User Tag List

Sayfa 4/10 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
180 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Cupra 225 vs. Cupra 240

  1. #58

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anlamsız yaw niye gerilsin kim gecerse gecsin , burada iki kisinin dedigi seyler ile ben dusundugum inandıgım seyleri degistirecek yada dediklerine iananacak degilim isteyen istedigini gecsin
    benim derdim bu karsılastırmadaki araclardan herhangi birini veya type r veya megane rs hic fark yapmaz sonucta hepsi hızlı arac kısa zaman icinde alabilirim o yuzden actım zaten konuyu

  2. #59
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PASSATURBO1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kesin typer diceksin şu japoncu triplerden kurtulun allah aşkına bu alemde hiçbir japon bir almana rüzgar yapamaz bunu ispat ettim etmeye de dewam ediyorum her geçen gün aile arabası ile kategori atlıyorum stock makinyla 350 hp ye çıkıcak bir tane japon gösterin allah aşkına yok atmosferik arabaya turbo araba muhabbeti ona da turbo taksan daha hızlı yürür tripleri ok typer a turbo takın gt30 2.0 dimi 1.8tye de krank piston egzantrik koyup 2.0 a yükseltip gt30 koyalım bakalım alman araya kaç zeplin sığdırabiliyor

    stock makina 350mi istiyorsun;
    istanbulda istemedigin kadar evo var
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  3. #60

    Üyelik
    Jan 2007
    Şehir
    İzmir-Manisa
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anlamsız yaw niye gerilsin kim gecerse gecsin , burada iki kisinin dedigi seyler ile ben dusundugum inandıgım seyleri degistirecek yada dediklerine iananacak degilim isteyen istedigini gecsin
    benim derdim bu karsılastırmadaki araclardan herhangi birini veya type r veya megane rs hic fark yapmaz sonucta hepsi hızlı arac kısa zaman icinde alabilirim o yuzden actım zaten konuyu
    temız cupra r var

  4. #61

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabela dıorum bende sana o zmna ahuahua

    motor karakterısktıklerı farklı bı kere 2 aracın, yenılerın ust devırlerı cok daha basarılı altlar ztn ıyı muazzam yanı genel olarak, stockta 250 gibi cıkartıo ztn cupralar.. bastan ayrılmakta zorlansada yuksek hızda cok daha ıyı yuruyor yenıler..

    330 konusundada yenıyı ztn gecte, eskısındede gerı kalır 220 ustunde gecer ancak herhalde..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  5. #62

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CemVteC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yıne konu sacmalamıs aracım ***** r olandan cuprada abımde var bahsı gecen ızmırdekı tr dekı en hızlı cupra stokkenden berı belkı yuz kere denedık yanyanaydı ama nezaman 2sıde unıtronıc oldu ısler degıstı son durumu deneyemedık daha cunku 0.4 bara yakın kaybım var ama(cozumde yolda )4 kafadan dıyebırım yenısı hızlı deneyınce onuda yazarım ama stockta aynı dıyeblirim
    Olay budur herkes kagıt ustunde 240 lık hızlı diyor bizim arkadas Dogus maslak filo satısta birgün bizim sirkette beyaz 240 lık cupra gelmis baska bir arkadas test etsin diye ben yoktum o gun ofiste arkadas kullanmıs onun izlenimi 225 ile ole aman aman bir fak yok gibiydi ben onu merak ettim , he birde seat kayadibinde 08 cupra vardı 46,8 K tl ya satılık onu sordum belkide o yuzden birazda bu konuyu acmama vesile oldu

  6. #63

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock makina 350mi istiyorsun;
    istanbulda istemedigin kadar evo var
    350 guzel rakam, +70 hp cuprada+100, calıbrada +100lerde alıodu herhalde aklıma baska arac gelmedı o tarz sımdı
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  7. #64

    Üyelik
    Jan 2007
    Şehir
    İzmir-Manisa
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    350 guzel rakam, +70 hp cuprada+100, calıbrada +100lerde alıodu herhalde aklıma baska arac gelmedı o tarz sımdı
    hayrett zorlaa kendınıı gelmesıı lazımm sekoo

  8. #65
    Oytun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim derdim bu karsılastırmadaki araclardan herhangi birini veya type r veya megane rs hic fark yapmaz sonucta hepsi hızlı arac kısa zaman icinde alabilirim o yuzden actım zaten konuyu
    ismailin cuprayı almanı tavsiye ederim satmaya niyetliyse, cok temiz cok keyifli araba

  9. #66

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bullet: hocam bu yeni 240 beygirlik Cupralara uygun headers satılıyor mu piyasada? Cai, headers, egzoz (son susturucu ve ara boru vs) ve sizin unitronic chip ile birlikte kaç ps olur tahmini bu yeni Cupralar?

  10. #67
    Oytun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bullet: hocam bu yeni 240 beygirlik Cupralara uygun headers satılıyor mu piyasada? Cai, headers, egzoz (son susturucu ve ara boru vs) ve sizin unitronic chip ile birlikte kaç ps olur tahmini bu yeni Cupralar?
    egzoz manifolduna gerek yok turbo buyutmedigin surece, uzerindeki yeterli o turbo icin fazlasıyla.

    egzoz ve stg2 yazılım ile 340 hp alıyorsun zaten daha üzerine çıkabilmek için öncelikle benzin pompasını değiştirmek lazım dediğim gibi biryerden sonra yetmiyor. zaten benzin pompası değiştikten sonra daha iyi güçler elde edilebilir... forge cai, egzoz, stg2 yazılım, pompa, pcv stg2, forge dv ile daha güzel sonuclar cıkar, üzerindeki turbo icin daha fazlasına gerek yok.

  11. #68
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Skyline R35 suan dunyanın en iyi spor aracıdır ve maalesef o da bir japon aracıdır
    Type R konusunda kesinlike yanlış dusunuyorsun moda veya degil piyasası ve gecilen aracar ortada o yuzden ne desen nafile
    Turbo bir nimettir ama NA varken yakın guclerde ben NA alırdım ..

    R35 en iyi derken neye göre acaba dragmı normal pistmi vs vs her otomobiln kendine göre yetenekli olduğu yerler var ki el elden üstün atıyorum stock şekilde z06 karşısında r35 drag pistinde zor anlar yaşayabilir tam tersi z06 için pistte geçerli eğer 4 çeker için avantajlı bir pist ise bakış açısına bağlı birazda

    ayrıca turbo vs n/a karşılaştırmasında beygir gücü yerine torka bakarsanız asıl farkın nerden geldiğini anlarsınız shelby nin sözü yine geçerli gibi burda
    körler sağırlar

  12. #69

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bullet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzoz manifolduna gerek yok turbo buyutmedigin surece, uzerindeki yeterli o turbo icin fazlasıyla.

    egzoz ve stg2 yazılım ile 340 hp alıyorsun zaten daha üzerine çıkabilmek için öncelikle benzin pompasını değiştirmek lazım dediğim gibi biryerden sonra yetmiyor. zaten benzin pompası değiştikten sonra daha iyi güçler elde edilebilir... forge cai, egzoz, stg2 yazılım, pompa, pcv stg2, forge dv ile daha güzel sonuclar cıkar, üzerindeki turbo icin daha fazlasına gerek yok.
    340 beygir yeter de artar bile... şu an için alınması mantıklı hothatch ler arasında en iyisi Cupra'lar ama tipten biraz soft kalıyor.. CTR gibi yırtıcılık pek yok daha bi naif sanki

  13. #70

    Üyelik
    Jan 2007
    Şehir
    İzmir-Manisa
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    340 beygir yeter de artar bile... şu an için alınması mantıklı hothatch ler arasında en iyisi Cupra'lar ama tipten biraz sort kalıyor.. CTR gibi yırtıcılık pek yok daha bi naif sanki

    eskı kasa ıcın naıf demesek alınıyoo araba

  14. #71
    Oytun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    340 beygir yeter de artar bile... şu an için alınması mantıklı hothatch ler arasında en iyisi Cupra'lar ama tipten biraz sort kalıyor.. CTR gibi yırtıcılık pek yok daha bi naif sanki
    yeni typer kadar yırtıcı gorunumu yok ama hoş yine görüntüsü cupranın bi s3 den daha cok kendini belli ediyor

  15. #72

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bullet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzoz manifolduna gerek yok turbo buyutmedigin surece, uzerindeki yeterli o turbo icin fazlasıyla.

    egzoz ve stg2 yazılım ile 340 hp alıyorsun zaten daha üzerine çıkabilmek için öncelikle benzin pompasını değiştirmek lazım dediğim gibi biryerden sonra yetmiyor. zaten benzin pompası değiştikten sonra daha iyi güçler elde edilebilir... forge cai, egzoz, stg2 yazılım, pompa, pcv stg2, forge dv ile daha güzel sonuclar cıkar, üzerindeki turbo icin daha fazlasına gerek yok.
    ne kadar saglıklı oluyor varmı yaptırıpta bir 10 K km gitmis olan bilginiz arac?
    2 lt den o gucler almak icin peak ve cont. kaç barda yurumesi lazım aracın atıyorum 1,7 bar dogrumudur ?

  16. #73

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CemVteC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eskı kasa ıcın naıf demesek alınıyoo araba
    evet eskisi daha iyi ama yine de beni kesmeyen bir tipi var.. EP3 kasa üzerine Cupra motoru swap'lasak ayıp olmaz di mi Tayyara

  17. #74

    Üyelik
    Jan 2007
    Şehir
    İzmir-Manisa
    Mesaj
    322
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet eskisi daha iyi ama yine de beni kesmeyen bir tipi var.. EP3 kasa üzerine Cupra motoru swap'lasak ayıp olmaz di mi Tayyara
    tayyara ayıp olmazda tayara kullanlara ayıp oldu şimdi

  18. #75

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    340 beygir yeter de artar bile... şu an için alınması mantıklı hothatch ler arasında en iyisi Cupra'lar ama tipten biraz soft kalıyor.. CTR gibi yırtıcılık pek yok daha bi naif sanki
    Abi bir saniye avrupada yeni focus rs cıktı 305 ps stokc ve arac 2,5 turbo

  19. #76

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    R35 en iyi derken neye göre acaba dragmı normal pistmi vs vs her otomobiln kendine göre yetenekli olduğu yerler var ki el elden üstün atıyorum stock şekilde z06 karşısında r35 drag pistinde zor anlar yaşayabilir tam tersi z06 için pistte geçerli eğer 4 çeker için avantajlı bir pist ise bakış açısına bağlı birazda

    ayrıca turbo vs n/a karşılaştırmasında beygir gücü yerine torka bakarsanız asıl farkın nerden geldiğini anlarsınız shelby nin sözü yine geçerli gibi burda
    Nordschleife turuna bakarak soyledim R35 icin bilmem ne kadar katılırsınız

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •