Olucak olduktan sonra hepsinde oluyor. Korkuyla biner olduk arabalara. Aman motor kırıcak, aman piston aşa olucak derken araba alıp zevk yapamıyoruz içimizde ukte kalıyor hep. Tsi araçta da motor kıran çok tanıdığım var ama THP'de tanıdığım yok. Mutlaka motor kıran THP'ler olmuştur ama çevremde olmadı hiç.
En fazla araca yapacağım; Yazılım, Dv, DP, Cooler, Egzoz, Bobin, Filitre olur. Bu şekilde de 220 hp civarı olur diye tahmin ediyorum. Oda yeterde artar bile. Öyle rolling koşturma düşüncem yok. Maksat araçtan zevk almak.
Dizel araba konusunda geçen arkadaşımın 2015 model dsg golf 7 ile Ağva'ya gittim geldim. Giderken 120 km'lik yolun sadece 15 km'si max 150 ile gittim dicem ama 15 km kesin yoktur yani. Geri kalan 100 km yolu sabit 90-110 arasında gittim. Geri dönerken 120 km yolu sabit cruse control ile 80-90 çok nadir 100 ile geldim Ağva'dan Alibeyköy'e toplam 80 lira yakıt tüketti. Aracın üzerinde sadece R400 body kit, 19 inforged jant, 3,5 eibach yay var. Aracı arkadaşımdan aldığımda LT/100 km ortalaması 8.7 LT'yi gösteriyordu. Ben hiç trafik olmayan ağva yolunda zor bela 5.5-5.6 LT'ye düşürdüm. İst içine geldim trafik vs derken arabayı bıraktığımda 6.2 LT ortalama vardı. Bunlar işin matematiksel kısmı ama en basit hesapla bence 80 liraya 240 km çok az yani. Dizel araba alıp dumanı, bakım masraf vb şeyler derken benzinli full bir araç almak daha mantıklı geldi. Kaldı ki zaten sakin kullanımda THP motorda dizel kadar ekonomik oluyor.
He birde şu görüntü beni benden alıyor
![]()
Kulaktan dolma yazılanlara aldırma dostum hiç.207 rc ve 208 thp 156 kullanmış biri olarak şunu söyleyim referanslı temiz araba bulursan gözün kapalı alabilirsin. Aracı aldıktan sonra mutlaka açık filtre yap aracın gaz tepkisi inanılmaz değişiyor. Benim speclerim filtre dp düzboru eksoz ve Gti dv idi. Sakin kullanım şehir içi dışı karışık 6.3 dü ortalamam. yüklücek isen mutlaka coolerı büyüt orjinali ufak kalıyor araç çabuk şişiyor. Tam f/p arabası bu fiyatlara bu dolulukta yeni model performans arabası pek yok piyasada. Daha takılan olursa kafana yazabilirsen tecrübe ettiğim kadarı ile yardımcı olurum
önceki aracım polo gti'dı ona stage 1 yazılım forge dv vardı 200-210 civarıydı.
sonra megane coupe aldım oda dp yazılım hybrid turbo vardı 160-170 civarındaydı
şuan dizel DS3 var dp yazılım egrn iptali şuan 130-140 hp km'de 18 krş yakıyor uzun yolda 70 liraya 370 km yapıyor![]()
kötü örnek örnek olmaz derler, 208 156 thp ler hakettiği fiyatın altında satılıyor. aynı segment araçları incelersen ya donanımın yarısını alırsınız yada x1.3 para verirsiniz. birde sanayi tabiri ile "motor yeme" çok afaki bi tabir. kötü benzinmi alınmış, detonasyon mu olmuş, benzinmi yetmemiş,yazılım mı kötü, piston mu kırmış, kırmışsa niye kırılmış bunlar belli olmadan bir motora sorunlu veya kötü demek güç. ayrıca thp diye geçen motor için bknz "prince engine".
merhaba can bey. 208 156 thp allure aracim var beyaz renk siyah ic dekor . 51 binde aldim . suan 60 bin oldu. alir almaz down pipe krom borular filtre ve warex uyguladim . dv soft yazilim derken araba gayet keyifli bir hale geldi. hic problem yasamiyorum . bilincsiz bir sekilde gazlamazsaniz sizde problem yasamazsiniz. thp katagorisinde en mantikli en uygun ve en donanimli arac . ds3 kullanan arkadaslarim benim aracima bindiklerinde 208 almadiklari icin pisman oluyorlar.
Konu emrekarabulut07 tarafından (22-02-2018 Saat 11:21 ) değiştirilmiştir.
Kanka sölediklerine katılıyorum.Bence thp hala dengesiz bir motor.Şuan bu kadar söylemden sonra almamın en büyük sebebi tamamen ekonomiksel durum aslında.O yıllarda makas bu kadar açık değildi,ya 10 daha koyar şuna binerim ne thpsi diyordum.Ancak şuan ep3 lerin 1 milyonu geçtiği,vtı ların 600 binlerde olduğu,polo gti cupraların 850 lerde gezdiği bi ortamda problemli de olsa thp almak mantıklı oluyor.Düşün işte ülke öyle bi durumda ki 10 yıl içinde thp mantıklı hale gelmiş![]()
![]()
Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.
Belly Detail
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)