Haftasonları sürekli denediğimiz 2 araç, 2.viteste 4000 devirde rol bastık vti 2-2.5 boy açıyo vti da kn hava filtresi-51 lik iskender egzoz 60 lık megan carbon son susturucu var,gti da ise pipercross hava filresi ve sebring son susturcu var..
Ama şöyle bişeyde var gti ın içi dolu yani ses sistemi biraz daha ön planda borbet jantlar var vtida ise sadece kapılarda component takımını oturtmak için fiber işçiliği var..
gti 4. vites 235 görüyormuş
Mağlesef mk1 8v ve mk2 16v olanları hafiflik avantajıyla güzel sonuçlar elde ediyor.
Ama mk3 lerin tekerlek güçleri 85 kw gibi 2,0 hacimli 150 hp lik alete göre çok ciddi kayıpları var.
Vti ise tekere 105 kw verir.Bunlar std motorların dyno verileridir.
20 kw çok ciddi bir fark ve zaten mk3 lerde bir sıkıntı var ama nedeni bilmiyorum.
Araştırmak gerekli.Hatta bazı kullanıcıları tekerlek gücünü arttırmak için şanzuman değiştirip bunu gidermeye çalışsada nafile.
Golf hayranlığı mk2 G60 dan sonra bitmiştir bende
Yani bu yarışı vti çok rahat götürür.İstediği kadar patinaja kalsın![]()
//// PEUGEOT SPORT
Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)