User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
46 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: rover 220 turbo hakkında

  1. #20
    Shadow_Dancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    34.01
    Mesaj
    8.001
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla tabiri caizse it gibi giden bi araba ama durma problemi var, bi kaç kere saglıklı olanını kullandım tam bi spor araba... ama tüm diger roverlar gibi tutmadı Türkiye'de
    Tango-1 never dies.

  2. #21

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BTU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maslak sanayide Erhan usta var. Iskender egzostun hemen yanında, 220T için ihtiyacınız olan her şeyi bulabilir, yaptırabilir ve uygun fiyatlara getirtebilirsiniz diye düşünüyorum. Bostancıda kartalda falan bi hararet müşürü bile bulamadık, oraya gittiğimizde hortumlara kadar her eksiğimizi giderip döndük. İşi bildikten sonra parça sıkıntısı çekmezsiniz. Durduk yere de bozulan bi araba değil. Ayrıca gidişi o paralara mal edilecek diğer hiç bir araba gibi değil. Bu arabaya bindikten sonra, vti, typer, s2000, gti v.b. arabaları unutuyorsunuz
    yok artık daha neler ya benım gozumde dısı bısey benzemeyen motoru saglıklıysa bastıgında bırazcık gıden gereksız bı araba...

  3. #22
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tünay abi sende aartıyosun ,atmosferik gti_vti gbi araçları geçiyo olması doğaldır,sonucta 2litre turolu makina ancak benim anlamadiigim btu arkadasimin aracinda sandik motor varsa nicin 0,5 asiyo_nicin i usta toplamis veya nicin kompresyonu kötü??
    sandik motor demek servisten sifir alinan farika ayarlarindaki makina degilmi?
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  4. #23

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı killererkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tünay abi sende aartıyosun ,atmosferik gti_vti gbi araçları geçiyo olması doğaldır,sonucta 2litre turolu makina ancak benim anlamadiigim btu arkadasimin aracinda sandik motor varsa nicin 0,5 asiyo_nicin i usta toplamis veya nicin kompresyonu kötü??
    sandik motor demek servisten sifir alinan farika ayarlarindaki makina degilmi?
    tabıkı gececek vtı ı fln zaten vtı fln yuruyen arablar deılkı ama araba demek sadece duz yolda 2 3 vıtes basıp gecmek demek deılkı...butun olarak dusundugunde bahsı gecen araba vtı dan bıle kotu bence...

  5. #24
    BTU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    176
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet her şeyiyle çok sağlıklı bi araba değil. Yol tutuşu ve frenleri kötü. Ancak "birazcık giden" tabirine katılmıyorum. Bu arabadan sonra gelecek arabalar 0/100 hızlanması 5 saniye olan arabalardır. Benim arabam 7 saniye civarında çıkıyor 100 KM hıza ama son hızında bi problem yok. Motoru servisten almamışlar ve sanayide bi peugeot ustası toplamış. Toplayan adamın bu arabalar hakkında hiç bi bilgisi olmadığını arabayı aldıktan sonra öğrendik ki, standart haline çevirmek için 1-2 lira masraf etmek gerekiyor o da bu krizde henüz mümkün olmadı

  6. #25

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BTU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet her şeyiyle çok sağlıklı bi araba değil. Yol tutuşu ve frenleri kötü. Ancak "birazcık giden" tabirine katılmıyorum. Bu arabadan sonra gelecek arabalar 0/100 hızlanması 5 saniye olan arabalardır. Benim arabam 7 saniye civarında çıkıyor 100 KM hıza ama son hızında bi problem yok. Motoru servisten almamışlar ve sanayide bi peugeot ustası toplamış. Toplayan adamın bu arabalar hakkında hiç bi bilgisi olmadığını arabayı aldıktan sonra öğrendik ki, standart haline çevirmek için 1-2 lira masraf etmek gerekiyor o da bu krizde henüz mümkün olmadı
    sence sandık motor ne demek?

  7. #26
    BTU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    176
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elbette ki fabrikası üretmiş bunu ama servis takmamış. Sandık olabilmesi için montajı servisin mi yapması gerekiyor ? Fabrikadan alınmış, karterden üst kapağa kadar her parçası sıfır, ingiltereden getirilmiş, gümrük belgeleri ve faturası olan bir motorum var. Ayrıca roverın komple motorunu Türkiye'de 1-2 firma getiriyor.

    Neyi öğrenmek istiyorsun tünayK ?

  8. #27

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BTU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elbette ki fabrikası üretmiş bunu ama servis takmamış. Sandık olabilmesi için montajı servisin mi yapması gerekiyor ? Fabrikadan alınmış, karterden üst kapağa kadar her parçası sıfır, ingiltereden getirilmiş, gümrük belgeleri ve faturası olan bir motorum var. Ayrıca roverın komple motorunu Türkiye'de 1-2 firma getiriyor.

    Neyi öğrenmek istiyorsun tünayK ?
    sanayıde toplanmıs dıyosun ya ona sandık motor denmez sandıkmotor yurtdısında yada burdakı bır servıseten herseyı takılı halde "sandık " ıcınde alınan ve sadece arabaya oturtulan motora denır...

