Bilgiler için teşekkür ederim ama maalesef 2003-2004 düşünüyorum çünkü 2006 bütçemin dışında kalıyor. Kronik arızanın giderilmesi mümkün mü? Ya da daha önceden giderildiğini öğrenmemiz mümkün mü?
Printable View
2005-2006 320 var mı ki ilanlarsa falanda denk gelmedim ara ara bakıyorum clk55 var ilanlarda yeniköy motors ilanı of diyorum ama ya
her iki aracı da deneyim şansım oldu farklı klasman olmalarına rağmen bana göre clk f/p çizelgesinden üst saffada. performans olarak accord daha seri gelebilir ama sağlıklı 184lük clk 200 seni üzmez. görüntüsüyle ortama, playboyluğa, cenazeye, düğüne, köye, pikniğe, kız arkadaşın tanışmasıyla her yere uyum sağlar
200 alırsan zinciri kontrol ettir, M271 motorlarda 150.000 km de zinciri değişmesi gerekiyor mutlaka.
Abi senin araba da iyi yakıyor bildiğim kadarıyla. Vergi parasına benzin alınabilir. Ama aynı keyfi verir mi acaba ? :D
Abi bilgiler için teşekkür ederim. Yalnız 184 lük beni bütçe açısından çok üzer.
Teşekkür ettim bilgi için. Ama ben 300 bin diye biliyordum. Zaten aracı alınca kafam rahat olsun diye komple bakımı halletmeyi düşünüyorum.
M271 lerde zincir uzayıp gevşiyor, buda sente atlama veya pistona subap vurması gibi sıkıntılar yaratıyor, kronik sıkıntıdır. Ayrıca bir diğer sıkıntıda egzantrik pozisyon sensörleri. Kablo tesistatına yağ basar ve yağ kablolar aracılığı ile beyne kadar gider. Bu problem araç test cihazına bağlandığında çok farklı arızalar varmış gibi görünmesine neden olur. Örneğin hava akış metre veya oksijen sensörü arızalı gibi gösterebilir.
Çözümü: Sensörlere 2 adet ek kablo alınır (A271 150 27 33) yan sanayiside var. Tesisata yağ göndermesi kesilir. Beyin bağlantı konnektörü sökülüp fren balata spreyli gibi yağ bırakmayan bir sprey ile temizlenir. Eğer egzantrik pozisyon sensörleri ses yapıyorsa sensörleri de değiştirmek gerekir (A2710510177) fakat yeni sensör dahi takılsa filtrelemek için ek kablo takmak zorundasınız.
Zincir bir süre sonra ses yapıyor, ondan kontrol edebilirsiniz sıkıntı olup olmadığını, sensörleride üstündeki korumaları söküp incelemek lazım. Ayrıca eksantirik zamanlaması bozuluyor, onada karter havalanında hortumunun kelepçe sıkmasından veya sıcaktan yırtılması neden oluyor, onunda 75.000 km de bir değiştirilmesi gerekli diyorlar. :)
Diğer olur olmadık yerde arızalanacak bir parçada fren müşiri, ama bu tüm Mercedeslerde kronik nerdeyse, 90 modelden sıfırına kadar nerdeyse, bozulunca bas, esp, abs vs gibi sistemler devre dışı kalır, ama ucuz bir parça, yıldızlı orjinal olanı 60 TL olması lazım. :)
V6 320 dede M112 motor var, contaları biraz narindir, yağ kaçakları vs olabiliyor, birde krank kasnağı balans yapabiliyor zamanla, onları kontrol etmek lazım. :) Onun haricinde bir sıkıntısı yok. :) İlk sahibinden bir araç bulabilirseniz güzel olur, araca neler yapılıp yapılmadığı hakkında bilgi sahibi olursunuz, bakımlı bir Mercedes her zaman mutlu eder. :) 7 adet Mercedes sahibi olduk, hiçbiri ağır bir masraf açmadı. (motor şanzuman vs.)
İkinci sayfaya düşmüş. Şöyle bir güncel atayım belki fikir veren olur.
Valla bro aynısının sedanı E320 var bizde biliyosun, 11 bin km'den beri bizde, 255bin km oldu şimdi. Yolda bırakmıyor taş gibi ok ama yürütme masrafı çok yüksek. En basitinden her şey x2, yağ, yağ filtresi, bujisi, bobini.. Vergiye girmedik daha :D
O yüzden 320 motor iki kere düşünmesini tavsiye ederim herkesin.
He bir de bizimki Alman spec boş oğlu boş sayılır, çakılı donanım olsa arada bir bozulsa napardık onu bilmiyorum :D Teknolojik olarak telefon beyni harici bir masraf hatırlamıyorum ama 8-9 yılda özel servise bir araba parası daha bırakmışızdır heralde. He ama o sayede de hala 0 gibi araba, o da var.