corsa opc yada polo gtı arasında secımımı yapardım![]()
Herkese degerli yorumu icin tesekkurler. Hepsini tek tek okudum asagi yukari fikrimi netlestiriyorum. Aklimda tek 1 soru kaldi stage1+ , egzoz , downpipe , cooler gibi speclere DSG dayanirmi benim aklim almiyor. Dsg ye de yazilim yapanlar var ayrica o konudada aydinlatirsaniz cok iyi olacak. Su DSG nasil dayanacak ve DSG yazilimi nedir neden yapilir anlatabilirmisiniz ?
manuel scirocco tercihleriniz arasındaysa, bence leon tek kapı 140lık fr da dusunebilirsiniz. +olarak roccoya göre gözümüzde daha az eskiyen bir araç, size hitap eder mi bilemem tabi.
ben dizelini tercih etmeseydim asagıdaki aracı almayı dusunuyordum. incelemedim ama duzgun duruyor.
proje yapıcaksanız butceden artan parayla proje daha da detaylandırılabilir.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...67339528/detay
Stage 1-2-3'e kadar DSG standart binen çok oldu herhangi bir sorun yaşayan olmadı.Stock araba alıp 5.000KM sonra DSG sorunu yaşayanlarda oldu.
DSG yapılan yazılım daha çok lunch control ve daha hızlı vites geçişleri için yapılıyor.
Ben 1.4TSI DSG upgrade yapan çok görmedim duymadım daha çok GTI,GOLF R 2.000CC stage 3-4-5'ler yapıyor.
-----------------------------------------
Başka bir siteden aldım stage bilgisi
Stock engine specs:
Capacity: 1390cc
bore x stroke: 76.5 x 75.6 (mm)
Compression ratio: 10:1
Turbocharger: KKK K03
Full boost: 1.35bar@1500 rpm
Constant pressure:0.8bar
Pressure at revlimit:0.7bar
Revlimit: 6500 rpm
Power approx: 180hp
Torque approx: 250Nm
Stage 1:
Engine upgrades:
-Stage 1 Software upgrade
Engine performance:
Full boost: 1.5bar@1500 rpm
Constant pressure:1.3bar
Pressure at revlimit:1.1bar
Revlimit: 7000 rpm
Power approx: 205hp
Torque approx: 300Nm
Stage 2:
Engine upgrades:
-Free flow air intake system
-Full 63.5mm exhaust with free flow catalytic converter
-Stage 2 Software upgrade
Engine performance:
Full boost: 1.6bar@1500 rpm
Constant pressure:1.4bar
Pressure at revlimit:1.1bar
Revlimit: 7000 rpm
Power approx: 225hp
Torque approx: 310Nm
Stage 2+:
Engine upgrades:
-Free flow air intake system
-Full 63.5mm exhaust with free flow catalytic converter
-Forge Wastegate
-IC
-Valve springs (Optional)
-Stage 2+ Software upgrade
Engine performance:
Full boost: 1.7bar@1500 rpm
Constant pressure:1.4bar
Pressure at revlimit:1.3bar
Revlimit: 7000 rpm
Power approx: 250hp
Torque approx: 330Nm
---------------------------------------------------
DSG Performance Tuning | HPA Motorsports, Inc.
Burdan'da bilgi alabilirsin.Yazılanlarda daha çok 2.0TFSI motorlar için DSG konuşulmuş.Zaten rakamlarda çok yüksek.
Seat IBIZA FR
C U P R A L E O N
Sence ?
Emin ol bende scirocco yu cok savunmak isterdim aslinda yeri geldimi savundum da ama ah o imaji yokmu
Teknik detaylarina inmeye gerek yok aslen kesinlikle basarili arac o ayri ama ;
Sizin Bursada nasil bilmiyorum ama Istanbul icin net bicimde almamakta yarar var diyebilirim..
Leon cupra, 208 allure, olmazsa 140lık leon alırdırm
ds3te düşünülebilir 1.6thp. Fakat kesin polo gti almazdım
Çok güzel konuBaştan sona heyecanla okudum Rocco hariç amacıma uygun olanı seçerdim..
ALLAH VAR GAM YOK..
Fr bu listeyle hiçbir şekilde mukayese edilemez. Hiç bir sportif tarafı yok.
Zaten fr ın üretiliş amacı bu değil alt tarafı süslü bir leon. Hiçbir şeyi özel değil.
Yazılımla stock gti a yakın yürür demişssiniz herşey bu mudur? Frenler ne olacak? Yol tutuş ne olacak ? Türk milletinin yaptığı en büyük hatalardan biri de tam da budur zaten. Bilmiyorum kaç kere fr denediz ama ciddi şekilde yol tutuş zafiyeti olan bir araç , viraj kabiliyeti falan rezalet ötesi saçma sapan kafadan kaymaları var frenler desen yetersiz. Türk halkı fr ı ne sanıyor ve ne bekliyor bilmiyorum ama dediğim gibi alt tarafı süslü bir leon. Kesinlikle spor bir araç değil.
Ortada hot-hatch sınıfı söz konusu iken beklentiler buna yönelik yüksek olurken. Fr çok vasat kalır, yani dediğiniz gibi mantıklı değil, saçma olur..
Keşke burda yazılan onca şeyi veya en azından KONU BAŞLIĞINI okusaydınız. Kur' an ın bile ilk emri oku.
Mevzu bahis hot-hatch gelip fr öneriyorsunuz saçma olduğunu ispatlıyorum bu seferde c segmenti öneride bulunun diyorsunuz adam hot-hatch arıyor tabi siz konu başlığını dahi okumadığınız için farkında değilsiniz.
Bu arada illa da c segmentinden öneri diye tutturursanız Alfa Giuletta eline beline koluna kulak arkasına vs neresine isterseniz verir fr ın yolda denk gelirseniz uzaklaşın hani tek kıstas aldığınız konu bu ya haberiniz olsun![]()
208 gti by PS sonunda gelmiş. 88.400 TL olacakmış. Biraz pahalı gelebilir ancak bildiğiniz gibi Torsen kilit, Brembo frenler, 18" jantlar ve 208 beygir ile geliyor. Böylece 1.8'lik cupra'nın 87.000 TL ile hiçbir şansı kalmadı. Bu segmentte başka da araç yok Fiesta ST gelene kadar.
"life is too short to drive boring cars"
Bi bitmediniz . Konuda 208 allure dan ve fr dan da bahsedilmiş allure hothatch mi? bence sizin vag lardan bi kuyruk aciniz var . Cunku benim fr mi gti mi konusunada boyle yazmistiniz . Ayrica kim fr a hothatc dedi benim mesajimda fr hothatc dir yaziyomu . ?
Adam evet hothatch onerisi istemiş fakat konu 208 allure ve fr a kayinca bende fr bence mantikli diye yorumumu belirttim .
Hadi ben gene okumuyorum , siz okuduğunuzu anlamıyosunuz . gecmiş olsun.![]()
KONU BAŞLIĞINA gore degil konunun içerigine gore yorum yapılır . Sırf muhalefet olmak icin yorum atmayin zira büyüklerime saygısızlık yapmak istemem . Tabi gene siz bilirsiniz ... Saygılar
Bence suan dusunulmesi gereken secenekler arasında 208gti, 1.8 ibiza cupra ve gelecek olan fiesta st dusunulmelı. Gti zaten thp motor cooper s ve rcz lerde bulunan makina, 1.8 tsi demir blok olması ve hacmiyle gayet guven veren bir makina yurt dısında bolt on golf R turbo suyla cok guzel sonuclar alan mevcut.. Ama fiesta st de 3 sene oncesının test lerınde fıyat performans olarak en ıyı hot hatch odulleri almıs bır arac ama ulkemız dekı satıs fıyatı ne olur bunu zaman gosterecek.. Tahmınım ford 90k tl den asagı satmaz ama gorecegız bakalım...
Pro ceed GT o fiyatlarda lider seçenek bence. 60K civarı için yani.
Evlat olduktan sonra bi anlamı yokki abisıkıntı şurda türkiye şartlarında binebileceğimiz bi miktar hızlı ve elde kalmayacak arabalar belli malesef . Yoksa kimse bayılmıyo 1.4 fr a yanlışmıyım ?
gt heryönüyle daha iyi bi araba . Mesela ben gti ımı 4 ayda zor sattım aldıgım fiyata . Sırf cam tavan yok diye 25 bindeki arabayı arayan bile yoktu . Piyasası hızlı olsa i30 186 hp yede binilebilir fr yerine . Ama satamayicam arabayı almam .
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)