User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
63 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 2009 Civic vs 106 Gti

  1. #20
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla ramazan nedeniyle töleranslı davranılıyor heralde ama artık techturkey tatil hizmetlerinden yararlanmalı

  2. #21
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazıyorsun bari doğru yaz aerodynamic airodynamic deil
    1.6tdi.
    Ecutech.

  3. #22
    y@sin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gti mı ne alaka civic le civic stock sti geçer..

  4. #23
    d16v1
    Misafir
    yaw niye alaya alıyorsunuz anlamıyorum.Rüzgarın önemini bilmiyor musunuz ? Spoilerlar süs olsun diye mi takılıyor araçlara ? Buyrun sizlere ayrıntılı bilgi..

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Aerodinamik_(otomobil)

  5. #24
    d16v1
    Misafir
    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazıyorsun bari doğru yaz aerodynamic airodynamic deil
    ben okuduğum gibi yazdım kimisi ayro der kimisi airo der.

  6. #25
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sadete gelelımm ee kımler denıyor sımdııı?
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  7. #26
    d16v1
    Misafir
    evet varsa yeni civic ve stock leylek gti denesinler..

  8. #27
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı d16v1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaw niye alaya alıyorsunuz anlamıyorum.Rüzgarın önemini bilmiyor musunuz ? Spoilerlar süs olsun diye mi takılıyor araçlara ? Buyrun sizlere ayrıntılı bilgi..

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Aerodinamik_(otomobil)
    sende taksaydın bi spoiler 106'larla deneme videolar isteriz sonra.


  9. #28
    d16v1
    Misafir
    Tayfun veya hortum gibi şiddetli rüzgarların tehlikeli olmalarının bir nedeni çok alçaktan eserek yukarıya doğru basınç oluşturup herhangi bir kütleyi havaya savurmasıdır. Benzer bir etki de hızlı kullanılan otomobillerde oluşmaktadır. Bu etki aracın üstünde oluşan emme, altında oluşan kaldırma kuvvetiyle daha çok artmaktadır.

    Yüksek hızlı araçlarda aracın üst kaporta yüzeyinin kambur olması doğrusal akım karakteristiği taşıyan hava akımının ( V ) bu bölgede eğrilik sebebiyle hareket yönüne dik bir hız bileşeni kazanmasına ( V2 ) neden olur. Böylece yeni bileşen sayesinde daha büyük değere sahip bir bileşke hız vektörü ( Vb ) ortaya çıkar.


    Hızdaki artışa paralel olarak aracın üstündeki basınç düşer. Aracın üstünde oluşan basınç düşmesi araca yukarıdan emme etkisi yapar. Bu etki oluşurken bir yandanda aracın altından giren hava aracı yukarıya kaldırmak için basınç uygulamaktadır. Bu kaldırma ve emme kuvvetleri aracın tekerleklerindeki ağırlık kuvveti etkisini azaltarak kumandanın zorlaşmasına bilhassa viraj halinde aracın kolaylıkla savrulmasına ve hatta yerden havalanıp takla atmasına neden olur.Bu sebeple yarış otomobillerinin alt yapısına eğrilik verilerek yere basma kuvvetini artırmaya çalışılmıştır. Buna rağmen tam bir başarı sağlanamamıştır. Şöyle ki : olanca hızıyla giden bir yarış arabasını rüzgar piste adeta yapıştırır, öte yandan arabanın karoseri rüzgar direncini asgariye indirecek şekilde biçimlendirilmiştir. Rüzgar bir yandan arabayı piste yapıştırırken, öte yandan arabanın altında oluşan hava cereyanı bir karşı güç oluşturur.


    Öndeki otomobile fazla yanaşan bir yarış arabasının üzerindeki rüzgar baskısı azalır, çünkü rüzgarın esas baskısını öndeki otomobil karşılar. arkadaki otomobilin sürati artar ancak ön tekerlerin piste olan teması zayıflar.


