiyaç görüyormusunuz. Leon Cupra R 2.0 TFSI motor ile 240 hp veriyor. Gayet yeterli donanımı var. Avrupa sürümünde Brembo fren sistemi mevcut. Yol tutuşu FN2 ile benzer. Ve fiyat olarakta 10.000 ytl daha uygun. Belki daha fazla. Az önce Soner dediki 43.000 ytl ye 207 RC alıcağına 40.000 ytl ye EP3 Type-R alırsın daha zevkli dedi. Zevk anlayışı değişir amma madem sizin için zevk salt olarak (yalın, sade, yanında bişi olmadan) hız ve hızlanma o zaman FN2 yerine Cupra çok çok (çok*10) daha zevkli kalıyor. Fn2 alınca sonra yanından bi Cupra geçince. Ulan ben buna mı vermişim parayımı diyceksizin ???? Tabiki demiyceksiniz çünkü altınızdaki aracı beğenerek almışsınızdır. Yada fanatiksinizdir çünkü aynı cümleyi özne değiştirerek başkası için kurmuştunuz.
e topgearın yıllar önceki hothach karşılaştırması herkeste vardır 12 araba içinde civic vti 11. olup sadece almera GTİ ı geçmişti,,,,bu bi döküman ve bağımsız bi görüş,,üstelik herşey göz önüne alındığında ne olduğununda bi örneği..............................
elinde bulunmayanlar için upload ettim..........
http://rapidshare.com/files/17700405..._test.pdf.html
Tartışmaya gerek yok honda nın yaptığı araçlar belli... Motorlarının kapasiteleri belli...İstenildiğinde bi honda motorundan 400 bg güç alınabiliyo demekki o motorda o kapasite var ama Honda bunu açığa çıkartmıyo..
Bugün Bi TYPE R nin M5 e bile kafa tutabildiği birçok roll ve kalkış videoları seyrettik..
İşin özü her firma kendi üretim stratejisine göre birşeyler yapıyo daha sonra tüketici kitlesine sunuyo
Daha sonra ürettiği materyalın yedek parçalarını üretiyo kişiselleştirilebilirliği açısından...Ve bizler tüketicilerde Standart stock tabir edilen bu makinaları yine üretici firmaların üretmiş olduğu kişiselleştirme parçalarıyla süslüyoruz değiştiriyoruz kendi imkanlarımız çerçevesinde birşeyler yapıyoruz
Burda fanatizmliğe hiç gerek olmadığını düşünüyorum... Honda bir özellliğiyle piyasada tutunmuş pejo başka özelliğiyle mercedes başka BMw başka..
bu yazdıklarımı kimse üstüne alınmasın
hondayla başka bir marka karşılaştırılınca hondacılar(sahip ve fanatikler) durumu "siz hondaya binmiyorsunuz , ne anlarsınız" a getiriyor. hondayı çok sevmeme rağmen bu durum kafamda soru işaretlerine neden oluyor
ama mustafa ömerin yazdıklarını okumuşsundur.. "parasının karşılığını veremiyor" diye kanun hükmünde kararname çıkardı :D ben 3 tane honda kullandım 3nü de aldığıma kullandığıma pişman değilim, hele VTi ımı sattığıma çok pişmanım, zamanı geri çevirsem de satmasaydım... 3 honda da paramın karşılığını fazlasıyla verdi.
Tipo ve Corsa da kullandım ama ikisinden de illallah ettim...
2 tane de Corolla kullandım corolla da honda gibi beni pişman etmedi...
benim yazdıklarımın orayla alakası yok abi. kazım usta aracılığıyla sen de biliyorsun ne kadar çok honda ve honda sahibiyle karşılaştığımız, ayrıca bu forum nedeniyle ne kadar honda hakkında muhabbete tanık olduğum da ortada. daha önce de söyledim hondayı pejodan çok sevdiğimi ama benim tespitim budur
Objektifliğin için helal:)
Konuyu baştan sona okudum bir sürü muhabbet karışmış işin içine :)
İki aracın stok halinde 207gt geçeceğini düşünüyorum.
207Rc ise stock typer kadar yürüdüğünü gösterdi :)
Fanatiklik konusuna gelince 3 ay typer sahibi olup 6.vitese atmamış tiplerin honda ve typer hakkında ahkam kesebildiği bir mecrada bir sürü bizim eklediğimiz video var demekki yaptığımız 100 den fazla deneme videosu varken ve yaklaşık 1 yıldır Honda kullanmama rağmen ben Honda fanatiği veya başka bir marka fanatiği değilim ama sezarın hakkını sezara vermek lazım :)
bu yazılanlara ımzamı atarım:icon_tup::D
ama tabıkıburda fn2 ıcın cok pahalı fılan dıyemeyız.. cupranın bırazda uygun fıyatlı olmasının rolu var,yoksa rakıplerı o fıat cıvarı genelde 3 asagı 5 yukarı..
207 rclerın fıyatıda uygun gayet ama bı alt sınıfta tabı.. cuprayla beraber alınması mantıklı 2 arac.. belırgın eksıklerıde yok;)
bu tarz testler yuzunden vtia ısınamadım kucukken:D 96 99 yıllları arasında o kdr cok okudumkı gtılarla karsılaştırmalı testlerını ılk 5 e fılan gıremedı hıc genelde, kı objektıf degerlendırmeler hep, 306 astra gsı fılan ondeydı genel olarak.. yol tutus, motor karakterı, vs vs bılınen nedenlerden gerıde kaldı hep..
ne konuymuş be:)araya kaynamayan makina kalmadı:D
artık çok uzadı bence birileri denesinde görelim artık.;)