User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
60 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Scirocco,cupra,polo gti,208gti ?

  1. #39
    sinanbaysal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    2.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    corsa opc yada polo gtı arasında secımımı yapardım

  2. #40
    dulger007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    526
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkese degerli yorumu icin tesekkurler. Hepsini tek tek okudum asagi yukari fikrimi netlestiriyorum. Aklimda tek 1 soru kaldi stage1+ , egzoz , downpipe , cooler gibi speclere DSG dayanirmi benim aklim almiyor. Dsg ye de yazilim yapanlar var ayrica o konudada aydinlatirsaniz cok iyi olacak. Su DSG nasil dayanacak ve DSG yazilimi nedir neden yapilir anlatabilirmisiniz ?

  3. #41

    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.577
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    manuel scirocco tercihleriniz arasındaysa, bence leon tek kapı 140lık fr da dusunebilirsiniz. +olarak roccoya göre gözümüzde daha az eskiyen bir araç, size hitap eder mi bilemem tabi.
    ben dizelini tercih etmeseydim asagıdaki aracı almayı dusunuyordum. incelemedim ama duzgun duruyor.
    proje yapıcaksanız butceden artan parayla proje daha da detaylandırılabilir.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...67339528/detay

  4. #42
    dulger007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    526
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dulger007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkese degerli yorumu icin tesekkurler. Hepsini tek tek okudum asagi yukari fikrimi netlestiriyorum. Aklimda tek 1 soru kaldi stage1+ , egzoz , downpipe , cooler gibi speclere DSG dayanirmi benim aklim almiyor. Dsg ye de yazilim yapanlar var ayrica o konudada aydinlatirsaniz cok iyi olacak. Su DSG nasil dayanacak ve DSG yazilimi nedir neden yapilir anlatabilirmisiniz ?
    Upp.......

  5. #43
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.664
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dulger007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Upp.......
    Stage 1-2-3'e kadar DSG standart binen çok oldu herhangi bir sorun yaşayan olmadı.Stock araba alıp 5.000KM sonra DSG sorunu yaşayanlarda oldu.

    DSG yapılan yazılım daha çok lunch control ve daha hızlı vites geçişleri için yapılıyor.

    Ben 1.4TSI DSG upgrade yapan çok görmedim duymadım daha çok GTI,GOLF R 2.000CC stage 3-4-5'ler yapıyor.


    -----------------------------------------

    Başka bir siteden aldım stage bilgisi

    Stock engine specs:
    Capacity: 1390cc
    bore x stroke: 76.5 x 75.6 (mm)
    Compression ratio: 10:1
    Turbocharger: KKK K03
    Full boost: 1.35bar@1500 rpm
    Constant pressure:0.8bar
    Pressure at revlimit:0.7bar
    Revlimit: 6500 rpm

    Power approx: 180hp
    Torque approx: 250Nm

    Stage 1:
    Engine upgrades:
    -Stage 1 Software upgrade
    Engine performance:
    Full boost: 1.5bar@1500 rpm
    Constant pressure:1.3bar
    Pressure at revlimit:1.1bar
    Revlimit: 7000 rpm
    Power approx: 205hp
    Torque approx: 300Nm


    Stage 2:
    Engine upgrades:
    -Free flow air intake system
    -Full 63.5mm exhaust with free flow catalytic converter
    -Stage 2 Software upgrade
    Engine performance:
    Full boost: 1.6bar@1500 rpm
    Constant pressure:1.4bar
    Pressure at revlimit:1.1bar
    Revlimit: 7000 rpm
    Power approx: 225hp
    Torque approx: 310Nm


    Stage 2+:
    Engine upgrades:
    -Free flow air intake system
    -Full 63.5mm exhaust with free flow catalytic converter
    -Forge Wastegate
    -IC
    -Valve springs (Optional)
    -Stage 2+ Software upgrade
    Engine performance:
    Full boost: 1.7bar@1500 rpm
    Constant pressure:1.4bar
    Pressure at revlimit:1.3bar
    Revlimit: 7000 rpm
    Power approx: 250hp
    Torque approx: 330Nm


    ---------------------------------------------------

    DSG Performance Tuning | HPA Motorsports, Inc.

    Burdan'da bilgi alabilirsin.Yazılanlarda daha çok 2.0TFSI motorlar için DSG konuşulmuş.Zaten rakamlarda çok yüksek.
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  6. #44
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    3.722
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eworen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Muhtemelen F16 ila kafa kafaya giden Scirocco olsa kimse dönüp bile bakmaz
    İmajı harici diğer alternatiflerden teknik olarak herhangi bi artısı yok denilebilir
    Ben 185 im poloda çok rahat edebiliyorum scirocco da extra rahat ettiğimi hiç hatırlamıyorum
    Almamakta uzak durmakta yarar var..
    208 cupra polo hangisi olursa olsun iyi seçim olur
    Bütçede güzel aslında keşke "0" km 1.8 cupra olabilse ama zorlamak lazım bi hayli
    208 GTI daha iyi bi seçim olabilir keşke otm alternatifi olsa kesinlikle almak isterdim..
    Neden bukadar yerden yere vurdun scirocco yu ?

    Sen iç mekan kalitesi ve kullanım keyfi olarak cupra,polo ve 208 ile bir tutuyorsan zaten mesajıma cvp bile vermeye bilirsin
    Dr.Ecu

  7. #45
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.294
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Semii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden bukadar yerden yere vurdun scirocco yu ?

    Sen iç mekan kalitesi ve kullanım keyfi olarak cupra,polo ve 208 ile bir tutuyorsan zaten mesajıma cvp bile vermeye bilirsin
    Sence ?
    Emin ol bende scirocco yu cok savunmak isterdim aslinda yeri geldimi savundum da ama ah o imaji yokmu
    Teknik detaylarina inmeye gerek yok aslen kesinlikle basarili arac o ayri ama ;
    Sizin Bursada nasil bilmiyorum ama Istanbul icin net bicimde almamakta yarar var diyebilirim..

  8. #46
    McKrop - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.340
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Leon cupra, 208 allure, olmazsa 140lık leon alırdırm

    ds3te düşünülebilir 1.6thp. Fakat kesin polo gti almazdım

  9. #47
    canozgur106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.603
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok güzel konu Baştan sona heyecanla okudum Rocco hariç amacıma uygun olanı seçerdim..
    ALLAH VAR GAM YOK..

  10. #48
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fr da mantikli yazımlı 140 lik fr stock polo gti a yakın gidiyo .

  11. #49
    HG6161 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    34
    Mesaj
    768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı i-vtec07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fr da mantikli yazımlı 140 lik fr stock polo gti a yakın gidiyo .

    Fr bu listeyle hiçbir şekilde mukayese edilemez. Hiç bir sportif tarafı yok.

    Zaten fr ın üretiliş amacı bu değil alt tarafı süslü bir leon. Hiçbir şeyi özel değil.

    Yazılımla stock gti a yakın yürür demişssiniz herşey bu mudur? Frenler ne olacak? Yol tutuş ne olacak ? Türk milletinin yaptığı en büyük hatalardan biri de tam da budur zaten. Bilmiyorum kaç kere fr denediz ama ciddi şekilde yol tutuş zafiyeti olan bir araç , viraj kabiliyeti falan rezalet ötesi saçma sapan kafadan kaymaları var frenler desen yetersiz. Türk halkı fr ı ne sanıyor ve ne bekliyor bilmiyorum ama dediğim gibi alt tarafı süslü bir leon. Kesinlikle spor bir araç değil.

    Ortada hot-hatch sınıfı söz konusu iken beklentiler buna yönelik yüksek olurken. Fr çok vasat kalır, yani dediğiniz gibi mantıklı değil, saçma olur..

  12. #50
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HG6161 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fr bu listeyle hiçbir şekilde mukayese edilemez. Hiç bir sportif tarafı yok.

    Zaten fr ın üretiliş amacı bu değil alt tarafı süslü bir leon. Hiçbir şeyi özel değil.

    Yazılımla stock gti a yakın yürür demişssiniz herşey bu mudur? Frenler ne olacak? Yol tutuş ne olacak ? Türk milletinin yaptığı en büyük hatalardan biri de tam da budur zaten. Bilmiyorum kaç kere fr denediz ama ciddi şekilde yol tutuş zafiyeti olan bir araç , viraj kabiliyeti falan rezalet ötesi saçma sapan kafadan kaymaları var frenler desen yetersiz. Türk halkı fr ı ne sanıyor ve ne bekliyor bilmiyorum ama dediğim gibi alt tarafı süslü bir leon. Kesinlikle spor bir araç değil.

    Ortada hot-hatch sınıfı söz konusu iken beklentiler buna yönelik yüksek olurken. Fr çok vasat kalır, yani dediğiniz gibi mantıklı değil, saçma olur..
    Sizin tavsiyeniz nedir ? Ne alsın arkadaş .. 60 binliraya piyasası hizli ve fr gibi yüruyen c segmenti dolu bi arac söyleyin eyw diyelim.

  13. #51
    HG6161 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    34
    Mesaj
    768
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı i-vtec07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizin tavsiyeniz nedir ? Ne alsın arkadaş .. 60 binliraya piyasası hizli ve fr gibi yüruyen c segmenti dolu bi arac söyleyin eyw diyelim.
    Keşke burda yazılan onca şeyi veya en azından KONU BAŞLIĞINI okusaydınız. Kur' an ın bile ilk emri oku.
    Mevzu bahis hot-hatch gelip fr öneriyorsunuz saçma olduğunu ispatlıyorum bu seferde c segmenti öneride bulunun diyorsunuz adam hot-hatch arıyor tabi siz konu başlığını dahi okumadığınız için farkında değilsiniz.

    Bu arada illa da c segmentinden öneri diye tutturursanız Alfa Giuletta eline beline koluna kulak arkasına vs neresine isterseniz verir fr ın yolda denk gelirseniz uzaklaşın hani tek kıstas aldığınız konu bu ya haberiniz olsun

  14. #52
    snrk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    208 gti by PS sonunda gelmiş. 88.400 TL olacakmış. Biraz pahalı gelebilir ancak bildiğiniz gibi Torsen kilit, Brembo frenler, 18" jantlar ve 208 beygir ile geliyor. Böylece 1.8'lik cupra'nın 87.000 TL ile hiçbir şansı kalmadı. Bu segmentte başka da araç yok Fiesta ST gelene kadar.
    "life is too short to drive boring cars"

  15. #53
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HG6161 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Keşke burda yazılan onca şeyi veya en azından KONU BAŞLIĞINI okusaydınız. Kur' an ın bile ilk emri oku.
    Mevzu bahis hot-hatch gelip fr öneriyorsunuz saçma olduğunu ispatlıyorum bu seferde c segmenti öneride bulunun diyorsunuz adam hot-hatch arıyor tabi siz konu başlığını dahi okumadığınız için farkında değilsiniz.

    Bu arada illa da c segmentinden öneri diye tutturursanız Alfa Giuletta eline beline koluna kulak arkasına vs neresine isterseniz verir fr ın yolda denk gelirseniz uzaklaşın hani tek kıstas aldığınız konu bu ya haberiniz olsun
    Bi bitmediniz . Konuda 208 allure dan ve fr dan da bahsedilmiş allure hothatch mi? bence sizin vag lardan bi kuyruk aciniz var . Cunku benim fr mi gti mi konusunada boyle yazmistiniz . Ayrica kim fr a hothatc dedi benim mesajimda fr hothatc dir yaziyomu . ?
    Adam evet hothatch onerisi istemiş fakat konu 208 allure ve fr a kayinca bende fr bence mantikli diye yorumumu belirttim .

    Hadi ben gene okumuyorum , siz okuduğunuzu anlamıyosunuz . gecmiş olsun.

    KONU BAŞLIĞINA gore degil konunun içerigine gore yorum yapılır . Sırf muhalefet olmak icin yorum atmayin zira büyüklerime saygısızlık yapmak istemem . Tabi gene siz bilirsiniz ... Saygılar

  16. #54
    trezorka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    43
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence suan dusunulmesi gereken secenekler arasında 208gti, 1.8 ibiza cupra ve gelecek olan fiesta st dusunulmelı. Gti zaten thp motor cooper s ve rcz lerde bulunan makina, 1.8 tsi demir blok olması ve hacmiyle gayet guven veren bir makina yurt dısında bolt on golf R turbo suyla cok guzel sonuclar alan mevcut.. Ama fiesta st de 3 sene oncesının test lerınde fıyat performans olarak en ıyı hot hatch odulleri almıs bır arac ama ulkemız dekı satıs fıyatı ne olur bunu zaman gosterecek.. Tahmınım ford 90k tl den asagı satmaz ama gorecegız bakalım...

  17. #55
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.104
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı i-vtec07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizin tavsiyeniz nedir ? Ne alsın arkadaş .. 60 binliraya piyasası hizli ve fr gibi yüruyen c segmenti dolu bi arac söyleyin eyw diyelim.
    piyasasını saymazsak proceed gt'de bunların hepsi var
    1881 - 193

  18. #56

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Londra
    Mesaj
    3.373
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pro ceed GT o fiyatlarda lider seçenek bence. 60K civarı için yani.

  19. #57
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piyasasını saymazsak proceed gt'de bunların hepsi var
    Evlat olduktan sonra bi anlamı yokki abi sıkıntı şurda türkiye şartlarında binebileceğimiz bi miktar hızlı ve elde kalmayacak arabalar belli malesef . Yoksa kimse bayılmıyo 1.4 fr a yanlışmıyım ? gt heryönüyle daha iyi bi araba . Mesela ben gti ımı 4 ayda zor sattım aldıgım fiyata . Sırf cam tavan yok diye 25 bindeki arabayı arayan bile yoktu . Piyasası hızlı olsa i30 186 hp yede binilebilir fr yerine . Ama satamayicam arabayı almam .

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •