typeR yapardım.bı evo yada stı ın yanına geldıgımde gulup gecmek ıcın ama onden ceker olması dezavantaj.
typeR yapardım.bı evo yada stı ın yanına geldıgımde gulup gecmek ıcın ama onden ceker olması dezavantaj.
Ya yaptığın type-r'dan hızlı bir sti ise ? Amaç hızlı bir araç yapıp herkese go demek mi yoksa gezmek eğlenmek mi araç seçimi yapılırken bunu düşünmek gerekiyor bence..Bence konfor arıyorsan e46 m3 düşünebilirsin bence hafiften yüklersin veya supercharger filan iyi gider mis mis![]()
ne amaçla kullanacağına karar werirsen dha kolay olur karar vermen. kafam rahat olsun hem gazlarım hem yanlarım diosan evo9. ha diosan günlük kullanmıcam, otobandan çıkmıcam, hatatata gezicem ozmn R
*10ur_K Nickli Üyeden Alıntı
Type r bi katagori altta kalıyor herhalde. Evo9 ve subaru üzerinde yoğunlaşırsak, subarunun parçası ve modifiye ekipmanları daha ucuzdur. Şöyle bir sözde var, 'Bir davete gittiğinizde evo sahipi arabayı park etmesi için valeye verir. Sti sahibi iste kendi park eder.
Tercihini sti' dan yana yaparsan, 2005 ve üzeri stilar dccd' li olduğunu düşünürsek ve yazdığın bütçede yetiyor bu araca bakabilirsin. Bi elin parmağı kadar insan kefil olur.
http://www.sahibinden.com/_2005_suba...XQQdisplayitem
70 milyara typer alıp uğraşmaktansa bunlada uğraşılabilir. Oldukça temiz bir sti. 47.500' e son veriyor.
http://www.sahibinden.com/_2003_sti_...ord=2003%20sti
Alınabilitesi yüksek bi sti daha.
http://www.sahibinden.com/2004_sti_e...XQQdisplayitem
Gc8 bakarsanda üzerinde oldukça kaliteli parçalar mevcut ve 400 küsür güçlerde.
http://www.sahibinden.com/is_kurmak_...XQQdisplayitem
Doğrudur, Evo ve sti olarak ele almıştım.
Birde bu wrx var. Sti göre daha konforludur. Type-r fiyatında. Üzerinde de bir takım parçalar mevcut. Motor gücü: 326 - 350 arası
http://www.sahibinden.com/2001_impre...XQQdisplayitem
Üstünde kalan parayla daha iyileştirmeler kolaylıkla yapılabilir.2001 WRX 116 000 km kazasız bakımlı bir subaru. Tabiki bakımları Tork Garaj da yapılıyor.
Ek parçalar;
VF 34 TURBO
STI PINK INJECTORS
WALBRO FUEL PUMP
STI INTERCOOLER
INVIDIA UPPIPE
INVIDIA DOWNPIPE
PRODRIVE CATBACK
AEM AFR
GREDDY BOOST
GREDDY EGT
HKS SMF KIT
PERRIN TURBO INLET PIPE
STI 2002 SCOOP+SAC+WATER INJECTION
HKS BLOWOFF
PRODRIVE SELENOID
CUSTOM MAPPING
LUCAS DELIKLI HAVALI FREN DISKLERI![]()
Bu turbo type r ları yapmak yurutmek bu kadar kolaymı yaw ?
Benim aklımda yeni kasa sti var sadece yazılımla 300 whp oluyor deniyor.
stı ve evo typrdan ust sınıf araclar,gerek yol tutus,gerek frenaj olarak ustun araclar. ama hızlı olmak ıstıyorum dersen 10bın dolar harcanmıs typerı gecmek ıcın dıgerleıne 30bın dolar harcaman gerekırsıfırdan kalkıcam dersen turbo typerı gecmek ıcın bolt on lu ewo yada stı yeter
sehır ıcı kullanım dersen turbo typer sehırıcınde atmosferık halınden daha sessız daha az yakıyor daha rahat kullanımı
ben okula gıdıp gelıorum,tatıle gıdıyorum hergun ustundeyım hıc bır sıkıntıda cekmıorum. ewo sti tarzı araclr bıraz daha malıyetlı. her aracın kendısıne gore zewklerı farklı
zor secım kolay gelsın
![]()
ahaha yakacak vale debriyajı bir anda papaz olacaz![]()
egetuning service & performance
DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)