  9. #28
    BTU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    176
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Okey de motorun ne şekilde montaj yapıldığından haberim yok. Sandık halde geldiğine dair belgelerimiz var ben de buna dayalı yazıyorum. Ama geldiği gibi takılmış olsa kompresyonu düşük olmazdı diye düşünüyorum

  10. #29

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BTU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Okey de motorun ne şekilde montaj yapıldığından haberim yok. Sandık halde geldiğine dair belgelerimiz var ben de buna dayalı yazıyorum. Ama geldiği gibi takılmış olsa kompresyonu düşük olmazdı diye düşünüyorum
    neyse bosver...kazasız belasız bınersın ısallah

  11. #30
    GSI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye-İzmir
    Mesaj
    71
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    40 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gerçekten unutulan bi araç zamanında almaya kalmıştık nasip olmamıştı ama hep aklımda olan bir araç eyer imkanım olsa düşünmeden alırım paran varsa her sorununu çözersin içine bindiğinde farklı bi dünyada olduğunu hisetiriyor yukarı baktığınızda sadece gökyüzünü görüyosunuz.Konfor olarakta piyasadaki çoğu aracı katlar sadece bazı eksikleri var onlarda yapılmıycak şeyler dil.Gidişine gelince sağlıklısına binince fikriniz baya değişir çünkü gerçekten çok can yakan bir araç kimisi kabul etmesede. Gereksiz bi araç denmiş allah bi gün gidenine denk getirdimi ozaman gereklimi gereksizmi bidaha düşünülür.

  12. #31
    BTU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    176
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Genelde arkadaşlar gitmeyenine denk gelmiş o yüzden böyle konuşuyorlar diye düşünüyorum. Yakıt olarak bizdekilerin ikisi de 450 YKR'den az yakmıyor. 50 YTL'ye 60 KM yaptığımı da 110 KM yaptığımı da biliyorum.

    Yarın sekmanları değiştirip kapağı taşlatıcaz. Umarım bizimkinin de yürüme problemi çözülmüş olacak =)

  13. #32
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güle güle kullan çok keyifli makinalardır..
    istanbula bi gelişimde bitanesine binme şansım olmuştu..
    vti falan tanıcağını sanmıyorum type-r ile aynı gider en kötü ihtimal.. tabi motoru sağlam olmalı ..
    6küsür olması laızm 0-100 ün 6.5 ve üstü gibi.
    s2000 daha hızlı tabi buna göre
    ama roveri 15 milyara bulabildiğin düşünülürse bu paraya daha hızlısı yoktur

  14. #33
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    7 sanıye cıvarında 0-100 le NA modlu bı vtecı ve 106 yı gecemezkı bu

  15. #34
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stock durumlardan konuşuyoruz sanırım
    rover in 0-100 6.7 falan gibi bi değer kaldı aklımda..
    vtecten yaklaşık 1sn iyi stock olarak
    modlamaya kalırsa iş turbo araç boost açarsın birazcık olur biter 0.6 sanırım orjinal basıncı roverin. benim bindiğim araç öyleydi..
    0.8 e çıkarsan baya bi değişir gidişi ..
    2.0 turbo bi araçla 1.6 atmosferik bi aracı kıyaslamak haksızlık zaten 1.6lara..

  16. #35
    BTU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    176
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0.5 barda çalışıyor halen, conta yanmış değiştirdik ve şu an 2 kişi 0-100 KM hızlanmasını defalarca denedik, en iyi sonuç 6.2 sn. En kötüsü ise 6.7 Bir de turbo basıncını 0.2 bar artırmayı düşünüyorum bakalım o zaman nasıl olur. Yani bence de 1.6 arabalarla kıyaslanmaması lazım neticede onlardan daha hızlı olduğu her şekilde belli.

  17. #36
    ermaneray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul cennet
    Mesaj
    93
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    keşke hızlanma videosuda çekseydiniz hep merak etmişimdir 220 turboyu inş daha hızlı olur

  18. #37
    AhmetG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DaRkNeSs- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rover in 0-100 6.7 falan gibi bi değer kaldı aklımda..
    220t'nin fabrika verisi 0-100ü 6.2 sn. s2000'inki de 6.2 sn sanırım. ep3'ün de 6.6 sn diye biliyorum. yanlışım varsa düzeltin.

    frenleri pek yeterli değil ama yol tutuşu çok iyi diyebilirim, batu neden sevmedi yol tutuşunu bilmiyorum.

  19. #38
    AhmetG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ermaneray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    keşke hızlanma videosuda çekseydiniz hep merak etmişimdir 220 turboyu inş daha hızlı olur
    1.5-2 sene önce şöyle bir video çekmiştik, belki fikir sahibi olman açısından yardımcı olur. Tamamen stock '96 220t ile tamamen stock '05 typer.
    http://www.youtube.com/watch?v=LfoWd3APnkI

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •