TYPE-R olabilir mi acaba
stage 3 felan herhalde geçemediğine gore....
Printable View
kesin typer diceksin şu japoncu triplerden kurtulun allah aşkına bu alemde hiçbir japon bir almana rüzgar yapamaz bunu ispat ettim etmeye de dewam ediyorum her geçen gün aile arabası ile kategori atlıyorum stock makinyla 350 hp ye çıkıcak bir tane japon gösterin allah aşkına yok atmosferik arabaya turbo araba muhabbeti ona da turbo taksan daha hızlı yürür tripleri ok typer a turbo takın gt30 2.0 dimi 1.8tye de krank piston egzantrik koyup 2.0 a yükseltip gt30 koyalım bakalım alman araya kaç zeplin sığdırabiliyor:hahaha:
bu arada söliim her geçengün yeni typerların hacamat oluşunu duyuyorum ben new cupra tarafından ve sadece çiple unitronic i bi kenara koyuorum bak o bambaşka bi dünya zaten herhangi marka çipli bi cupra stage3 nedir abi filtre egzost hondata headers ince conta stage 3 diosan o yalan olallı çooook oldu hatta başka illerden pilotaj desteklerine rağmen ;)
Bence yeni Cupra geçer.330 iki araçtanda ağır 100-200 aralığında ikisinide geçemez 150-250 olsa şansı olabilir..
Skyline R35 suan dunyanın en iyi spor aracıdır ve maalesef o da bir japon aracıdır :)
Type R konusunda kesinlike yanlış dusunuyorsun moda veya degil piyasası ve gecilen aracar ortada o yuzden ne desen nafile :D
Turbo bir nimettir ama NA varken yakın guclerde ben NA alırdım ..
sen çok geride kaldın arkadaşım kısa takıp ciğer var die dolaşmakla olmuo bu işler hr geçen gün kendimi hem motor hem pilotaj olarak geliştiriorum ve arabamda gram ciğer yok emek va pilotaj var destek var vtec geçerek mi diosun bugun dün passat asla vtec geçemez diodun bak 1 adım atlamışız bugun passat typer geçemez dienleri çokyakında görücez şimdiden 3. aım subarularl deniyorum sen rahat ol :hahaha:
nasıl? izmirdeki unitronic stage 2 cupra er typer ile denedi, cupra gecti? ne kadar fark var aralarında bilmem kendileri söylerler deneyen kendileri ben sadece geçtiğini biliyorum. gecmeside normal ayrıca arada ciddi fark var aralarında aşırı besleme başta... siz neyi tartısıyorsunuz ben anlamadım?
zaten japon alman kıyaslaması değil farklı dönemlerin cupralarının kıyaslaması icin acılmıs bu konu, type-r da kendi sınıfında gayet verimli bir araba cuprada kendi sınıfında gayet verimli bir araba ancak sınıfları farklı, kıyaslamaya gerek yok zaten.
ortamı kızıştıracak mesajlar yazmayın artık lütfen...
STOCK ve günümüz satılan araçları olarak baktıgımızda,
kendi sınıflarında perf. olarak japon'ların avrupalılara aman aman üstünlüğü olmadığını goruyorum ben , çünkü japonlarda klasik ozelliklerini bir yana atıp avrupalı rakiplerinin ayarına geldi donanım konfor vs vs.... , 1 motor wardır ki b16a2 denilen gerçekten çok zekice geliştirilmiş 1 motor , çoğu firmanın ders alması gereken 1 motor.... s2k'nın motoruda aynı şekilde ....
type-r mesela çok abartılır günümüzde ozellikle TR'de ama
sınıfında denediğinizde hiçbir rakibine(stock olarak konuşuyorum) gider yapamaz...megane rs , focus st, astra opc, cupra vs vs ....
sonr abi beni anladığına eminim bendeseni anlıorum tabii ki japonların bu konuda %70 gelişme sağlaıkları doğru ama bu marka fazlalığından kaynaklanıo ama o %30 luk dilim varlığı ve doğruluğu yadsınamaz bir gerçek ki alman hep kaliteli sağlam performanslı araçlar üretiyor sadece performansla sınırlı kalmıo neyse abi konuyu bulandırmayalım nerden nereye saptı dimi :)
Kusura bakma ama Type R ım olsa seninle yurumem aile aracı aile aracıdır R makine ayrı bir seydir . passat ile type r gecemezsin diye birsey yok yaparsan 300 beygir gecersin cokta zor bir sey olmasa gerek :D
Son olarak almanya da tum segmentlerde musteri memnumiyeti açısından bir numara ureticin Toyota oldugunu biliyormusun acaba :)
yıne konu sacmalamıs aracım ***** r olandan :) cuprada abımde var bahsı gecen ızmırdekı tr dekı en hızlı cupra :D stokkenden berı belkı yuz kere denedık yanyanaydı ama nezaman 2sıde unıtronıc oldu ısler degıstı son durumu deneyemedık daha cunku 0.4 bara yakın kaybım var ama(cozumde yolda :) )4 kafadan dıyebırım yenısı hızlı deneyınce onuda yazarım ama stockta aynı dıyeblirim
Anlamsız yaw niye gerilsin kim gecerse gecsin , burada iki kisinin dedigi seyler ile ben dusundugum inandıgım seyleri degistirecek yada dediklerine iananacak degilim isteyen istedigini gecsin :)
benim derdim bu karsılastırmadaki araclardan herhangi birini veya type r veya megane rs hic fark yapmaz sonucta hepsi hızlı arac kısa zaman icinde alabilirim o yuzden actım zaten konuyu :)
tabela dıorum bende sana o zmna ahuahua:D:D
motor karakterısktıklerı farklı bı kere 2 aracın, yenılerın ust devırlerı cok daha basarılı altlar ztn ıyı muazzam yanı genel olarak,:) stockta 250 gibi cıkartıo ztn cupralar.. bastan ayrılmakta zorlansada yuksek hızda cok daha ıyı yuruyor yenıler..
330 konusundada yenıyı ztn gecte, eskısındede gerı kalır 220 ustunde gecer ancak herhalde..
Olay budur herkes kagıt ustunde 240 lık hızlı diyor bizim arkadas Dogus maslak filo satısta birgün bizim sirkette beyaz 240 lık cupra gelmis baska bir arkadas test etsin diye ben yoktum o gun ofiste arkadas kullanmıs onun izlenimi 225 ile ole aman aman bir fak yok gibiydi ben onu merak ettim , he birde seat kayadibinde 08 cupra vardı 46,8 K tl ya satılık onu sordum belkide o yuzden birazda bu konuyu acmama vesile oldu :icon_tup:
Bullet: hocam bu yeni 240 beygirlik Cupralara uygun headers satılıyor mu piyasada? Cai, headers, egzoz (son susturucu ve ara boru vs) ve sizin unitronic chip ile birlikte kaç ps olur tahmini bu yeni Cupralar?
egzoz manifolduna gerek yok turbo buyutmedigin surece, uzerindeki yeterli o turbo icin fazlasıyla.
egzoz ve stg2 yazılım ile 340 hp alıyorsun zaten daha üzerine çıkabilmek için öncelikle benzin pompasını değiştirmek lazım dediğim gibi biryerden sonra yetmiyor. zaten benzin pompası değiştikten sonra daha iyi güçler elde edilebilir... forge cai, egzoz, stg2 yazılım, pompa, pcv stg2, forge dv ile daha güzel sonuclar cıkar, üzerindeki turbo icin daha fazlasına gerek yok.
R35 en iyi derken neye göre acaba dragmı normal pistmi vs vs:) her otomobiln kendine göre yetenekli olduğu yerler var ki el elden üstün atıyorum stock şekilde z06 karşısında r35 drag pistinde zor anlar yaşayabilir tam tersi z06 için pistte geçerli eğer 4 çeker için avantajlı bir pist ise bakış açısına bağlı birazda:)
ayrıca turbo vs n/a karşılaştırmasında beygir gücü yerine torka bakarsanız asıl farkın nerden geldiğini anlarsınız:) shelby nin sözü yine geçerli gibi burda:)
dünya capında yüzlerce belkide binlerce var... büyük turbodan bahsetmiyoruz neticede orjinale yakın setuptan bahsediyoruz. 500,000 km de gidersin, belki daha fazlada... senin araca nasıl baktığın önemli. yağını, kronik bakımını eksik etme düzgün kullan yeter. büyük turbo icin bile 10 k km gitmiş bir arac desen komik olur... tabi ne kadar büyük olduğuna bağlı :)
örnek verilen stg 2 yazılımda 1.5 bar (22 psi) basılıyor.
pagani zonda birde fxx vardır onlarda marslı araclar zaten :)
drag derseniz r35 zzten stock iddalı makine 0-16-0 da z06 yı da geciyor arada 250 - 300 kg farka ragmen 3,6 lt turbo makine kurcalanınca hrld biraz daha guc uretir cupra +100 beygir veriyor bakın burada :D