    Bu durumda saatte 300 km hızla giden araç birden bire açıkta kalıp esen rüzgarla karşı karşıya geldiğinde arabanın altından giren hava tekerlerin yerle olan temasını keser ve aracı havalandırır.


    1999 yılında 24 saatlik Le Mans yarışında Mercedes ekibinin başına gelen bu olayla ekip yarışlardan çekilmek zorunda kalmıştır.Normal binek araçlarında tehlike bu boyutlarda olmamaktadır yine de savrulma riski vardır. Porsche 1966'dan 1969'a kadar ürettiği 911 marka araçlarda ağırlık artırımı yaparak soruna pratik bir çözüm bulmuştur. Saatte 225 km hızla giden araçlarının ön tarafına döküm demir sağ ile sol tarafa birer akü koyarak aracın yere yapışmasını sağlamıştır. Teknik açıdan daha akıllıca çözüm ise spoiler kullanımı ile gelmiştir.

    Kelime anlamıyla spoiler bozucu veya dağıtıcıdır. Yapılan laboratuar araştırmalarında aracın üstünden akan hava akımının kaportayı terk ettiği arka bölüme konulan spoiler bu bölgenin arkasında oluşturduğu hız düşüşü ve buna bağlı olarak ortaya çıkan basınç artışının araca ilave itme kuvveti sağladığı veya diğer bir deyişle aracın hava direnç kaybını azalttığını ortaya koymuştur Aracın ön tarafına konulan spoilerin ise rüzgarı yönlendirerek yukarı doğru basınç yapmasını ve böylece otomobilin ön kısmının havalanmasını engellemektedir.

  10. #29
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ee takıyomusun şimdi spoiler?
    Ne zaman görcez 106larla seni

  11. #30
    d16v1
    Misafir
    Alıntı DoDo_hamann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ee takıyomusun şimdi spoiler?
    Ne zaman görcez 106larla seni
    önce konuyu doğru oku sonra yorum yap.2009 civiclerden bahsediyoruz.Benim arabam 2002.Konuyu saptırma.Bu konuyada bilgisi olan arkadaşlar yorum yazarsa sevinirim.
    Biliyorsan konuş örnek alsınlar,bilmiyorsan susta adam sansınlar..

  12. #31
    can_ank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu güzel bilgilerini makaleler ve teknik bilgiler kısmında paylasırsan bizim gibi bu işten anlamayan insanları da aydınlatmış olursun.
    Dogukan spoiler olayı son nokta oldu

    Alıntı d16v1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tayfun veya hortum gibi şiddetli rüzgarların tehlikeli olmalarının bir nedeni çok alçaktan eserek yukarıya doğru basınç oluşturup herhangi bir kütleyi havaya savurmasıdır. Benzer bir etki de hızlı kullanılan otomobillerde oluşmaktadır. Bu etki aracın üstünde oluşan emme, altında oluşan kaldırma kuvvetiyle daha çok artmaktadır.

    Yüksek hızlı araçlarda aracın üst kaporta yüzeyinin kambur olması doğrusal akım karakteristiği taşıyan hava akımının ( V ) bu bölgede eğrilik sebebiyle hareket yönüne dik bir hız bileşeni kazanmasına ( V2 ) neden olur. Böylece yeni bileşen sayesinde daha büyük değere sahip bir bileşke hız vektörü ( Vb ) ortaya çıkar.


    Hızdaki artışa paralel olarak aracın üstündeki basınç düşer. Aracın üstünde oluşan basınç düşmesi araca yukarıdan emme etkisi yapar. Bu etki oluşurken bir yandanda aracın altından giren hava aracı yukarıya kaldırmak için basınç uygulamaktadır. Bu kaldırma ve emme kuvvetleri aracın tekerleklerindeki ağırlık kuvveti etkisini azaltarak kumandanın zorlaşmasına bilhassa viraj halinde aracın kolaylıkla savrulmasına ve hatta yerden havalanıp takla atmasına neden olur.Bu sebeple yarış otomobillerinin alt yapısına eğrilik verilerek yere basma kuvvetini artırmaya çalışılmıştır. Buna rağmen tam bir başarı sağlanamamıştır. Şöyle ki : olanca hızıyla giden bir yarış arabasını rüzgar piste adeta yapıştırır, öte yandan arabanın karoseri rüzgar direncini asgariye indirecek şekilde biçimlendirilmiştir. Rüzgar bir yandan arabayı piste yapıştırırken, öte yandan arabanın altında oluşan hava cereyanı bir karşı güç oluşturur.


    Öndeki otomobile fazla yanaşan bir yarış arabasının üzerindeki rüzgar baskısı azalır, çünkü rüzgarın esas baskısını öndeki otomobil karşılar. arkadaki otomobilin sürati artar ancak ön tekerlerin piste olan teması zayıflar.


    Bu durumda saatte 300 km hızla giden araç birden bire açıkta kalıp esen rüzgarla karşı karşıya geldiğinde arabanın altından giren hava tekerlerin yerle olan temasını keser ve aracı havalandırır.


    1999 yılında 24 saatlik Le Mans yarışında Mercedes ekibinin başına gelen bu olayla ekip yarışlardan çekilmek zorunda kalmıştır.Normal binek araçlarında tehlike bu boyutlarda olmamaktadır yine de savrulma riski vardır. Porsche 1966'dan 1969'a kadar ürettiği 911 marka araçlarda ağırlık artırımı yaparak soruna pratik bir çözüm bulmuştur. Saatte 225 km hızla giden araçlarının ön tarafına döküm demir sağ ile sol tarafa birer akü koyarak aracın yere yapışmasını sağlamıştır. Teknik açıdan daha akıllıca çözüm ise spoiler kullanımı ile gelmiştir.

    Kelime anlamıyla spoiler bozucu veya dağıtıcıdır. Yapılan laboratuar araştırmalarında aracın üstünden akan hava akımının kaportayı terk ettiği arka bölüme konulan spoiler bu bölgenin arkasında oluşturduğu hız düşüşü ve buna bağlı olarak ortaya çıkan basınç artışının araca ilave itme kuvveti sağladığı veya diğer bir deyişle aracın hava direnç kaybını azalttığını ortaya koymuştur Aracın ön tarafına konulan spoilerin ise rüzgarı yönlendirerek yukarı doğru basınç yapmasını ve böylece otomobilin ön kısmının havalanmasını engellemektedir.

  13. #32
    ulasstoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.202
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Söylemedi deme son 1 saatin ...

  14. #33
    d16v1
    Misafir
    Sorun değil abicim girmesemde olur siteye büyük bir kaybım olmaz yani.

  15. #34
    DogukanB
    Misafir
    Honda seninse honda geçer. 106 seninse 106 geçer. Senin d16v1 hepsini geçer. Geri geri, yan yan, uzun, kısa, çapraz alayınaaaaa

  16. #35
    Melih-Ö - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul - Avcılar
    Mesaj
    13.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    67 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilginç konu olmuş 2009 civic ve 106 gti

  17. #36
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eğer daha akıllı olursan şirinleri bile görebilirsin.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  18. #37
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Forumda yeterince can sıkıyorsun saçma sapan 8. kalite mesajların var,ban yemeden ya sen kendini düzelt yada bu kafayla tatile gidersin.
    bana ordan burdan copy paste yapmada kendi bilginle konuş sözlük çocugu.

    Bu forumun yüzde 90'ı şu anda bu konuyu senle maytap geçerek okuyor,yazıyor.
    106 civicle porno yapar,senin arabanlada hardcore yapar,bunuda kafana sok yolda cahillik etme.Son 106'mı 2005'te sattım,muhtemelen sen bisiklete binerken ben 106'ya biniyordum,rahat ol o yüzden

  19. #38
    ulasstoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.202
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eğer daha akıllı olursan şirinleri bile görebilirsin.
    eheuheuu bence biraz daha zıplarsa göricek ...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •