850 için burayı referans alabilirsiniz:
VOLVO 850 Serisi > Motor ve Aksamı «*ZNT Otomotiv Volvo Yedek Parça da Uzman 0312 278 58 05 VOLVO ANKARA
850 için burayı referans alabilirsiniz:
VOLVO 850 Serisi > Motor ve Aksamı «*ZNT Otomotiv Volvo Yedek Parça da Uzman 0312 278 58 05 VOLVO ANKARA
Modifiye parayla yapılır ama parayla yaptırılmaz.
s70 850 nin makyajlısı denebilir.
99 sonrası s70 lerde dist yerine bobin var, elektronik kelebek ve değişken subap zamanlaması var.. elektronik kelebek problemliymiş bunlarda volvo garantiyi 10 yıl / 200k mil e uzatmış tabi zamanında.. çözümü 1000 eu civarıymış servis fiyatıdır diye tahmin ediyorum.
pcv ve arka ana yatak yaygın problem demişler yine..
ön amortisör takozları, z rotları, klima epovaratörü diğer bilinen olası problemli yerlermiş.
850 vs s70 yazmak yeterli google a geçerli sorunun cevabı için, bu kadar hazırlopçu olmayın beyler ayrıca.The 98 S70 is basically a dressed- up 850. They are mechanically the same car. In 1999, the S70 got distributorless ignition, drive- by- wire throttle, and variable valve timing. The VVT and the drive by wire throttle are problem areas- particularly the drive by wire, which Volvo increased the warranty on to 10 years or 200,000 miles... however, 1999 models are now out of warranty, and 2000 models will be soon. The cost to repair that problem is usually very high- around $900 or so, and it's impossible to use a used part because it's a one- time program to the car. For these reasons, the 1998 S70 is seen as the "best" of the S70s. For those cars, the common issues are the same as for the 850- PCV system, rear main seal (IF you don't change the PCV system when it's necessary! otherwise, the seal is fine) Front strut mounts, lower control arms, and A/C Evaporator are common trouble spots for both the 850 and S70. So really, it's a question of personal taste- some people like the updated look of the S70, other people prefer the 850.![]()
Volvo s70 veya 850'lere yönelirdim. Aslında Saab 9-5 aero'da olur ama herhalde 40bin tl filan gerekecektir.
Loading site please wait...
şu ilanda yazan 6500 tl verilip baskı balata volant değiştirilmiştir lafı gerçek mi ?
2 arkadaşımda 220t vardı.. Hiç problem yaşamadılar.. Standard haliyle s2000 geçiyordu 10.000 liralık araba..
1 arkadaşım da calibra 2.5 v6 aldı.. Gidişi duruşu herşeyi çok güzel..
Volvo 850 t5 station wagona bindim harika kilometre 485 binde sıralı sistem atikeri yeni taktırmışlar boost geldiği anda fırlıyor makina yerinden çokta konforlu ve aşırı sağlamış ben bunu anladım ve beyaz boyasız çok güzel makina gerçekten de ...
@ahmetbaha-drs daha iyi bilir ama o civarda fiyatlar duymuştum bende yetkili servis için.
gerçi celica gt4 e benzer yapıdaysa, yürüyeni indirmeden debriyaj değiştiremiyorsun, o da işçilik süresini dolayısıyla maliyeti arttırıyor. min 7 saat civarı yazıyorlar işçiliği..
Ben Nissan Primera GT derdim. O yaşlarda turbo araçları sıkıntılı görüyorum. Yaşı eskiyse atmosferik en iyisi bence.
Loading site please wait...
S60R'ın parçaları normal S60'lara göre oldukça pahalı bir kısmıda uymuyor çünkü, ama bu ilanda ki biraz abartmış fiyatı o kadar tutmaz. +Daha evvel ki sayfalarda yazılmış bütçe 19-20 lira diye bu fiyata pek S70-850 bulunmuyor doğru düzgün olanlarda genelde bakım isteyen araçlar. Alternatif olarak Volvo 940 Turbo RWD,Ford Mondeo 2.5 V6 bakılabilir.
V40 Cross Country T4
Megane GT-Line
Range Sport SDV6
A8 4.2 TDI Quattro
VW Passat Variant TSI
960 larda güzel duruyor abi buda değerlendirilebilir
Loading site please wait...
Bitane saab 9000 turbo var onla msj laştım adam ankarada şaşmazda şanzıman indirmiş tamir ettiriyormuş. Parçaları bulunuyor çok da uygun diyor
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)